Board logo

標題: [徵求] 有冇師兄搞 USB 顯微鏡團? [打印本頁]

作者: kan11hk    時間: 2012-7-22 19:02     標題: 有冇師兄搞 USB 顯微鏡團?

本帖最後由 A君 於 2012-7-24 17:08 編輯

有冇師兄搞 USB 顯微鏡團?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2