作者: kame 時間: 2008-10-7 05:41 標題: 當Q9550 +RAMPAGE EXTREME.....(更新)
Q9550 @4.11 482X8.5 1.42V
RAMPAGE EXTREME @BIOS 0501
Corsair XMS3 CM3X2G1333C9DHX @1600 CL7-7-7-20 1.8V
[ 本帖最後由 kame 於 2008-10-7 05:57 編輯 ]
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=742260&k=09a08905941cb3ae11038679daa8b657&t=1782189155&sid=18rbLPK8s7

作者: bb8388 時間: 2008-10-7 05:46
原帖由 kame 於 2008-10-7 05:41 發表
Q9550 @4.01 470X8.5 1.4V
RAMPAGE EXTREME @BIOS 0501
Corsair XMS3 CM3X2G1333C9DHX @1568 CL7-7-7-20 1.8V
師兄
作者: kame 時間: 2008-10-7 06:07
好呀
其實SUPER PI 有咩用?
test 1m 甘係唔係11秒?
[ 本帖最後由 kame 於 2008-10-7 06:09 編輯 ]
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=742262&k=620ba6989deedeeabfe1814f3696cce2&t=1782189155&sid=18rbLPK8s7

作者: 15灰熊 時間: 2008-10-7 09:18
請問師兄是行水嗎?
Q9550 行4.1GHZ
好羨慕啊
作者: wai896 時間: 2008-10-7 09:31
好勁好西行呀..............
太強啦................
作者: footing 時間: 2008-10-7 09:33
1.424V唔怕會縮嗎:funk:
作者: kame 時間: 2008-10-7 09:55
1.424 唔驚 = ="同1.45仲有d距離
我係行水的@@
[ 本帖最後由 kame 於 2008-10-7 09:59 編輯 ]
作者: Frankie007 時間: 2008-10-7 10:50
4.0ghz, 正喎
ram 都好好超
作者: kame 時間: 2008-10-8 01:15
呢粒真係幾唔錯 RAM都好好上 有D想試下唔OC RAM 去返1333 唔知落唔落到CL6 /5 XD
作者: usp14 時間: 2008-10-8 11:13
弓起! 弓起! 真係勁!
作者: 恒生 時間: 2008-10-8 20:56
我亦是Q9550 @4G 470 X 8.5 1.392V / @4.08G 480 X 8.5 1.464V
Rampage Formula @Bios 0410
Corsair DHX TWIN2X4096(1066), 4G . 2 X 2G DDR @CL5-5-5-15 2.1V
請問電壓是否過高又或是接受呢?
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=743025&k=834446bb56f125ccbcd89f5ee0691ff4&t=1782189155&sid=18rbLPK8s7

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=743026&k=9b03b50b4010040e0eb58ba7cc443eb2&t=1782189155&sid=18rbLPK8s7

作者: kame 時間: 2008-10-9 00:14
RAM 2.1V 太熱了 唔係太好 CPU就直頭太高.....您應該加電去底板去試好過簡硬比電落U....
作者: kelvin31 時間: 2008-10-9 15:23
原帖由 恒生 於 2008-10-8 08:56 PM 發表
我亦是Q9550 @4G 470 X 8.5 1.392V / @4.08G 480 X 8.5 1.464V
Rampage Formula @Bios 0410
Corsair DHX TWIN2X4096(1066), 4G . 2 X 2G DDR @CL5-5-5-15 2.1V
請問電壓是否過高又或是接受呢?
vdroop咁多?你有無開loadline calibration ar?
作者: 恒生 時間: 2008-10-9 21:02
請問向邊道set呢?可否教我?
RAM 2.1V 太熱了 唔係太好 CPU就直頭太高.....您應該加電去底板去試好過簡硬比電落U....
請問在bios 點樣set呢?可否教我?
作者: b.v.v. 時間: 2008-10-10 05:26
RAM 2.1V點會高啊
作者: purplepaper 時間: 2008-10-11 18:50
我都有簡測



作者: kame 時間: 2008-10-11 19:37
您果粒直頭係極品
作者: joey118 時間: 2008-10-11 20:23
勁呀...我用七彩虹都係450x8.5摸頂
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=744275&k=a49cc4c25f82b044b2c0cbb4712bf71a&t=1782189155&sid=18rbLPK8s7

作者: purplepaper 時間: 2008-10-11 22:33
原帖由 恒生 於 2008-10-8 20:56 發表
我亦是Q9550 @4G 470 X 8.5 1.392V / @4.08G 480 X 8.5 1.464V
Rampage Formula @Bios 0410
Corsair DHX TWIN2X4096(1066), 4G . 2 X 2G DDR @CL5-5-5-15 2.1V
請問電壓是否過高又或是接受呢?
師兄..請問你用緊咩底版.Q9550 EO都要咁多電先上到4G?
作者: sunderstan 時間: 2008-10-11 23:30
唔好又亂衝....死太多U唔係成日咁好彩有得換
有好野要識珍惜
作者: diovang 時間: 2008-10-12 02:07 標題: 回復 20# 的帖子
Q9550 行4.1GHZ
作者: kame 時間: 2008-10-12 15:53
有時候您上得太高 唔係一定摸頂 係您行甘高外頻時候 最係底板加小小電 甘就可以再上 450x8.5我果時已經要比多0.1度電去mb set1.4v電 已經可以上到4.11
作者: 恒生 時間: 2008-10-12 17:01
可否提供你的底板電壓呢?
作者: kame 時間: 2008-10-12 23:22
FSB 1.4V
作者: purplepaper 時間: 2008-10-13 00:12
嗯嗯...
都係多謝師兄當時有教我技考.
不過自己衝到咁高果時都有D驚.我唔敢再衝上去.Q9550o係4.5G果時.
應該仲可以跑PI果D簡測.我上到4.6G開到機都滿足了.拎到個世界排名第三算數唔再衝上去.
我粒Q9550 C1版上到4.6G比到好高電.怕再衝高D又衝爆粒U就痳煩.如果係EO版我諗應該仲可以再上到4.8G左右.
作者: clot 時間: 2008-10-14 09:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


