Board logo

標題: intel歷代超頻王 [打印本頁]

作者: 你咬我食呀?    時間: 2008-11-2 21:08     標題: intel歷代超頻王

p4 1.6ga
p4 2.4gc
e2140

重有無?>
作者: raytsui00    時間: 2008-11-2 21:09

Celeron 300A
作者: mh使者    時間: 2008-11-2 21:09

玩夠未? 成日開POST問埋D不知所謂既問題
作者: dilbret    時間: 2008-11-2 21:10

p4 631仲坐住個世界紀錄
E63算唔算
作者: onmyway    時間: 2008-11-2 21:10

PII Celeron 300A
作者: isar    時間: 2008-11-2 21:11

原帖由 dilbret 於 2008-11-2 21:10 發表
p4 631仲坐住個世界紀錄
E63算唔算

上到8ghz
作者: 鬼(?)    時間: 2008-11-2 21:12

e2160 G0先岩
作者: 你咬我食呀?    時間: 2008-11-2 21:18

原帖由 mh使者 於 2008-11-2 21:09 發表
玩夠未? 成日開POST問埋D不知所謂既問題

收聲啦,你夠鐘食藥啦
作者: mh使者    時間: 2008-11-2 21:20

原帖由 你咬我食呀? 於 2008-11-2 21:18 發表

收聲啦,你夠鐘食藥啦

食咩藥?
作者: Tommi_Vercetti    時間: 2008-11-2 21:21

原帖由 鬼(?) 於 2008-11-2 21:12 發表
e2160 G0先岩


還有E86, E63, E66, E6850, etc
作者: YANG    時間: 2008-11-2 21:24

Celeron533A
作者: 孔明仔    時間: 2008-11-2 21:24

Celeron 300A @ 450 / 600
Pentium III 500E @ 750 / 800
Pentium III 1G @ 1.5G (i have 1 before)
Pentium 4 1.6A @ 2.13G
Pentium 4 2.4C @ 3.6C
Pentium 4 3E @ 4.2G
Core2Duo E6600 @ 3.6G
Core2Quad Q6600 @ 4.2G

作者: YANG    時間: 2008-11-2 21:25

原帖由 dilbret 於 2008-11-2 09:10 PM 發表
p4 631仲坐住個世界紀錄
E63算唔算

好似8.4GHz...
去DK搵粒631好似都要四百幾...
作者: YANG    時間: 2008-11-2 21:26

原帖由 孔明仔 於 2008-11-2 09:24 PM 發表
Celeron 300A @ 450 / 600
Pentium III 500E @ 750 / 800
Pentium III 1G @ 1.5G (i have 1 before)
Pentium 4 1.6A @ 2.13G
Pentium 4 2.4C @ 3.6C
Pentium 4 3E @ 4.2G
Core2Duo E6600 @ 3.6G
Core2Quad Q6600 @ 4 ...

我Q6600冇超,DDR400+AGP板本上唔到.
不過晌人地P45板度試過,3GHz都上唔到.
作者: 曼加拉    時間: 2008-11-2 21:27

講經典都係Celeron 300A,一板雞板+普通Cooler唔加電壓大部分都可以@450以上
作者: Tommi_Vercetti    時間: 2008-11-2 21:27

原帖由 孔明仔 於 2008-11-2 21:24 發表
Celeron 300A @ 450 / 600
Pentium III 500E @ 750 / 800
Pentium III 1G @ 1.5G (i have 1 before)
Pentium 4 1.6A @ 2.13G
Pentium 4 2.4C @ 3.6C
Pentium 4 3E @ 4.2G
Core2Duo E6600 @ 3.6G
Core2Quad Q6600 @ 4 ...


dun forget E6850@ 4.27G, E86@ 4.84G

[ 本帖最後由 Tommi_Vercetti 於 2008-11-2 21:29 編輯 ]
作者: bee8013    時間: 2008-11-2 21:27

原帖由 曼加拉 於 2008-11-2 21:27 發表
講經典都係Celeron 300A,一板雞板+普通Cooler唔加電壓大部分都可以@450以上

Matsonic, PcChips
作者: Tommi_Vercetti    時間: 2008-11-2 21:28

原帖由 YANG 於 2008-11-2 21:26 發表

我Q6600冇超,DDR400+AGP板本上唔到.
不過晌人地P45板度試過,3GHz都上唔到.


電壓幾多?正路唔加電壓上333x9無乜難度
作者: YANG    時間: 2008-11-2 21:29

原帖由 Tommi_Vercetti 於 2008-11-2 09:28 PM 發表


電壓幾多?正路唔加電壓上333x9無乜難度

而家1.104V
人地試果陣用Auto
作者: 你咬我食呀?    時間: 2008-11-2 21:29

Core2Quad Q6600 @ 4.2G


咁勁?
作者: 孔明仔    時間: 2008-11-2 21:30

原帖由 YANG 於 2008-11-2 21:26 發表

我Q6600冇超,DDR400+AGP板本上唔到.
不過晌人地P45板度試過,3GHz都上唔到.

Q6600 好睇周期, 頭幾Week 既code , 要上4G+ 唔係問題
作者: 曼加拉    時間: 2008-11-2 21:30

原帖由 bee8013 於 2008-11-2 21:27 發表

Matsonic, PcChips

真係得架,小弟以前部公司機就係PcChips板上450,仲要係SIS CHP,仲要係長開

[ 本帖最後由 曼加拉 於 2008-11-2 21:32 編輯 ]
作者: 孔明仔    時間: 2008-11-2 21:30

原帖由 Tommi_Vercetti 於 2008-11-2 21:27 發表


dun forget E6850@ 4.27G, E86@ 4.84G

Yes
作者: 孔明仔    時間: 2008-11-2 21:31

原帖由 YANG 於 2008-11-2 21:29 發表

而家1.104V
人地試果陣用Auto

用咩板, ram
作者: *~ICE~*    時間: 2008-11-2 21:31

原帖由 孔明仔 於 2008-11-2 09:24 PM 發表
Celeron 300A @ 450 / 600
Pentium III 500E @ 750 / 800
Pentium III 1G @ 1.5G (i have 1 before)
Pentium 4 1.6A @ 2.13G
Pentium 4 2.4C @ 3.6C
Pentium 4 3E @ 4.2G
Core2Duo E6600 @ 3.6G
Core2Quad Q6600 @ 4 ...

3.0E仲要@4.2:funk: :funk:
用咩cooler先頂得順
作者: 孔明仔    時間: 2008-11-2 21:33

原帖由 *~ICE~* 於 2008-11-2 21:31 發表

3.0E仲要@4.2:funk: :funk:
用咩cooler先頂得順

好在仲有cap 圖係手
hyper6 都做到

圖片附件: 4.2.jpg (2008-11-2 21:33, 89.42 KB) / 下載次數 25
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=753554&k=fd86808d24b7a4b129e16fb4b18d6a34&t=1782572674&sid=1t49fsEisM


作者: YANG    時間: 2008-11-2 21:33

原帖由 孔明仔 於 2008-11-2 09:31 PM 發表

用咩板, ram

我用775i65G,電壓冇得改.
測試用板係ECS P45T-A
作者: 孔明仔    時間: 2008-11-2 21:34

原帖由 YANG 於 2008-11-2 21:33 發表

我用775i65G,電壓冇得改.
測試用板係ECS P45T-A

ecs ... 咩野ram 同psu 先 .. 好多setting 都會有唔同
作者: YANG    時間: 2008-11-2 21:36

原帖由 孔明仔 於 2008-11-2 09:34 PM 發表

ecs ... 咩野ram 同psu 先 .. 好多setting 都會有唔同

我 : SAMSUNG DDR400 UCCC 1GBx2 CL2.5-2-2-5
對方 : A-Data DDR800 2GB Kit (1GBx2) CL5.0-5-5-15
作者: bee8013    時間: 2008-11-2 21:38

原帖由 曼加拉 於 2008-11-2 21:30 發表

真係得架,小弟以前部公司機就係PcChips板上450,仲要係SIS CHP,仲要係長開

我梗係知得, 我都用過黎超300a
作者: YANG    時間: 2008-11-2 21:38

原帖由 bee8013 於 2008-11-2 09:38 PM 發表

我梗係知得, 我都用過黎超300a

300A乜野狗屎垃圾板都超得起
作者: 孔明仔    時間: 2008-11-2 21:39

原帖由 YANG 於 2008-11-2 21:36 發表

我 : SAMSUNG DDR400 UCCC 1GBx2 CL2.5-2-2-5
對方 : A-Data DDR800 2GB Kit (1GBx2) CL5.0-5-5-15

我懷疑係咪冇set ratio ...
作者: BlackBird    時間: 2008-11-2 21:58

Celeron 566@ 1.13
Celeron D 320 @ 4GHz
Celeron D 315 Step G1 @ 4.07GHz
Mobile Celeron 1.5 @ 3GHz
Celeron 420 @ 2.9GHz
E7200 @ 4.5GHz
作者: paulsky    時間: 2008-11-2 22:34

原帖由 Tommi_Vercetti 於 2008-11-2 21:21 發表


還有E86, E63, E66, E6850, etc

E6850都算??
作者: Tommi_Vercetti    時間: 2008-11-2 22:46

原帖由 paulsky 於 2008-11-2 22:34 發表

E6850都算??


當年Conroe E0最強,空冷4.6Ghz都見過…
不過大前提要選靚code
作者: Tommi_Vercetti    時間: 2008-11-2 22:50

原帖由 YANG 於 2008-11-2 21:29 發表

而家1.104V
人地試果陣用Auto


試試高少少 (e.g 1.25V), ram 除頻5:6
作者: 極臭~羽毛筆    時間: 2008-11-2 23:10

冇乜人提過P3 500E
作者: MobiusONE    時間: 2008-11-2 23:40

原帖由 孔明仔 於 2008-11-2 21:24 發表
Celeron 300A @ 450 / 600
Pentium III 500E @ 750 / 800
Pentium III 1G @ 1.5G (i have 1 before)
Pentium 4 1.6A @ 2.13G
Pentium 4 2.4C @ 3.6C
Pentium 4 3E @ 4.2G
Core2Duo E6600 @ 3.6G
Core2Quad Q6600 @ 4 ...


PIII 1G 上1.5G 係咩Core&Stepping先?
Coppermine就算係D0風冷1.35G就到頂, 1.5G+可能要出動LN2...
Tualatin就普偏都有1.5-1.6
但多數都係Celeron,因為要搵塊板/RAM/Display Card/HDD上高外頻唔易
當年有粒500E上190外頻已經覺得自己好威....

仲有...頭批P4 1.6A 應該係2.4-2.8G
作者: MobiusONE    時間: 2008-11-2 23:49

原帖由 Tommi_Vercetti 於 2008-11-2 22:46 發表


當年Conroe E0最強,空冷4.6Ghz都見過…
不過大前提要選靚code


雖然玩過既Conroe唔多
但以當件玩過咁多粒P3既經驗
批號,產地都要識揀
但最重要都係運氣,同一批都會有機會係唔好超的....
作者: Tommi_Vercetti    時間: 2008-11-3 00:44

原帖由 MobiusONE 於 2008-11-2 23:49 發表


雖然玩過既Conroe唔多
但以當件玩過咁多粒P3既經驗
批號,產地都要識揀
但最重要都係運氣,同一批都會有機會係唔好超的....


Conroe類的開頭batch好超,之後的不清楚
不過的確好多都要睇運氣,除非買一批批來挑。
作者: LoLau    時間: 2008-11-3 02:50

Celeron 300A @ 5XX
PentiumIII 500E @ 8XX
E2140M0 @ 3.XGhz
作者: wl01422387    時間: 2008-11-3 02:54

e8600 唔係去到8ghz 幾咩- -
作者: abc021300034    時間: 2008-11-3 03:08

原帖由 wl01422387 於 2008-11-3 02:54 發表
e8600 唔係去到8ghz 幾咩- -

is p4
作者: quentin    時間: 2008-11-3 09:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LUNG2000LUNG1    時間: 2008-11-3 11:33

Celeron 300A 加 440 BX 板 上450 比美 P2 既450當時都幾有快感..............
作者: asgiga    時間: 2008-11-3 12:59

Celeron 300A 是否算得係最早一粒超頻u呢 ?
記得當時好難買到呢粒嘢~~~搵到就好似執到寶....
作者: smilesky    時間: 2008-11-3 16:23

原帖由 你咬我食呀? 於 2008-11-2 21:08 發表
p4 1.6ga
p4 2.4gc
e2140

重有無?>



我粒p4 1.6G超到1.8g止步-  -
作者: MobiusONE    時間: 2008-11-3 19:02

原帖由 asgiga 於 2008-11-3 12:59 發表
Celeron 300A 是否算得係最早一粒超頻u呢 ?
記得當時好難買到呢粒嘢~~~搵到就好似執到寶....


其實應該P54CS-P55C o個時已經開始有人玩超頻
(但我當時都未識玩電腦,有錯請更正)
不過我諗要數真正流行應該係呢粒Celeron 300A開始(即係第二代Celeron Mendocino)
因為同第一代Covington比加左128K L2 Cache(仲要係全速On-die)同埋MMX SIMD Ext.
本身效能就追得上同期又貴一倍有多既PII 300
同時亦比上一代好超唔少(Covington當年黎講已經係好超之背)
幾乎99%都可以唔+V穩行100外頻或以上
而且散熱方面又唔洗好講究,所以吸引左好多人買黎玩超頻長用
同埋當時Abit出左塊Dual Socket370板(VP6)
好超之餘仲行埋Dual U...可以講話係最早既平民化SMP System

[ 本帖最後由 MobiusONE 於 2008-11-3 19:03 編輯 ]
作者: yishiro    時間: 2008-11-3 19:10

最勁都係celeron 300A
作者: AndyWilliams    時間: 2008-11-3 19:43

原帖由 極臭~羽毛筆 於 2008-11-2 23:10 發表
冇乜人提過P3 500E

500E/550E@166FSB
作者: AndyWilliams    時間: 2008-11-3 19:47

C300A cache 得128kb @133都係作用不大
當年500e/550e @166fsb  真係爽
作者: althon65fx    時間: 2008-11-3 19:55

Tualatin Celeron anyone?
作者: hk1hde    時間: 2008-11-3 22:42

超得最大幅度應該係Pentium P-75 超去 P-166呢!!
作者: hk1hde    時間: 2008-11-3 22:44

又有486 DX2-50超去 DX2-100呢!
作者: chung2288    時間: 2008-11-4 01:22

我有一粒  P4  631-B1好超 C1好超
  C兄
作者: gas3000    時間: 2008-11-5 00:17

原帖由 孔明仔 於 2008-11-2 21:24 發表
Celeron 300A @ 450 / 600
Pentium III 500E @ 750 / 800
Pentium III 1G @ 1.5G (i have 1 before)
Pentium 4 1.6A @ 2.13G
Pentium 4 2.4C @ 3.6C
Pentium 4 3E @ 4.2G
Core2Duo E6600 @ 3.6G
Core2Quad Q6600 @ 4 ...


Celeron-T 1.0 / 1.1 / 1.2 /1.3GHz, 極少量 1.4GHz
作者: bearx    時間: 2008-11-5 01:26

原帖由 gas3000 於 2008-11-5 00:17 發表


Celeron-T 1.0 / 1.1 / 1.2 /1.3GHz, 極少量 1.4GHz

當年我c-t1.1 + 4條pc133 256mb(有samsung,rambo)..@1.57ghz
板係2themax的model唔記得左.. 張9000pro打機..very gd
作者: ways    時間: 2008-11-5 02:13

原帖由 smilesky 於 2008-11-3 16:23 發表



我粒p4 1.6G超到1.8g止步-  -

我有部陳年P4 1.6G文書機,小弟從未玩過超頻,想超黎玩下
請教下,點先知粒u已經超到極限呢?
同埋溫度方面要keep到幾度以下先安全範圍?
作者: Alastor!    時間: 2008-11-5 02:43

原帖由 MobiusONE 於 2008-11-3 19:02 發表


其實應該P54CS-P55C o個時已經開始有人玩超頻
(但我當時都未識玩電腦,有錯請更正)
不過我諗要數真正流行應該係呢粒Celeron 300A開始(即係第二代Celeron Mendocino)
因為同第一代Covington比加左128K L2 Cache(仲要 ...


呢個就要數486 年代既REMARK CPU 了.... (386都有,但386時我仲係咩都唔識既小朋友)
去到486時期,不法商人會將DX33 超到變DX2-66 黎賣 (SET JUMPER另FSB X2) 仲有D DX4-100之類...請自己想像.. 佢地仲會整甩埋CPU面既字再自己另印落去....我手上都仲有粒REMARK 既K6 200....

個人上第一次超頻係Pentium75... 郁一郁jumper 就變pentium100了 (25x3 > 33x3)
跟住我買任何cpu都會校高一級黎用 (166mmx > 200mmx)
自從MMX233後intel 就開始鎖倍頻了...而我晌果時先知超頻都有分外頻倍頻..
當時的我只係按底板既說明書jumper set 法將cpu 校高一級黎用... 冇理過外頻倍頻
而且當時既底板已開始使用dip switch 作cpu 頻率調校之用... 但當時超頻都未算太流行

而真正開始帶起超頻既,相信係當時pc xxxkly 同其他雜誌推介既p2用風扇- 超頻工具箱吧
當然....我覺得最大既"幫兇"都係internet 既普及.... 超頻知識同方法既相關討論多左好多,亦另更多人開始識超頻同去試
及後去到celeron300a後再經雜誌大幅報導同網絡廣泛流傳,超頻就唔再係少數人既專利了
當時pc xxxkly 仲用致冷片黎超300a 同500e添

去到而家,以經發展到唔超對唔住屋企d 神主牌既年代...

[ 本帖最後由 Alastor! 於 2008-11-5 02:58 編輯 ]
作者: dennis12    時間: 2008-11-5 07:05

原帖由 你咬我食呀? 於 2008-11-2 21:08 發表
p4 1.6ga
p4 2.4gc
e2140

重有無?>



how about E8400! it can go through 4G easily!
作者: ohoh    時間: 2008-11-6 20:27

Pentium133 --> 200Mhz
作者: kcstudiohk    時間: 2008-11-7 10:48

Pentium MMX 166 hardmod -> 266
作者: yangtz    時間: 2008-11-7 12:24

Celeron 300A 最經典....  

一超上450 (100X4.5)... 同PII/PIII-450 (100X4.5) 有得FIGHT.   主要受惠於 FULL SPEED 128KB L2 Cache!

Celeron 打贏同代 Pentium....  前無古人, 可能後無來者.  夠經典!!!
作者: yangtz    時間: 2008-11-7 12:26

後來CELERON 300A 的 socket 370版 可輕易 由300 超至524 (112X4.5)甚至更高.
作者: fu112    時間: 2008-11-7 13:36

無人提 PD805.....
作者: BlackBird    時間: 2008-11-7 14:41

原帖由 yangtz 於 2008-11-7 12:24 發表
Celeron 300A 最經典....  

一超上450 (100X4.5)... 同PII/PIII-450 (100X4.5) 有得FIGHT.   主要受惠於 FULL SPEED 128KB L2 Cache!

Celeron 打贏同代 Pentium....  前無古人, 可能後無來者.  夠經典!!!

Celeron-T VS P4(S423)
作者: kp_chan    時間: 2008-11-8 07:17

Celeron 300A....c/p 值高
作者: denc    時間: 2008-11-8 08:53

Celeron 300A啦!當年一出只係幾百蚊(唔記得$500至$800)但超完可以用P2 450比,而最主要係P2 450o個o的當時係好鬼貴o既!
之後就係Plll 750,因為7.5x133可以上到差不多1G,o個時Plll 1G係最高階o既CPU.
但係Plll 750都好鬼貴,所以有人玩Celeron 533,因為行8x112可以輕易上900,叫過吓引.

而好多人玩過,但樓上5頁都無人講過,應該係AMD 2500+(Barton核心).
因為差不多粒粒上到3200+(又係當時最高階o既CPU)所以AMD 最深入民心應該係依粒.
作者: 剋星    時間: 2008-11-8 11:14

原帖由 dilbret 於 2008-11-2 21:10 發表
p4 631仲坐住個世界紀錄
E63算唔算

乜原來咁勁ga...
咁唔知我屋企個 531同530j得唔得呢
作者: hk852    時間: 2008-11-8 11:21

原帖由 fu112 於 2008-11-7 01:36 PM 發表
無人提 PD805.....

係lo

仲有超頻王既定義係 易超 or 可超頻既幅度最大?
作者: 白白    時間: 2008-11-9 13:14

P4 630 @ 4.51Ghz
PD935 @ 4.74 Ghz
P3 600 EB @  900Mhz
作者: chung2288    時間: 2008-11-9 23:07

超頻到 4.××Ghz 長行得唔得:funk:
作者: 浪跡天涯    時間: 2008-11-10 22:07

PD805
作者: yangtz    時間: 2008-11-10 22:20

原帖由 BlackBird 於 2008-11-7 14:41 發表

Celeron-T VS P4(S423)


Celeron-T 唔算同 P4 (S423) 同代(同架構).

但 CELERON 300A 同 PII-300, 同 PII-450 同架構.  只係L2設計不同.  但2者行SLOT 1.
點知陰差陽錯, CELERON 300A 打贏 PII-300, 超頻至450, 打贏埋PII-450.

[ 本帖最後由 yangtz 於 2008-11-10 22:21 編輯 ]
作者: eyschoi    時間: 2008-11-11 08:43

The best of 300A is that it can be run in dual easily at 450 or above.
作者: secretfj    時間: 2008-11-12 04:08

原帖由 MobiusONE 於 2008-11-3 19:02 發表


其實應該P54CS-P55C o個時已經開始有人玩超頻
(但我當時都未識玩電腦,有錯請更正)
不過我諗要數真正流行應該係呢粒Celeron 300A開始(即係第二代Celeron Mendocino)
因為同第一代Covington比加左128K L2 Cache(仲要 ...


當年係Dual C300A @ 450 + Abit BP6 (BX板)
VP6已經係 694X同支援Coppermine
作者: eyschoi    時間: 2008-11-12 08:28

I have not tried Coppermine but 700E can also run in dual at ~1G.
作者: Rambus用家II    時間: 2008-11-15 12:17

原帖由 ways 於 2008-11-5 02:13 發表

我有部陳年P4 1.6G文書機,小弟從未玩過超頻,想超黎玩下
請教下,點先知粒u已經超到極限呢?
同埋溫度方面要keep到幾度以下先安全範圍?


我有粒1.6GA用原廠cooler上到2.7G,之前仲有粒1.6G(舊制程)用同一塊板上到2.23G左右
作者: mclarenfung    時間: 2008-11-15 20:50


HIS BROTHER..
作者: ipchipang    時間: 2008-11-16 00:55

Celeron 300A
Pentium 4 1.6A
E2160





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2