作者: fujisilk 時間: 2012-7-6 10:13 標題: (27-7更新, 要買的請入來)申辦團購 車 CAM (F500Q),
本帖最後由 fujisilk 於 2012-7-27 17:50 編輯
團購 LINK:
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
更新: 已提供A君資料, 應該很快會有安排
請師兄們如有興趣, 請先留個名!! (看板務如何協助)
現得知初步資料如下:
F500Q 直接同深圳廠訂, 並曾經詢問如訂10部的價格是: RMB420/set
(不包括記憶卡及運費) (並未正式去講價) (運費到香港約100元, 從業務所得資料)
作者: ediot 時間: 2012-7-6 14:39
double posts??
作者: kawo123 時間: 2012-7-6 14:45
有興趣, 留名
作者: kkstar 時間: 2012-7-6 18:26
有興趣
作者: A君 時間: 2012-7-6 19:07
樓主未及資格辦團的,你試試搵蔥頭攪吧
作者: kkjetso 時間: 2012-7-7 00:57
應該有得再平d

聽日起身再問價

作者: fujisilk 時間: 2012-7-7 08:03
事前已咨詢蔥頭, 現在是看有多小人有興趣, 然後由他協辦
作者: JOE548 時間: 2012-7-7 09:46
本帖最後由 JOE548 於 2012-7-7 09:49 編輯
回復 7# fujisilk
要比幾錢訂?點拎貨?
最好POST埋件貨既相出來
作者: hotline 時間: 2012-7-7 10:18
有興趣, 留名
作者: bonbon1 時間: 2012-7-7 10:36
有興趣
作者: fujisilk 時間: 2012-7-7 11:15
回復 8# JOE548
現在是先咨詢,看反應再作決定!
如有興趣,請留個名!
作者: kellykk 時間: 2012-7-7 12:23
喂,你唔搞400HD 我就同韓國個賣家講唔搞groupbuy,
我自己同佢買算啦
作者: red1210 時間: 2012-7-7 12:28
支持,不過如果係淘仔搵貨源而唔係直接搵原廠的話請小心,真係好多個樣90%似o既假貨平幾十吸引你去買~
作者: fujisilk 時間: 2012-7-7 14:42
我今晚出多個400hd咨詢帖,睇大家反應!会註明由你跟進。
作者: kellykk 時間: 2012-7-7 15:48
等我問左個seller 有幾多discount 先啦,
如果唔多同大家係ebay 買冇分別
作者: superpooh 時間: 2012-7-7 15:48
有興趣
p.s. rmb420 is normal but hkd100 delivery seems too much
作者: benson173 時間: 2012-7-7 16:02
質素係點,有無片睇
作者: 用尸名 時間: 2012-7-7 18:32
http://item.taobao.com/item.htm?id=17711936553&_u=7j7n6e3e51d
呢款性價比高!!
作者: JOE548 時間: 2012-7-7 18:49
有興趣
作者: kimaki 時間: 2012-7-7 19:23
400HD我有性趣呀
作者: wai209205 時間: 2012-7-7 20:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 325i 時間: 2012-7-7 20:27
有興趣
作者: kelvin1989111 時間: 2012-7-7 20:39
有興趣,留名!
作者: kkjetso 時間: 2012-7-7 20:42
420人仔 計返都525港...仲未計運費
作者: kimaki 時間: 2012-7-7 21:06
係啦,yahoo都係$580,好似無乜so
作者: pure_water 時間: 2012-7-7 22:05
有興趣,但要睇如何定價
作者: aurizon 時間: 2012-7-7 23:02
Me too
作者: Kim0630 時間: 2012-7-8 00:30
有興趣! 但要睇價錢!
作者: wct119 時間: 2012-7-8 01:32
有興趣
作者: pi2002 時間: 2012-7-8 07:04
Me three :)
作者: fujisilk 時間: 2012-7-8 10:29
已說明是從深圳廠方訂購
作者: fujisilk 時間: 2012-7-8 10:30
運費是10部共100元運費, 不是每部100元
作者: fujisilk 時間: 2012-7-8 10:32
請看看效果是否滿足你:
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1776111
作者: fujisilk 時間: 2012-7-8 10:35
所報價格是初步問價, 還沒正式去講價, 要看有多少大大有興趣才儘力去爭取最好價錢!!!
作者: window 時間: 2012-7-8 11:02
有興趣
作者: UN 時間: 2012-7-8 12:08
Support
作者: dynasty 時間: 2012-7-8 12:37
Support
作者: superpooh 時間: 2012-7-8 13:13
420rmb + 10hkd is ok.
F500Q可用叉電,rite?
因為我o架車冇12V頭
作者: fujisilk 時間: 2012-7-8 13:34
點煙器都無????

作者: twfung1021 時間: 2012-7-8 14:56
有興趣
作者: chiwai06 時間: 2012-7-8 15:33
有興趣,
另外、400HD 會唔會有?
作者: fujisilk 時間: 2012-7-8 16:12
有師兄問緊
作者: mrkie1988 時間: 2012-7-8 16:27
Support
作者: lris2009 時間: 2012-7-8 23:55
有興趣,$300以內會買
作者: superpooh 時間: 2012-7-9 00:12
冇加呢個option
作者: kellykk 時間: 2012-7-9 00:37
下,乜野車係option 架?
作者: superpooh 時間: 2012-7-9 00:44
我上網search, d人話台灣jazz 點煙器都要比錢加
作者: skyco 時間: 2012-7-9 01:29
有興趣
但最想知最平幾錢~~~
作者: icecream 時間: 2012-7-9 02:01
有興趣
作者: kimaki 時間: 2012-7-9 11:10
我都對呢部有興趣
作者: ea11-R 時間: 2012-7-9 11:25
有興趣! 但要睇價錢!
作者: kenny19 時間: 2012-7-9 15:12
有興趣, 留名
作者: porter 時間: 2012-7-9 15:21
有興趣, 但最想知最平幾錢?
作者: coman 時間: 2012-7-9 15:37
Support
作者: nkygaiin0 時間: 2012-7-9 17:44
Support ! LM
作者: h9709785 時間: 2012-7-10 14:49
Interested!
作者: daydream 時間: 2012-7-10 19:23
Interested
作者: jasonwong 時間: 2012-7-10 19:54
DR 400 HD + 1

作者: kgbpk 時間: 2012-7-10 21:53
DR 400 HD有興趣

作者: honming 時間: 2012-7-10 23:03
有興趣, 留名
作者: 123nextg 時間: 2012-7-11 00:43
咁得意??
作者: Advanced Ivan 時間: 2012-7-11 08:04
留一個...
作者: UN 時間: 2012-7-11 09:46
回復 61# 123nextg
有好多A 貨嫁
作者: didii 時間: 2012-7-11 10:18
有興趣
作者: fujisilk 時間: 2012-7-11 10:34
今次是直接跟廠訂貨, 資料已交蔥頭
作者: 123nextg 時間: 2012-7-11 11:21
http://www.youtube.com/watch?v=v98b7aW-czI
作者: kellykk 時間: 2012-7-11 11:28
夜晚差少少,睇唔到前面車牌
作者: zoin0000 時間: 2012-7-11 16:07
TB都是$355,$420好像貴左D
作者: Kavin 時間: 2012-7-11 21:39
有興趣, 但最想知最平幾錢?
作者: chrislukbb 時間: 2012-7-12 17:04
有興趣, 睇價錢.
作者: cool4u_hk 時間: 2012-7-13 11:46
有興趣 GOGOGO
作者: dvdhkepc 時間: 2012-7-13 12:50
有興趣
作者: chiwai06 時間: 2012-7-14 10:47
其實幾時有結果?
作者: x28 時間: 2012-7-15 10:20
interested in 400HD with magic power pro
作者: frankyshiu 時間: 2012-7-15 21:08
F500q , 有興趣,如平過 470
作者: sonex 時間: 2012-7-15 22:26
有興趣.都係睇價錢啦.
作者: oohs 時間: 2012-7-17 15:12
有興趣,睇價錢決定。
作者: A君 時間: 2012-7-17 15:27
情況如何?
作者: jasonwong 時間: 2012-7-18 16:12
有冇 Black Vue DR400G - HD 既消息
作者: A君 時間: 2012-7-18 17:51
蔥頭唔得閒攪?
作者: cfl1008 時間: 2012-7-18 23:45
I want one if price is not greater than $500 HKD.
作者: cool4u_hk 時間: 2012-7-19 16:00
我都想要
最好就夜晚影到車牌..
作者: jimcat 時間: 2012-7-20 09:10
五百蚊樓下有興趣
作者: jimcat 時間: 2012-7-20 09:10
五百蚊樓下有興趣
作者: A君 時間: 2012-7-25 13:54
剛回了,20台以上價錢是380人民幣,未包括運費,數量再多也是這價錢
作者: UN 時間: 2012-7-25 14:10
OK wor, 有望做到<$500
作者: minghoi 時間: 2012-7-25 15:32
有興趣, 等開團~
作者: A君 時間: 2012-7-25 18:12
連運費$500 ,大家 ok 嗎?
作者: UN 時間: 2012-7-25 19:42
Ok
作者: pure_water 時間: 2012-7-25 21:11
ok,
作者: A君 時間: 2012-7-25 21:22
過兩日得閒 d 幫大家攪。
作者: nsltommy09 時間: 2012-7-26 13:55
絕對OK 想問問順便有無前後鏡頭既車CAM
作者: cheungwn 時間: 2012-7-26 14:23
有興趣
作者: ZETA 時間: 2012-7-26 15:07
有興趣
作者: JOE548 時間: 2012-7-26 16:04
本帖最後由 JOE548 於 2012-7-26 16:08 編輯
洗唔洗訂金架? 如果要點比訂? 點取貨?
最快幾時拎到貨?
作者: peterspy 時間: 2012-7-26 17:46
有興趣, 留名
作者: A君 時間: 2012-7-26 18:37
要比訂,銀行入錢
作者: hugoboss1128 時間: 2012-7-27 04:30
好有興趣~~
作者: wk-713 時間: 2012-7-27 05:23
會買
作者: joe2049 時間: 2012-7-27 10:04
有興趣, 留名

