Board logo

標題: [徵求] 請問幾時會再有X-filter電容卡/火牛淨化器/Cubic Pure Ground淨化地盒團 [打印本頁]

作者: deadserious    時間: 2013-12-13 09:55     標題: 請問幾時會再有X-filter電容卡/火牛淨化器/Cubic Pure Ground淨化地盒團


有冇ching同我一樣想入返個CUBIC REG 或者PSU淨化~~
作者: nebulam42    時間: 2013-12-13 20:59

Support,我想入地盒
作者: taingaukwai    時間: 2013-12-16 21:15

可以的話,我要Cubic Pure Ground淨化地盒團,不過我想一開三/四差俾CD機、DAC、NAS用
作者: alexanderman    時間: 2013-12-23 09:25

support
我想要PSU電源淨化器跟電容卡





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2