作者: nhoj 時間: 2013-11-12 22:58 標題: 超值Pioneer SE-A1000
有冇人搞到Pioneer SE-A1000 ,好多評測話唔錯,數碼多強烈推薦,指其與AKG Q701,SHP9000等2000元級知名耳機可比
而家US Amazon賣緊USD 54~HKD430
唔知有冇Ching可以幫手團購呢?
http://www.amazon.com/gp/product ... ;seller=&sr=1-1
作者: ender 時間: 2013-11-14 09:59
回復 1# nhoj
how heavy is the headphone? may have interest!
作者: onwest 時間: 2013-11-14 10:12
回復 2# ender
1.6 pounds
作者: tttim 時間: 2013-11-14 10:41
本帖最後由 tttim 於 2013-11-14 12:17 編輯
5 隻 連shipping around $530 each
作者: raymok 時間: 2013-11-14 11:19
interest .......
作者: mkinmkin 時間: 2013-11-14 11:26
有興趣~
作者: nhoj 時間: 2013-11-14 12:50
補一個評測給大家參考
http://www.soomal.com/doc/20100004167.htm
總結:
優點:音場好,密度佳、聲音張揚、奔放,與2000元級知名耳機可比
缺點:過於張揚、細節不夠好、要有一個適合的音源控制
作者: tttim 時間: 2013-11-14 14:04
回復 7# nhoj
呢個REVIEW我都睇左~~講到話如果SE-A1000的價格在799元,Soomal將給予這款耳機強烈推薦評級。(當時賣1288
作者: ballman47 時間: 2013-11-14 14:31
support
作者: monsterz 時間: 2013-11-14 15:19
優點:音場好、聲音張揚
與2000元級知名耳機比, 結果不能比...
缺點:大編制就亂、細節硬、顆粒感重
總結: 一分錢一分貨
呢篇文我個人感覺係槍
作者: BEpsilon 時間: 2013-11-14 15:51
睇過其規格和評論...算唔錯,有興趣。
作者: Ericson 時間: 2013-11-14 15:56
有d興趣,但兩年幾前既款~
作者: tttim 時間: 2013-11-14 16:00
回復 10# monsterz
http://www.hometheatershack.com/ ... adphone-review.html
http://www.head-fi.org/t/670454/ ... r-hd-650-for-45/135
原來先前HEAD-FI o個便有好多人買左
睇在十幾PAGE HEADFI既POST~多數都係讚佢音場同還原力好三頻就低頻唔夠潛(deep?),睇到有D赲~做野先
師兄們可以參考下上面個兩條link
作者: mkid 時間: 2013-11-14 16:17
本帖最後由 mkid 於 2013-11-14 16:18 編輯
音源控制 ?
作者: mkid 時間: 2013-11-14 16:19
用乜推好 ?
作者: kgbpk 時間: 2013-11-14 17:40
有興趣~
作者: w64k 時間: 2013-11-14 18:27
好有興趣....
希望成團.
作者: nhoj 時間: 2013-11-14 19:11
你講果d野同個評測係個銀既兩面:
1評測表現講明佢用控得好既聲卡同耳放為基礎
2佢講明砌到岩既音源有d難度
3佢都有講當個音源唔岩就有你講既問題
4你講既野賣2000蚊係岩既,但而家4xx呀哥哥
5lee款野都就fade out,仲出槍文?何況soomal係大家出名獨立同有參考性,好過好多大陸網好多
作者: nhoj 時間: 2013-11-14 19:16
soomal建議md11加hp11
作者: nhoj 時間: 2013-11-14 19:17
成團單聲,留隻俾我:p
作者: WINGLESLIE 時間: 2013-11-14 20:36
有興趣....
希望成團 成團單聲,留隻俾我
作者: Ericson 時間: 2013-11-15 01:42
成團既話,大約$?
作者: tttim 時間: 2013-11-15 10:56
回復 22# Ericson
尋日再CHECK過運費+INSURANCE應該$570度做到
作者: Ericson 時間: 2013-11-15 12:07
o...thanks
作者: ~阿豪~ 時間: 2013-11-15 12:39
我都有興趣
作者: roycck 時間: 2013-11-15 17:11
我都有興趣,如果有c hing攪預埋我
作者: andyo 時間: 2013-11-16 09:40
support.
作者: tjan 時間: 2013-11-17 01:53
support
作者: 波子 時間: 2013-11-17 06:36
有興趣
作者: mic-lai 時間: 2013-11-17 13:35
有 興趣
作者: A君 時間: 2013-11-17 14:09
希望大家明白,這些是屬於代購,因為並非有特別折扣,係貨價加運費加所謂茶錢(我唔知點形容好)
公司唔願意有代購公司於本站註腳,因此此類代購行為未必會被批准。
作者: tttim 時間: 2013-11-18 10:18
得到A-SIR批準開團
如果師兄們有興趣最快呢兩日會開團
作者: hirodo 時間: 2013-11-18 10:29
有興趣~~~
作者: phoenix 時間: 2013-11-18 15:49
Support
作者: pk1667 時間: 2013-11-18 16:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tttim 時間: 2013-11-18 16:52
回復 35# pk1667
我問左A-SIR
作者: stetm 時間: 2013-11-19 08:53
等你開團
作者: tuyylihk 時間: 2013-11-19 09:17
其實咩叫低音唔夠潛
老實講平到咁真係有d興趣
不過個人就係對低音比較有要求...
作者: monza165 時間: 2013-11-19 09:37
有興趣....
希望成團 成團單聲,留隻俾我
作者: tttim 時間: 2013-11-19 09:41
回復 38# tuyylihk
低音下潛深淺應該係講緊個質素,而唔係個量~
如果低音下潛夠深,會感覺到低音打出來好實淨。
上網話當下潛到聽不到有低頻出來既聲音 o個時,身體仍會感覺到震動。
有錯請插

作者: tttim 時間: 2013-11-20 09:28
今日內會開團~價錢會係$560一隻

