Board logo

標題: [徵求] 請問有冇人開 降低了 Nexus 4團購 [打印本頁]

作者: kayho2005    時間: 2013-8-29 20:05     標題: 請問有冇人開 降低了 Nexus 4團購

Google還在今天早晨降低了Nexus 4的售價。Google Play商店中8GB版的Nexus 4的售價已經調整到199美元,而16GB版本的則為249美元,降幅高達100美元


平左好多~  有冇人開團?
作者: hkitguy    時間: 2013-8-29 21:08

回復 1# kayho2005

Support!!!
作者: laicphk    時間: 2013-8-29 21:22

support!
作者: 長勝飛龍    時間: 2013-8-29 21:28

有大約十部我可以幫手開團
作者: ivanyung    時間: 2013-8-29 21:32

support
作者: low-end    時間: 2013-8-29 21:38

回復 4# 長勝飛龍


    好多人想要呀,師兄
作者: tattattat    時間: 2013-8-29 22:11

support
作者: bbp082674    時間: 2013-8-29 22:11

運費要幾多???
作者: 超貧    時間: 2013-8-29 22:16

I want 2 pieces.
作者: kingkiu    時間: 2013-8-29 22:18

support +1
作者: patrickju    時間: 2013-8-29 22:29

Support
作者: max35988    時間: 2013-8-29 22:30

support~~~~~
作者: chow0198    時間: 2013-8-29 22:45

support~
作者: window    時間: 2013-8-29 22:54

Support
作者: yanliu    時間: 2013-8-29 22:56

我都想入番部8GB
作者: c0423739    時間: 2013-8-29 22:56

support +1
作者: thomaswai    時間: 2013-8-29 22:59

8G ~
SUPPORT~
作者: rs4c33    時間: 2013-8-29 23:04

有興趣
作者: YCW1402    時間: 2013-8-29 23:05

Support, 8gb.
作者: Rock    時間: 2013-8-29 23:10

8GB Support!!
作者: tonychoy111    時間: 2013-8-29 23:12

Support
作者: SEGA    時間: 2013-8-29 23:12

support
作者: yandiluv    時間: 2013-8-29 23:21

support
作者: kinzer    時間: 2013-8-29 23:24

Support 8G +1
作者: edwyn    時間: 2013-8-29 23:31

fully support
作者: chokwing    時間: 2013-8-29 23:31

支持
作者: 長勝飛龍    時間: 2013-8-29 23:34

google 發貨US本地運費每部要大約四十幾,五十蚊
作者: tsubasa1    時間: 2013-8-29 23:46

interest in 8gb too
作者: fujisilk    時間: 2013-8-29 23:57

本帖最後由 fujisilk 於 2013-8-29 23:57 編輯

回復 27# 長勝飛龍
師兄可否有多點貨?? 我想訂部16G
10部相信唔夠做團購
作者: 長勝飛龍    時間: 2013-8-29 23:59

回復  長勝飛龍
師兄可否有多點貨?? 我想訂部16G
10部相信唔夠做團購
fujisilk 發表於 2013-8-29 23:57

google 次次都限購想買得多都唔易,仲要夠數先share 到運費,唔係一陣又有人走出黎話有幾好賺都唔知點算
作者: RoyKwan    時間: 2013-8-30 00:01

google 次次都限購想買得多都唔易,仲要夠數先share 到運費,唔係一陣又有人走出黎話有幾好賺都唔知點算:hit ...
長勝飛龍 發表於 2013-8-29 23:59



咁好賺叫佢開團啦!!
我初攪雨傘王都大把人出來指指點點
作者: fujisilk    時間: 2013-8-30 00:03

回復 30# 長勝飛龍
公道自在人心, 師兄....如果你曾經做過搞手, 呢處既會員會知道係唔係好好賺
作者: honming    時間: 2013-8-30 00:15

16GB 有興趣
作者: ericleung001    時間: 2013-8-30 00:20

Support +1 8GB
作者: hokuen    時間: 2013-8-30 00:22

我覺得自己訂最好了
衰左就自己黑仔,得就好彩啦
手續費收少少,就有些(正義)的會員出來說你貴……
有什麼意思搞團購呢……
作者: bodybra    時間: 2013-8-30 00:32

8GB interested.
作者: elvako    時間: 2013-8-30 00:34

有....留我一部
作者: 長勝飛龍    時間: 2013-8-30 00:41

我嘗試計計個價,大家覺得合理我就同A sir 申請開個團
由於google 每次每model 只限訂2 部 如果砌埋2x8 ,2x16 咁一張單訂個US本地兩至三天到貨轉運費就大約$50 啦,如果只得一個model 兩部就要每部$65
機價8GB $1580,16GB$1980 ,最少儲夠4部就用DHL 之類既快遞返黎,唔包A 8 GB $1770,16GB $2170 大約咁樣價合唔合理?
作者: bodybra    時間: 2013-8-30 00:50

我嘗試計計個價,大家覺得合理我就同A sir 申請開個團
由於google 每次每model 只限訂2 部 如果砌埋2x8 ,2x1 ...
長勝飛龍 發表於 2013-8-30 00:41


好合理.
作者: ericleung001    時間: 2013-8-30 00:57

都OK呀
作者: low-end    時間: 2013-8-30 01:01

回復 38# 長勝飛龍


    合理,我好想要部8gb添!

touchwood有壞機可以代寄去換機嗎?(運費幾錢度?)
作者: bigrayhk    時間: 2013-8-30 01:07

Support .....
作者: ericleung001    時間: 2013-8-30 01:13

如果真係開團,請留一部8gb
作者: yandiluv    時間: 2013-8-30 01:16

如果開團,請留一部8gb
thanks
作者: fresh_banana    時間: 2013-8-30 01:19

I want one piece 8G

thank bro
作者: qwe1qwe    時間: 2013-8-30 01:20

我嘗試計計個價,大家覺得合理我就同A sir 申請開個團
由於google 每次每model 只限訂2 部 如果砌埋2x8 ,2x1 ...
長勝飛龍 發表於 2013-8-30 00:41



    Ching,想問下如果一開機有問題,要換機,係買家自行負責 定係點?
謝解答
作者: longkee    時間: 2013-8-30 01:26

係驚壞左冇得整唶..
作者: 長勝飛龍    時間: 2013-8-30 01:34

回復  長勝飛龍


    合理,我好想要部8gb添!

touchwood有壞機可以代寄去換機嗎?(運費幾錢度?) ...
low-end 發表於 2013-8-30 01:01


來回應該要2,3百港幣咁上下
作者: 萌    時間: 2013-8-30 02:54

應該好多人想買,我都想入部8G
作者: fatin    時間: 2013-8-30 03:12

我都想入部8G
作者: jerry89    時間: 2013-8-30 08:20

16GB
作者: yschan    時間: 2013-8-30 08:39

support 8G.
作者: laicphk    時間: 2013-8-30 08:42

搵到團購1790, 是否抵?
作者: eric~仔    時間: 2013-8-30 08:50

Support +1 8GB
作者: kp9447    時間: 2013-8-30 09:01

support+1
作者: magnesium    時間: 2013-8-30 09:07

Support 16GB
作者: fujisilk    時間: 2013-8-30 09:30

回復 38# 長勝飛龍
本人覺得十分合理
作者: irvingtin    時間: 2013-8-30 09:50

我都想入一部~~~
作者: analyst    時間: 2013-8-30 09:58

支持開團!!
作者: YIP2003A    時間: 2013-8-30 10:23

Support
作者: Dark-L    時間: 2013-8-30 10:32

Support +1 8GB
作者: CKMY    時間: 2013-8-30 10:42

SUPPORT !!!!
要一部
作者: ernestwong28    時間: 2013-8-30 12:57

Support!!!
作者: topdog    時間: 2013-8-30 13:04

support
作者: A君    時間: 2013-8-30 13:20

大家接受到價錢,咁就長勝飛龍 攪吧~
作者: 長勝飛龍    時間: 2013-8-30 13:23

大家接受到價錢,咁就長勝飛龍 攪吧~
A君 發表於 2013-8-30 13:20



    唔該A sir
作者: kc2008    時間: 2013-8-30 13:24

回復 66# 長勝飛龍

Ching, 辛苦你
作者: 長勝飛龍    時間: 2013-8-30 14:03

等我一等,好快開~!
作者: kinzer    時間: 2013-8-30 14:21


作者: magnesium    時間: 2013-8-30 14:36


作者: dinghi    時間: 2013-8-30 15:04

Support
想要一部16gb
作者: tonykong    時間: 2013-8-30 16:56

看來需求真是很大
作者: Wah On    時間: 2013-8-30 18:19

Around 幾錢
I am interested
作者: hohangyau    時間: 2013-8-30 18:38

係咪有團?
想要一部8GB
作者: SEMAJ    時間: 2013-9-2 19:28

想要一部16gb
作者: maxkinnn    時間: 2013-9-6 22:37

本帖最後由 maxkinnn 於 2013-9-6 22:39 編輯

dele....................





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2