作者: 你咬我食呀? 時間: 2008-11-2 21:08 標題: intel歷代超頻王
p4 1.6ga
p4 2.4gc
e2140
重有無?>
作者: raytsui00 時間: 2008-11-2 21:09
Celeron 300A
作者: mh使者 時間: 2008-11-2 21:09
玩夠未?
作者: dilbret 時間: 2008-11-2 21:10
p4 631仲坐住個世界紀錄
E63算唔算
作者: onmyway 時間: 2008-11-2 21:10
PII Celeron 300A
作者: isar 時間: 2008-11-2 21:11
上到8ghz
作者: 鬼(?) 時間: 2008-11-2 21:12
e2160 G0先岩
作者: 你咬我食呀? 時間: 2008-11-2 21:18
收聲啦,你夠鐘食藥啦
作者: mh使者 時間: 2008-11-2 21:20
食咩藥?

作者: Tommi_Vercetti 時間: 2008-11-2 21:21
還有E86, E63, E66, E6850, etc
作者: YANG 時間: 2008-11-2 21:24
Celeron533A
作者: 孔明仔 時間: 2008-11-2 21:24
Celeron 300A @ 450 / 600
Pentium III 500E @ 750 / 800
Pentium III 1G @ 1.5G (i have 1 before)
Pentium 4 1.6A @ 2.13G
Pentium 4 2.4C @ 3.6C
Pentium 4 3E @ 4.2G
Core2Duo E6600 @ 3.6G
Core2Quad Q6600 @ 4.2G

作者: YANG 時間: 2008-11-2 21:25
好似8.4GHz...
去DK搵粒631好似都要四百幾...
作者: YANG 時間: 2008-11-2 21:26
原帖由 孔明仔 於 2008-11-2 09:24 PM 發表
Celeron 300A @ 450 / 600
Pentium III 500E @ 750 / 800
Pentium III 1G @ 1.5G (i have 1 before)
Pentium 4 1.6A @ 2.13G
Pentium 4 2.4C @ 3.6C
Pentium 4 3E @ 4.2G
Core2Duo E6600 @ 3.6G
Core2Quad Q6600 @ 4 ...
我Q6600冇超,DDR400+AGP板本上唔到.
不過晌人地P45板度試過,3GHz都上唔到.
作者: 曼加拉 時間: 2008-11-2 21:27
講經典都係Celeron 300A,一板雞板+普通Cooler唔加電壓大部分都可以@450以上
作者: Tommi_Vercetti 時間: 2008-11-2 21:27
原帖由 孔明仔 於 2008-11-2 21:24 發表
Celeron 300A @ 450 / 600
Pentium III 500E @ 750 / 800
Pentium III 1G @ 1.5G (i have 1 before)
Pentium 4 1.6A @ 2.13G
Pentium 4 2.4C @ 3.6C
Pentium 4 3E @ 4.2G
Core2Duo E6600 @ 3.6G
Core2Quad Q6600 @ 4 ...
dun forget E6850@ 4.27G, E86@ 4.84G
[ 本帖最後由 Tommi_Vercetti 於 2008-11-2 21:29 編輯 ]
作者: bee8013 時間: 2008-11-2 21:27
Matsonic, PcChips
作者: Tommi_Vercetti 時間: 2008-11-2 21:28
電壓幾多?正路唔加電壓上333x9無乜難度
作者: YANG 時間: 2008-11-2 21:29
而家1.104V
人地試果陣用Auto
作者: 你咬我食呀? 時間: 2008-11-2 21:29
Core2Quad Q6600 @ 4.2G
咁勁?
作者: 孔明仔 時間: 2008-11-2 21:30
Q6600 好睇周期, 頭幾Week 既code , 要上4G+ 唔係問題
作者: 曼加拉 時間: 2008-11-2 21:30
真係得架,小弟以前部公司機就係PcChips板上450,仲要係SIS CHP,仲要係長開
[ 本帖最後由 曼加拉 於 2008-11-2 21:32 編輯 ]
作者: 孔明仔 時間: 2008-11-2 21:30
Yes
作者: 孔明仔 時間: 2008-11-2 21:31
用咩板, ram
作者: *~ICE~* 時間: 2008-11-2 21:31
原帖由 孔明仔 於 2008-11-2 09:24 PM 發表
Celeron 300A @ 450 / 600
Pentium III 500E @ 750 / 800
Pentium III 1G @ 1.5G (i have 1 before)
Pentium 4 1.6A @ 2.13G
Pentium 4 2.4C @ 3.6C
Pentium 4 3E @ 4.2G
Core2Duo E6600 @ 3.6G
Core2Quad Q6600 @ 4 ...
3.0E仲要@4.2:funk: :funk:
用咩cooler先頂得順
作者: 孔明仔 時間: 2008-11-2 21:33
好在仲有cap 圖係手
hyper6 都做到
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=753554&k=fd86808d24b7a4b129e16fb4b18d6a34&t=1782572674&sid=1t49fsEisM

作者: YANG 時間: 2008-11-2 21:33
我用775i65G,電壓冇得改.
測試用板係ECS P45T-A
作者: 孔明仔 時間: 2008-11-2 21:34
ecs
作者: YANG 時間: 2008-11-2 21:36
我 : SAMSUNG DDR400 UCCC 1GBx2 CL2.5-2-2-5
對方 : A-Data DDR800 2GB Kit (1GBx2) CL5.0-5-5-15
作者: bee8013 時間: 2008-11-2 21:38
我梗係知得, 我都用過黎超300a
作者: YANG 時間: 2008-11-2 21:38
300A乜野狗屎垃圾板都超得起
作者: 孔明仔 時間: 2008-11-2 21:39
原帖由 YANG 於 2008-11-2 21:36 發表
我 : SAMSUNG DDR400 UCCC 1GBx2 CL2.5-2-2-5
對方 : A-Data DDR800 2GB Kit (1GBx2) CL5.0-5-5-15
我懷疑係咪冇set ratio ...
作者: BlackBird 時間: 2008-11-2 21:58
Celeron 566@ 1.13
Celeron D 320 @ 4GHz
Celeron D 315 Step G1 @ 4.07GHz
Mobile Celeron 1.5 @ 3GHz
Celeron 420 @ 2.9GHz
E7200 @ 4.5GHz
作者: paulsky 時間: 2008-11-2 22:34
E6850都算??
作者: Tommi_Vercetti 時間: 2008-11-2 22:46
當年Conroe E0最強,空冷4.6Ghz都見過…
不過大前提要選靚code

作者: Tommi_Vercetti 時間: 2008-11-2 22:50
試試高少少 (e.g 1.25V), ram 除頻5:6
作者: 極臭~羽毛筆 時間: 2008-11-2 23:10
冇乜人提過P3 500E
作者: MobiusONE 時間: 2008-11-2 23:40
原帖由 孔明仔 於 2008-11-2 21:24 發表
Celeron 300A @ 450 / 600
Pentium III 500E @ 750 / 800
Pentium III 1G @ 1.5G (i have 1 before)
Pentium 4 1.6A @ 2.13G
Pentium 4 2.4C @ 3.6C
Pentium 4 3E @ 4.2G
Core2Duo E6600 @ 3.6G
Core2Quad Q6600 @ 4 ...
PIII 1G 上1.5G 係咩Core&Stepping先?
Coppermine就算係D0風冷1.35G就到頂, 1.5G+可能要出動LN2...
Tualatin就普偏都有1.5-1.6
但多數都係Celeron,因為要搵塊板/RAM/Display Card/HDD上高外頻唔易
當年有粒500E上190外頻已經覺得自己好威....
仲有...頭批P4 1.6A 應該係2.4-2.8G
作者: MobiusONE 時間: 2008-11-2 23:49
雖然玩過既Conroe唔多
但以當件玩過咁多粒P3既經驗
批號,產地都要識揀
但最重要都係運氣,同一批都會有機會係唔好超的....
作者: Tommi_Vercetti 時間: 2008-11-3 00:44
原帖由 MobiusONE 於 2008-11-2 23:49 發表
雖然玩過既Conroe唔多
但以當件玩過咁多粒P3既經驗![]()
![]()
批號,產地都要識揀
但最重要都係運氣,同一批都會有機會係唔好超的....
Conroe類的開頭batch好超,之後的不清楚
不過的確好多都要睇運氣,除非買一批批來挑。
作者: LoLau 時間: 2008-11-3 02:50
Celeron 300A @ 5XX
PentiumIII 500E @ 8XX
E2140M0 @ 3.XGhz
作者: wl01422387 時間: 2008-11-3 02:54
e8600 唔係去到8ghz 幾咩- -
作者: abc021300034 時間: 2008-11-3 03:08
is p4
作者: quentin 時間: 2008-11-3 09:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LUNG2000LUNG1 時間: 2008-11-3 11:33
Celeron 300A 加 440 BX 板 上450 比美 P2 既450當時都幾有快感..............
作者: asgiga 時間: 2008-11-3 12:59
Celeron 300A 是否算得係最早一粒超頻u呢 ?
記得當時好難買到呢粒嘢~~~搵到就好似執到寶....
作者: smilesky 時間: 2008-11-3 16:23
我粒p4 1.6G超到1.8g止步- -
作者: MobiusONE 時間: 2008-11-3 19:02
其實應該P54CS-P55C o個時已經開始有人玩超頻
(但我當時都未識玩電腦,有錯請更正)
不過我諗要數真正流行應該係呢粒Celeron 300A開始(即係第二代Celeron Mendocino)
因為同第一代Covington比加左128K L2 Cache(仲要係全速On-die)同埋MMX SIMD Ext.
本身效能就追得上同期又貴一倍有多既PII 300
同時亦比上一代好超唔少(Covington當年黎講已經係好超之背)
幾乎99%都可以唔+V穩行100外頻或以上
而且散熱方面又唔洗好講究,所以吸引左好多人買黎玩超頻長用
同埋當時Abit出左塊Dual Socket370板(VP6)
好超之餘仲行埋Dual U...可以講話係最早既平民化SMP System
[ 本帖最後由 MobiusONE 於 2008-11-3 19:03 編輯 ]
作者: yishiro 時間: 2008-11-3 19:10
最勁都係celeron 300A
作者: AndyWilliams 時間: 2008-11-3 19:43
500E/550E@166FSB
作者: AndyWilliams 時間: 2008-11-3 19:47
C300A cache 得128kb @133都係作用不大
當年500e/550e @166fsb 真係爽
作者: althon65fx 時間: 2008-11-3 19:55
Tualatin Celeron anyone?
作者: hk1hde 時間: 2008-11-3 22:42
超得最大幅度應該係Pentium P-75 超去 P-166呢!!
作者: hk1hde 時間: 2008-11-3 22:44
又有486 DX2-50超去 DX2-100呢!
作者: chung2288 時間: 2008-11-4 01:22
我有一粒 P4 631-B1好超 C1好超
C兄
作者: gas3000 時間: 2008-11-5 00:17
原帖由 孔明仔 於 2008-11-2 21:24 發表
Celeron 300A @ 450 / 600
Pentium III 500E @ 750 / 800
Pentium III 1G @ 1.5G (i have 1 before)
Pentium 4 1.6A @ 2.13G
Pentium 4 2.4C @ 3.6C
Pentium 4 3E @ 4.2G
Core2Duo E6600 @ 3.6G
Core2Quad Q6600 @ 4 ...
Celeron-T 1.0 / 1.1 / 1.2 /1.3GHz, 極少量 1.4GHz
作者: bearx 時間: 2008-11-5 01:26
當年我c-t1.1 + 4條pc133 256mb(有samsung,rambo)..@1.57ghz
板係2themax的model唔記得左.. 張9000pro打機..very gd
作者: ways 時間: 2008-11-5 02:13
我有部陳年P4 1.6G文書機,小弟從未玩過超頻,想超黎玩下
請教下,點先知粒u已經超到極限呢?
同埋溫度方面要keep到幾度以下先安全範圍?
作者: Alastor! 時間: 2008-11-5 02:43
原帖由 MobiusONE 於 2008-11-3 19:02 發表
其實應該P54CS-P55C o個時已經開始有人玩超頻
(但我當時都未識玩電腦,有錯請更正)
不過我諗要數真正流行應該係呢粒Celeron 300A開始(即係第二代Celeron Mendocino)
因為同第一代Covington比加左128K L2 Cache(仲要 ...
呢個就要數486 年代既REMARK CPU 了.... (386都有,但386時我仲係咩都唔識既小朋友)
去到486時期,不法商人會將DX33 超到變DX2-66 黎賣 (SET JUMPER另FSB X2) 仲有D DX4-100之類...請自己想像.. 佢地仲會整甩埋CPU面既字再自己另印落去....我手上都仲有粒REMARK 既K6 200....
個人上第一次超頻係Pentium75... 郁一郁jumper 就變pentium100了 (25x3 > 33x3)
跟住我買任何cpu都會校高一級黎用 (166mmx > 200mmx)
自從MMX233後intel 就開始鎖倍頻了...而我晌果時先知超頻都有分外頻倍頻..
當時的我只係按底板既說明書jumper set 法將cpu 校高一級黎用... 冇理過外頻倍頻
而且當時既底板已開始使用dip switch 作cpu 頻率調校之用... 但當時超頻都未算太流行
而真正開始帶起超頻既,相信係當時pc xxxkly 同其他雜誌推介既p2用風扇- 超頻工具箱吧
當然....我覺得最大既"幫兇"都係internet 既普及.... 超頻知識同方法既相關討論多左好多,亦另更多人開始識超頻同去試
及後去到celeron300a後再經雜誌大幅報導同網絡廣泛流傳,超頻就唔再係少數人既專利了
當時pc xxxkly 仲用致冷片黎超300a 同500e添
去到而家,以經發展到唔超對唔住屋企d 神主牌既年代...
[ 本帖最後由 Alastor! 於 2008-11-5 02:58 編輯 ]
作者: dennis12 時間: 2008-11-5 07:05
how about E8400! it can go through 4G easily!
作者: ohoh 時間: 2008-11-6 20:27
Pentium133 --> 200Mhz
作者: kcstudiohk 時間: 2008-11-7 10:48
Pentium MMX 166 hardmod -> 266
作者: yangtz 時間: 2008-11-7 12:24
Celeron 300A 最經典....
一超上450 (100X4.5)... 同PII/PIII-450 (100X4.5) 有得FIGHT. 主要受惠於 FULL SPEED 128KB L2 Cache!
Celeron 打贏同代 Pentium.... 前無古人, 可能後無來者. 夠經典!!!
作者: yangtz 時間: 2008-11-7 12:26
後來CELERON 300A 的 socket 370版 可輕易 由300 超至524 (112X4.5)甚至更高.
作者: fu112 時間: 2008-11-7 13:36
無人提 PD805.....
作者: BlackBird 時間: 2008-11-7 14:41
原帖由 yangtz 於 2008-11-7 12:24 發表
Celeron 300A 最經典....
一超上450 (100X4.5)... 同PII/PIII-450 (100X4.5) 有得FIGHT. 主要受惠於 FULL SPEED 128KB L2 Cache!
Celeron 打贏同代 Pentium.... 前無古人, 可能後無來者. 夠經典!!!
Celeron-T VS P4(S423)
作者: kp_chan 時間: 2008-11-8 07:17
Celeron 300A....c/p 值高
作者: denc 時間: 2008-11-8 08:53
Celeron 300A啦!當年一出只係幾百蚊(唔記得$500至$800)但超完可以用P2 450比,而最主要係P2 450o個o的當時係好鬼貴o既!
之後就係Plll 750,因為7.5x133可以上到差不多1G,o個時Plll 1G係最高階o既CPU.
但係Plll 750都好鬼貴,所以有人玩Celeron 533,因為行8x112可以輕易上900,叫過吓引.
而好多人玩過,但樓上5頁都無人講過,應該係AMD 2500+(Barton核心).
因為差不多粒粒上到3200+(又係當時最高階o既CPU)所以AMD 最深入民心應該係依粒.
作者: 剋星 時間: 2008-11-8 11:14
乜原來咁勁ga...
咁唔知我屋企個 531同530j得唔得呢
作者: hk852 時間: 2008-11-8 11:21
係lo
仲有超頻王既定義係 易超 or 可超頻既幅度最大?
作者: 白白 時間: 2008-11-9 13:14
P4 630 @ 4.51Ghz
PD935 @ 4.74 Ghz
P3 600 EB @ 900Mhz
作者: chung2288 時間: 2008-11-9 23:07
超頻到 4.××Ghz 長行得唔得:funk:
作者: 浪跡天涯 時間: 2008-11-10 22:07
PD805
作者: yangtz 時間: 2008-11-10 22:20
Celeron-T 唔算同 P4 (S423) 同代(同架構).
但 CELERON 300A 同 PII-300, 同 PII-450 同架構. 只係L2設計不同. 但2者行SLOT 1.
點知陰差陽錯, CELERON 300A 打贏 PII-300, 超頻至450, 打贏埋PII-450.
[ 本帖最後由 yangtz 於 2008-11-10 22:21 編輯 ]
作者: eyschoi 時間: 2008-11-11 08:43
The best of 300A is that it can be run in dual easily at 450 or above.
作者: secretfj 時間: 2008-11-12 04:08
原帖由 MobiusONE 於 2008-11-3 19:02 發表
其實應該P54CS-P55C o個時已經開始有人玩超頻
(但我當時都未識玩電腦,有錯請更正)
不過我諗要數真正流行應該係呢粒Celeron 300A開始(即係第二代Celeron Mendocino)
因為同第一代Covington比加左128K L2 Cache(仲要 ...
當年係Dual C300A @ 450 + Abit BP6 (BX板)
VP6已經係 694X同支援Coppermine
作者: eyschoi 時間: 2008-11-12 08:28
I have not tried Coppermine but 700E can also run in dual at ~1G.
作者: Rambus用家II 時間: 2008-11-15 12:17
原帖由 ways 於 2008-11-5 02:13 發表
我有部陳年P4 1.6G文書機,小弟從未玩過超頻,想超黎玩下
請教下,點先知粒u已經超到極限呢?
同埋溫度方面要keep到幾度以下先安全範圍?
我有粒1.6GA用原廠cooler上到2.7G,之前仲有粒1.6G(舊制程)用同一塊板上到2.23G左右
作者: mclarenfung 時間: 2008-11-15 20:50
HIS BROTHER..
作者: ipchipang 時間: 2008-11-16 00:55
Celeron 300A
Pentium 4 1.6A
E2160

