Board logo

標題: [查詢] 新手傻仔想問下團購點比錢??同個流程系點的?? [打印本頁]

作者: 271250125540440    時間: 2012-11-8 00:45     標題: 新手傻仔想問下團購點比錢??同個流程系點的??

本帖最後由 A君 於 2012-11-8 14:31 編輯

THX因我都想遲D系呢到試下
作者: A君    時間: 2012-11-8 14:32

THX因我都想遲D系呢到試下
271250125540440 發表於 8/11/2012 00:45


你指買野?根據帖中指示便可。
作者: 271250125540440    時間: 2012-11-8 18:36

回復 2# A君


    唔該你 系丫A fee同 A Shop系咩來?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2