Board logo

標題: PCI-E lock 唔到? #4 [打印本頁]

作者: G544    時間: 2008-11-13 09:03     標題: PCI-E lock 唔到? #4

CONFIG
P-D 915+舊0既大陞菊
AEXEA DDR2-800 1G X 2
JW IP35-PRO
GIGABYTE HD2400PRO PCI-E 256MB
SEAGATE 500G SATA-2
HITACHI 80G SATA-2
WD200BB 20G IDE
COMPAQ SCA80 SCSI 18G 10KRPM @ ADAPTEC PCI SCSI CARD+68PIN TO 80PIN CONVERTER
ASUS 1608P3S DVD-RW IDE
ONKYO SE-90 PCI
DELTA SERVERPOWER 550W

以前未有500G HDD 果陣試過RAM 要行3:5 先上到233MHZ (3.27GHZ), RAM SET 行667之後行778

PCI-E 同SATA LOCK 當時只可SET 「STARTUP」, 如果LOCK 死PCI-E 同SATA 行100MHZ 成日都超唔到, 係U/RAM 問題定係塊版問題?

而家多左隻HDD 之後點SET 都超唔到, 係咪要拎走HDD 先得?
試過RAM 行1:1 CPU SET 220Mhz (3.07Ghz) 入唔到windows.

而家冬天室溫得15度左右(遲下會低到十度)希望可以超超佢做暖爐
多謝解答

[ 本帖最後由 G544 於 2008-11-14 22:12 編輯 ]
作者: taihung    時間: 2008-11-13 09:15

樓主用咩底板
作者: G544    時間: 2008-11-13 14:18

原帖由 taihung 於 2008-11-13 10:15 發表
樓主用咩底板

咪JW IP35-PRO law
作者: G544    時間: 2008-11-14 21:10

超左但好似冇lock PCI-E

晌咁0既情況下PCI-E 會行幾多? bios 入面set 左PCI-E 行「startup」, set 死100Mhz 0既話就boot 唔起

咁即係PCI-E 同時超左17%?

圖片附件: help.JPG (2008-11-14 21:10, 139.69 KB) / 下載次數 53
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=758741&k=22499f7a39873705b873d807d16ccd63&t=1782166133&sid=R2b1h62a0n


作者: chung2288    時間: 2008-11-14 22:15

不用入 bios 超 PCI-E
可以用軟件工具超頻


[ 本帖最後由 chung2288 於 2008-11-14 22:39 編輯 ]
作者: G544    時間: 2008-11-14 22:58

原帖由 chung2288 於 2008-11-14 23:15 發表
不用入 bios 超 PCI-E
可以用軟件工具超頻

呢個A 卡可用嗎?
作者: chung2288    時間: 2008-11-14 23:12

試一試  可能得
搜尋 EVGA Precision
作者: kim18hits    時間: 2008-11-15 02:53

點解jw可以用evga sw
作者: mh使者    時間: 2008-11-15 10:28

原帖由 G544 於 2008-11-14 22:58 發表

呢個A 卡可用嗎?

試下咪知





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2