Board logo

標題: 當Q9550 +RAMPAGE EXTREME.....(更新) [打印本頁]

作者: kame    時間: 2008-10-7 05:41     標題: 當Q9550 +RAMPAGE EXTREME.....(更新)

Q9550 @4.11  482X8.5  1.42V
RAMPAGE EXTREME @BIOS 0501
Corsair XMS3 CM3X2G1333C9DHX  @1600 CL7-7-7-20 1.8V

[ 本帖最後由 kame 於 2008-10-7 05:57 編輯 ]

圖片附件: test2.jpg (2008-10-7 05:57, 168.83 KB) / 下載次數 83
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=742260&k=09a08905941cb3ae11038679daa8b657&t=1782189155&sid=18rbLPK8s7


作者: bb8388    時間: 2008-10-7 05:46

原帖由 kame 於 2008-10-7 05:41 發表
Q9550 @4.01  470X8.5  1.4V
RAMPAGE EXTREME @BIOS 0501
Corsair XMS3 CM3X2G1333C9DHX  @1568  CL7-7-7-20 1.8V

師兄 行轉pi來睇吓
作者: kame    時間: 2008-10-7 06:07

好呀

其實SUPER PI 有咩用? 
test 1m 甘係唔係11秒?

[ 本帖最後由 kame 於 2008-10-7 06:09 編輯 ]

圖片附件: 3.jpg (2008-10-7 06:09, 174.58 KB) / 下載次數 75
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=742262&k=620ba6989deedeeabfe1814f3696cce2&t=1782189155&sid=18rbLPK8s7


作者: 15灰熊    時間: 2008-10-7 09:18

請問師兄是行水嗎?
Q9550 行4.1GHZ
好羨慕啊
作者: wai896    時間: 2008-10-7 09:31

好勁好西行呀..............
太強啦................

作者: footing    時間: 2008-10-7 09:33

原帖由 kame 於 7-10-2008 06:07 發表
好呀

其實SUPER PI 有咩用? 
test 1m 甘係唔係11秒?

1.424V唔怕會縮嗎:funk:
作者: kame    時間: 2008-10-7 09:55

1.424 唔驚 = ="同1.45仲有d距離

我係行水的@@

[ 本帖最後由 kame 於 2008-10-7 09:59 編輯 ]
作者: Frankie007    時間: 2008-10-7 10:50

4.0ghz,  正喎

ram 都好好超
作者: kame    時間: 2008-10-8 01:15

呢粒真係幾唔錯 RAM都好好上 有D想試下唔OC RAM 去返1333 唔知落唔落到CL6 /5 XD
作者: usp14    時間: 2008-10-8 11:13

弓起! 弓起!  真係勁!
作者: 恒生    時間: 2008-10-8 20:56

我亦是Q9550 @4G 470 X 8.5  1.392V  /  @4.08G 480 X 8.5  1.464V
Rampage  Formula @Bios 0410
Corsair  DHX TWIN2X4096(1066), 4G . 2 X 2G DDR   @CL5-5-5-15  2.1V
請問電壓是否過高又或是接受呢?

圖片附件: 未命名1.jpg (2008-10-8 20:56, 237.04 KB) / 下載次數 44
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=743025&k=834446bb56f125ccbcd89f5ee0691ff4&t=1782189155&sid=18rbLPK8s7



圖片附件: 未命名2.jpg (2008-10-8 20:56, 240.49 KB) / 下載次數 50
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=743026&k=9b03b50b4010040e0eb58ba7cc443eb2&t=1782189155&sid=18rbLPK8s7


作者: kame    時間: 2008-10-9 00:14

RAM 2.1V 太熱了 唔係太好  CPU就直頭太高.....您應該加電去底板去試好過簡硬比電落U....
作者: kelvin31    時間: 2008-10-9 15:23

原帖由 恒生 於 2008-10-8 08:56 PM 發表
我亦是Q9550 @4G 470 X 8.5  1.392V  /  @4.08G 480 X 8.5  1.464V
Rampage  Formula @Bios 0410
Corsair  DHX TWIN2X4096(1066), 4G . 2 X 2G DDR   @CL5-5-5-15  2.1V
請問電壓是否過高又或是接受呢?

vdroop咁多?你有無開loadline calibration ar?
作者: 恒生    時間: 2008-10-9 21:02

原帖由 kelvin31 於 2008-10-9 15:23 發表

vdroop咁多?你有無開loadline calibration ar?

請問向邊道set呢?可否教我?

RAM 2.1V 太熱了 唔係太好  CPU就直頭太高.....您應該加電去底板去試好過簡硬比電落U....
請問在bios 點樣set呢?可否教我?
作者: b.v.v.    時間: 2008-10-10 05:26

RAM 2.1V點會高啊
作者: purplepaper    時間: 2008-10-11 18:50

我都有簡測




作者: kame    時間: 2008-10-11 19:37

您果粒直頭係極品
作者: joey118    時間: 2008-10-11 20:23

勁呀...我用七彩虹都係450x8.5摸頂

圖片附件: oc 3dm.jpg (2008-10-11 20:23, 146.74 KB) / 下載次數 58
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=744275&k=a49cc4c25f82b044b2c0cbb4712bf71a&t=1782189155&sid=18rbLPK8s7


作者: purplepaper    時間: 2008-10-11 22:33

原帖由 恒生 於 2008-10-8 20:56 發表
我亦是Q9550 @4G 470 X 8.5  1.392V  /  @4.08G 480 X 8.5  1.464V
Rampage  Formula @Bios 0410
Corsair  DHX TWIN2X4096(1066), 4G . 2 X 2G DDR   @CL5-5-5-15  2.1V
請問電壓是否過高又或是接受呢?


師兄..請問你用緊咩底版.Q9550 EO都要咁多電先上到4G?
作者: sunderstan    時間: 2008-10-11 23:30

唔好又亂衝....死太多U唔係成日咁好彩有得換
有好野要識珍惜
作者: diovang    時間: 2008-10-12 02:07     標題: 回復 20# 的帖子

Q9550 行4.1GHZ
作者: kame    時間: 2008-10-12 15:53

有時候您上得太高 唔係一定摸頂  係您行甘高外頻時候 最係底板加小小電 甘就可以再上 450x8.5我果時已經要比多0.1度電去mb set1.4v電 已經可以上到4.11
作者: 恒生    時間: 2008-10-12 17:01

可否提供你的底板電壓呢?
作者: kame    時間: 2008-10-12 23:22

FSB 1.4V
作者: purplepaper    時間: 2008-10-13 00:12

原帖由 sunderstan 於 2008-10-11 23:30 發表
唔好又亂衝....死太多U唔係成日咁好彩有得換
有好野要識珍惜

嗯嗯...
都係多謝師兄當時有教我技考.
不過自己衝到咁高果時都有D驚.我唔敢再衝上去.Q9550o係4.5G果時.
應該仲可以跑PI果D簡測.我上到4.6G開到機都滿足了.拎到個世界排名第三算數唔再衝上去.
我粒Q9550 C1版上到4.6G比到好高電.怕再衝高D又衝爆粒U就痳煩.如果係EO版我諗應該仲可以再上到4.8G左右.
作者: clot    時間: 2008-10-14 09:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2