Board logo

標題: [徵求] 有冇Ching 開 usb3.0 extend cable?? [打印本頁]

作者: beacher    時間: 2013-11-8 05:52     標題: 有冇Ching 開 usb3.0 extend cable??

去ssp 買果D, d qc 好差, 唔係條條得, 用耐左又會用唔到
所以想問下, 有冇Ching 開 usb3.0 extend cable??
作者: muyo    時間: 2013-11-12 18:22

有興趣要條10米長帶電USB2/USB3延長線
作者: Jimmy0911    時間: 2013-11-12 19:04

有興趣
作者: agent_smith    時間: 2013-11-12 21:51

count me in
作者: rickrick    時間: 2013-11-12 22:08

I need too
作者: beacher    時間: 2013-11-13 05:59

哈哈, 終於見到個POST,
BTW 大家有冇D牌子 suggest ?
buffalo??
作者: 招搖仔    時間: 2013-11-13 06:21

對3.0 card reader同延長線 有興趣
作者: beacher    時間: 2013-11-13 21:16

有興趣要條10米長帶電USB2/USB3延長線
muyo 發表於 2013-11-12 18:22



    10m 咁長? 有冇咩心水?
作者: muyo    時間: 2013-11-14 11:51

10m 咁長? 有冇咩心水?
beacher 發表於 13-11-2013 09:16 PM



10m係因為要拉條3G手指去窗邊
睇緊衣隻,不過好貴
http://detail.tmall.com/item.htm ... 00b10705136e294d526
另外仲有睇緊一D USB > Cat5果D, 不過無心水
作者: nikkotsoi    時間: 2013-11-14 14:56

我買緊條usb2.0 10m,可以到左test 比你地睇
另外usb3.0…
http://www.unitek-products.com/en/product_list.php?scid=41
吧隻香港牌好似唔錯
不過我send email 去問佢又唔覆
得taobao 有賣
10m 260rmb
作者: beacher    時間: 2013-11-14 21:30

Orico 呢個排子有有人知點?我見ssp 有
作者: beacher    時間: 2013-11-14 21:30

Orico 呢個排子有有人知點?我見ssp 有
作者: muyo    時間: 2013-11-14 21:37

本帖最後由 muyo 於 2013-11-14 21:40 編輯

Orico真係得線,若果你短短地係機後面接個頭出機面都ok,但若果好似我衣D要推起條手指又要長,佢無衣D線
不過我用緊佢D火牛 hub同 numpad質素都ok
作者: rickrick    時間: 2013-11-15 00:24

interested in this one  
http://detail.tmall.com/item.htm ... &id=19947137142
作者: A君    時間: 2013-11-15 00:33

去ssp 買果D, d qc 好差, 唔係條條得, 用耐左又會用唔到
所以想問下, 有冇Ching 開 usb3.0 extend cable?? ...
beacher 發表於 8/11/2013 05:52


邊類?
作者: A君    時間: 2013-11-15 00:34

有興趣要條10米長帶電USB2/USB3延長線
muyo 發表於 12/11/2013 18:22


10米應該唔夠電...
作者: beacher    時間: 2013-11-15 00:55

邊類?
A君 發表於 2013-11-15 00:33


rickrick C兄呢個優越者好似幾好
http://youyuezhezh.tmall.com/?spm=a220o.1000855.0.0.xocpJS
作者: muyo    時間: 2013-11-15 11:59

10米應該唔夠電...
A君 發表於 15-11-2013 12:34 AM



考慮到衣個問題,所以要可外接電
作者: A君    時間: 2013-11-15 16:20

我問問香港代理~~
作者: A君    時間: 2013-11-30 14:42

無10米,只有5米
作者: nebulam42    時間: 2013-11-30 16:45

回復 1# beacher

完全同意,之前試過喺SSP買過$20一條嘅唔work,$40一條嘅都係唔work(1m)
最後係去台灣旅行嗰陣喺新光華買咗條NT$285嘅就work(1.5m)---->依家用緊
作者: calvin928chan    時間: 2013-12-1 23:58

支持A SIR 開團
作者: nikkotsoi    時間: 2013-12-2 00:07

無10米,只有5米
A君 發表於 2013-11-30 14:42


a sir 指unitek ?
我問過centuryfield 10m usb3.0
佢話1條既話要訂 2weeks
399HKD
作者: muyo    時間: 2013-12-2 00:42

本帖最後由 muyo 於 2013-12-2 01:01 編輯

係咪有外接電果隻?

而家taobao250免運中
考慮緊買多條再係交易廣場放翻幫補到港運費
作者: kenkendee    時間: 2013-12-3 17:33

回復 1# beacher


    唔係d qc 好差, 果d 擺明係無驗貨=,=
作者: rickrick    時間: 2013-12-4 01:04

支持A SIR 開團 x 2
作者: beacher    時間: 2013-12-4 01:31

回復  beacher


    唔係d qc 好差, 果d 擺明係無驗貨=,=
kenkendee 發表於 2013-12-3 17:33

就算搵到條用到, 都好快KO.../.\
原裝果D, 真係好多芯
作者: A君    時間: 2013-12-12 16:03

a sir 指unitek ?
我問過centuryfield 10m usb3.0
佢話1條既話要訂 2weeks
399HKD
nikkotsoi 發表於 2/12/2013 00:07



    係,代理話無量產~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2