作者: 271250125540440 時間: 2012-11-8 00:45 標題: 新手傻仔想問下團購點比錢??同個流程系點的??
本帖最後由 A君 於 2012-11-8 14:31 編輯
THX
因我都想遲D系呢到試下作者: A君 時間: 2012-11-8 14:32
你指買野?根據帖中指示便可。
作者: 271250125540440 時間: 2012-11-8 18:36
回復 2# A君
唔該你
系丫A fee同 A Shop系咩來?
因我都想遲D系呢到試下
系丫A fee同 A Shop系咩來?| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |