Board logo

標題: [徵求] 超值Pioneer SE-A1000 [打印本頁]

作者: nhoj    時間: 2013-11-12 22:58     標題: 超值Pioneer SE-A1000

有冇人搞到Pioneer SE-A1000 ,好多評測話唔錯,數碼多強烈推薦,指其與AKG Q701,SHP9000等2000元級知名耳機可比
而家US Amazon賣緊USD 54~HKD430
唔知有冇Ching可以幫手團購呢?

http://www.amazon.com/gp/product ... ;seller=&sr=1-1
作者: ender    時間: 2013-11-14 09:59

回復 1# nhoj

how heavy is the headphone? may have interest!
作者: onwest    時間: 2013-11-14 10:12

回復 2# ender


     1.6 pounds
作者: tttim    時間: 2013-11-14 10:41

本帖最後由 tttim 於 2013-11-14 12:17 編輯

5 隻 連shipping around $530 each
作者: raymok    時間: 2013-11-14 11:19

interest .......
作者: mkinmkin    時間: 2013-11-14 11:26

有興趣~
作者: nhoj    時間: 2013-11-14 12:50

補一個評測給大家參考
http://www.soomal.com/doc/20100004167.htm
總結:
優點:音場好,密度佳、聲音張揚、奔放,與2000元級知名耳機可比
缺點:過於張揚、細節不夠好、要有一個適合的音源控制
作者: tttim    時間: 2013-11-14 14:04

回復 7# nhoj


    呢個REVIEW我都睇左~~講到話如果SE-A1000的價格在799元,Soomal將給予這款耳機強烈推薦評級。(當時賣1288)
作者: ballman47    時間: 2013-11-14 14:31

support
作者: monsterz    時間: 2013-11-14 15:19

補一個評測給大家參考

總結:
優點:音場好,密度佳、聲音張揚、奔放,與2000元級知名耳機可比
缺點:過於張 ...
nhoj 發表於 2013-11-14 12:50



    優點:音場好、聲音張揚

     與2000元級知名耳機比, 結果不能比...

     缺點:大編制就亂、細節硬、顆粒感重

     總結: 一分錢一分貨

     呢篇文我個人感覺係槍睇篇文不如睇評論
作者: BEpsilon    時間: 2013-11-14 15:51

睇過其規格和評論...算唔錯,有興趣。
作者: Ericson    時間: 2013-11-14 15:56

有d興趣,但兩年幾前既款~
作者: tttim    時間: 2013-11-14 16:00

回復 10# monsterz


    http://www.hometheatershack.com/ ... adphone-review.html

http://www.head-fi.org/t/670454/ ... r-hd-650-for-45/135

原來先前HEAD-FI o個便有好多人買左
睇在十幾PAGE HEADFI既POST~多數都係讚佢音場同還原力好三頻就低頻唔夠潛(deep?),睇到有D赲~做野先

師兄們可以參考下上面個兩條link
作者: mkid    時間: 2013-11-14 16:17

本帖最後由 mkid 於 2013-11-14 16:18 編輯

音源控制 ?
作者: mkid    時間: 2013-11-14 16:19

用乜推好 ?
作者: kgbpk    時間: 2013-11-14 17:40

有興趣~
作者: w64k    時間: 2013-11-14 18:27

好有興趣....
希望成團.
作者: nhoj    時間: 2013-11-14 19:11

你講果d野同個評測係個銀既兩面:
1評測表現講明佢用控得好既聲卡同耳放為基礎
2佢講明砌到岩既音源有d難度
3佢都有講當個音源唔岩就有你講既問題
4你講既野賣2000蚊係岩既,但而家4xx呀哥哥
5lee款野都就fade out,仲出槍文?何況soomal係大家出名獨立同有參考性,好過好多大陸網好多
作者: nhoj    時間: 2013-11-14 19:16

soomal建議md11加hp11
作者: nhoj    時間: 2013-11-14 19:17

成團單聲,留隻俾我:p
作者: WINGLESLIE    時間: 2013-11-14 20:36

有興趣....
希望成團 成團單聲,留隻俾我
作者: Ericson    時間: 2013-11-15 01:42

成團既話,大約$?
作者: tttim    時間: 2013-11-15 10:56

回復 22# Ericson


    尋日再CHECK過運費+INSURANCE應該$570度做到
作者: Ericson    時間: 2013-11-15 12:07

回復  Ericson


    尋日再CHECK過運費+INSURANCE應該$570度做到
tttim 發表於 2013-11-15 10:56

o...thanks
作者: ~阿豪~    時間: 2013-11-15 12:39

我都有興趣
作者: roycck    時間: 2013-11-15 17:11

我都有興趣,如果有c hing攪預埋我
作者: andyo    時間: 2013-11-16 09:40

support.
作者: tjan    時間: 2013-11-17 01:53

support
作者: 波子    時間: 2013-11-17 06:36

有興趣
作者: mic-lai    時間: 2013-11-17 13:35

有 興趣
作者: A君    時間: 2013-11-17 14:09

希望大家明白,這些是屬於代購,因為並非有特別折扣,係貨價加運費加所謂茶錢(我唔知點形容好)

公司唔願意有代購公司於本站註腳,因此此類代購行為未必會被批准。
作者: tttim    時間: 2013-11-18 10:18

得到A-SIR批準開團
如果師兄們有興趣最快呢兩日會開團
作者: hirodo    時間: 2013-11-18 10:29

有興趣~~~
作者: phoenix    時間: 2013-11-18 15:49

Support
作者: pk1667    時間: 2013-11-18 16:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tttim    時間: 2013-11-18 16:52

回復 35# pk1667


    我問左A-SIR
作者: stetm    時間: 2013-11-19 08:53

回復  pk1667


    我問左A-SIR
tttim 發表於 2013-11-18 16:52


等你開團  
作者: tuyylihk    時間: 2013-11-19 09:17

回復  monsterz
原來先前HEAD-FI o個便有好多人買左
睇在十幾PAGE HEADFI既POST~多數都係 ...
tttim 發表於 2013-11-14 16:00

其實咩叫低音唔夠潛

老實講平到咁真係有d興趣
不過個人就係對低音比較有要求...
作者: monza165    時間: 2013-11-19 09:37

有興趣....
希望成團 成團單聲,留隻俾我
作者: tttim    時間: 2013-11-19 09:41

回復 38# tuyylihk

低音下潛深淺應該係講緊個質素,而唔係個量~

如果低音下潛夠深,會感覺到低音打出來好實淨。
上網話當下潛到聽不到有低頻出來既聲音 o個時,身體仍會感覺到震動。

有錯請插
作者: tttim    時間: 2013-11-20 09:28

今日內會開團~價錢會係$560一隻





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2