作者: tonychoi 時間: 2012-7-9 22:38 標題: BLACK ICE水冷排
請問大家仲對BLACK ICE水冷排仲有冇興趣?
因為呢幾日有個別網友PM問我
我估計如果再攪團,運費果度每公斤可能要貴多5-8元
因為上次貴到HIGH 野.....
作者: lamech 時間: 2012-7-10 01:46
回復 1# tonychoi
5-8係美金嗎?
作者: tonychoi 時間: 2012-7-10 11:43
梗係HKD啦
因為上次團購我就係冇留意運費加左咁多,差點蝕。
作者: tonychoi 時間: 2012-7-10 11:43
梗係HKD啦
因為上次團購我就係冇留意運費加左咁多,差點蝕。
作者: jimswong 時間: 2012-7-11 10:29
BlackIce SR-1係唔係銅排?
BlackIce SR-1 溝 XSPC RX240得唔得?
作者: lamech 時間: 2012-7-13 00:17
咁而家每公斤幾多港銀到?
作者: DarkPK 時間: 2012-7-13 02:10
有興趣
作者: FeverMike 時間: 2012-7-13 09:52
回復 1# tonychoi
Somehow interested, cos i m still planning for the improvement of my rig, thanks!
作者: tonychoi 時間: 2012-7-13 10:01
BLACKICE全部都係銅排,如果唔係都唔會咁貴啦....
作者: tonychoi 時間: 2012-7-13 10:02
要問一下,上一單廿二件野比人CHARGE左我USD197元運費,仲有銀行的BANK CHARGE都入埋我數
因此今次要攪要小心計一下

