Board logo

標題: 廢顯卡x1650超頻= = [打印本頁]

作者: 3334444    時間: 2008-11-9 11:57     標題: 廢顯卡x1650超頻= =

成個ati x800-x1950系列
d溫度平均都有60度
一超少少就疾
而且好快就死機
今日我見咩都低左十度
於是想超下
你地有無呢系列既卡
有既話分享下
作者: skyminghk168169    時間: 2008-11-9 21:32

我有...(曾經)
眼見超極冇可夠高過3870
換左後者





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2