作者: deadserious 時間: 2013-12-13 09:55 標題: 請問幾時會再有X-filter電容卡/火牛淨化器/Cubic Pure Ground淨化地盒團
有冇ching同我一樣想入返個CUBIC REG 或者PSU淨化~~
作者: nebulam42 時間: 2013-12-13 20:59
Support,我想入地盒
作者: taingaukwai 時間: 2013-12-16 21:15
可以的話,我要Cubic Pure Ground淨化地盒團,不過我想一開三/四差俾CD機、DAC、NAS用
作者: alexanderman 時間: 2013-12-23 09:25
support
我想要PSU電源淨化器跟電容卡
