Board logo

標題: [徵求] (27-7更新, 要買的請入來)申辦團購 車 CAM (F500Q), [打印本頁]

作者: fujisilk    時間: 2012-7-6 10:13     標題: (27-7更新, 要買的請入來)申辦團購 車 CAM (F500Q),

本帖最後由 fujisilk 於 2012-7-27 17:50 編輯

團購 LINK:
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1

更新: 已提供A君資料, 應該很快會有安排

請師兄們如有興趣, 請先留個名!! (看板務如何協助)
現得知初步資料如下:
F500Q 直接同深圳廠訂, 並曾經詢問如訂10部的價格是: RMB420/set
(不包括記憶卡及運費) (並未正式去講價) (運費到香港約100元, 從業務所得資料)
作者: ediot    時間: 2012-7-6 14:39

double posts??
作者: kawo123    時間: 2012-7-6 14:45

有興趣, 留名
作者: kkstar    時間: 2012-7-6 18:26

有興趣
作者: A君    時間: 2012-7-6 19:07

樓主未及資格辦團的,你試試搵蔥頭攪吧
作者: kkjetso    時間: 2012-7-7 00:57

應該有得再平d
聽日起身再問價
作者: fujisilk    時間: 2012-7-7 08:03

樓主未及資格辦團的,你試試搵蔥頭攪吧
A君 發表於 2012-7-6 19:07


事前已咨詢蔥頭, 現在是看有多小人有興趣, 然後由他協辦
作者: JOE548    時間: 2012-7-7 09:46

本帖最後由 JOE548 於 2012-7-7 09:49 編輯

回復 7# fujisilk

要比幾錢訂?點拎貨?


最好POST埋件貨既相出來
作者: hotline    時間: 2012-7-7 10:18

有興趣, 留名
作者: bonbon1    時間: 2012-7-7 10:36

有興趣
作者: fujisilk    時間: 2012-7-7 11:15

回復 8# JOE548
現在是先咨詢,看反應再作決定!
如有興趣,請留個名!
作者: kellykk    時間: 2012-7-7 12:23

喂,你唔搞400HD 我就同韓國個賣家講唔搞groupbuy,
我自己同佢買算啦
作者: red1210    時間: 2012-7-7 12:28

支持,不過如果係淘仔搵貨源而唔係直接搵原廠的話請小心,真係好多個樣90%似o既假貨平幾十吸引你去買~
作者: fujisilk    時間: 2012-7-7 14:42

喂,你唔搞400HD 我就同韓國個賣家講唔搞groupbuy,
我自己同佢買算啦
kellykk 發表於 2012-7-7 12:23

我今晚出多個400hd咨詢帖,睇大家反應!会註明由你跟進。
作者: kellykk    時間: 2012-7-7 15:48

我今晚出多個400hd咨詢帖,睇大家反應!会註明由你跟進。
fujisilk 發表於 2012-7-7 14:42



    等我問左個seller 有幾多discount 先啦,
如果唔多同大家係ebay 買冇分別
作者: superpooh    時間: 2012-7-7 15:48

有興趣
p.s. rmb420 is normal but hkd100 delivery seems too much
作者: benson173    時間: 2012-7-7 16:02

質素係點,有無片睇
作者: 用尸名    時間: 2012-7-7 18:32

http://item.taobao.com/item.htm?id=17711936553&_u=7j7n6e3e51d
呢款性價比高!!
作者: JOE548    時間: 2012-7-7 18:49

有興趣
作者: kimaki    時間: 2012-7-7 19:23

我今晚出多個400hd咨詢帖,睇大家反應!会註明由你跟進。
fujisilk 發表於 2012-7-7 14:42



   
400HD我有性趣呀
作者: wai209205    時間: 2012-7-7 20:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 325i    時間: 2012-7-7 20:27

有興趣
作者: kelvin1989111    時間: 2012-7-7 20:39

有興趣,留名!
作者: kkjetso    時間: 2012-7-7 20:42

420人仔 計返都525港...仲未計運費
作者: kimaki    時間: 2012-7-7 21:06

420人仔 計返都525港...仲未計運費
kkjetso 發表於 2012-7-7 20:42



   
係啦,yahoo都係$580,好似無乜so
作者: pure_water    時間: 2012-7-7 22:05

有興趣,但要睇如何定價
作者: aurizon    時間: 2012-7-7 23:02

有興趣,但要睇如何定價
pure_water 發表於 2012-7-7 22:05


Me too
作者: Kim0630    時間: 2012-7-8 00:30

有興趣! 但要睇價錢!
作者: wct119    時間: 2012-7-8 01:32

有興趣
作者: pi2002    時間: 2012-7-8 07:04

Me too
aurizon 發表於 2012-7-7 23:02



    Me three :)
作者: fujisilk    時間: 2012-7-8 10:29

支持,不過如果係淘仔搵貨源而唔係直接搵原廠的話請小心,真係好多個樣90%似o既假貨平幾十吸引你去買~ ...
red1210 發表於 2012-7-7 12:28


已說明是從深圳廠方訂購
作者: fujisilk    時間: 2012-7-8 10:30

有興趣
p.s. rmb420 is normal but hkd100 delivery seems too much
superpooh 發表於 2012-7-7 15:48


運費是10部共100元運費, 不是每部100元
作者: fujisilk    時間: 2012-7-8 10:32

質素係點,有無片睇
benson173 發表於 2012-7-7 16:02


請看看效果是否滿足你:
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1776111
作者: fujisilk    時間: 2012-7-8 10:35

所報價格是初步問價, 還沒正式去講價, 要看有多少大大有興趣才儘力去爭取最好價錢!!!
作者: window    時間: 2012-7-8 11:02

有興趣
作者: UN    時間: 2012-7-8 12:08

Support
作者: dynasty    時間: 2012-7-8 12:37

Support
作者: superpooh    時間: 2012-7-8 13:13

420rmb + 10hkd is ok.
F500Q可用叉電,rite?
因為我o架車冇12V頭
作者: fujisilk    時間: 2012-7-8 13:34

420rmb + 10hkd is ok.
F500Q可用叉電,rite?
因為我o架車冇12V頭
superpooh 發表於 2012-7-8 13:13


點煙器都無????
作者: twfung1021    時間: 2012-7-8 14:56

有興趣
作者: chiwai06    時間: 2012-7-8 15:33

有興趣,
另外、400HD 會唔會有?
作者: fujisilk    時間: 2012-7-8 16:12

有興趣,
另外、400HD 會唔會有?
chiwai06 發表於 2012-7-8 15:33


有師兄問緊
作者: mrkie1988    時間: 2012-7-8 16:27

Support
作者: lris2009    時間: 2012-7-8 23:55

有興趣,$300以內會買
作者: superpooh    時間: 2012-7-9 00:12

點煙器都無????
fujisilk 發表於 2012-7-8 13:34


冇加呢個option
作者: kellykk    時間: 2012-7-9 00:37

冇加呢個option
superpooh 發表於 2012-7-9 00:12



    下,乜野車係option 架?
作者: superpooh    時間: 2012-7-9 00:44

我上網search, d人話台灣jazz 點煙器都要比錢加
作者: skyco    時間: 2012-7-9 01:29

有興趣
但最想知最平幾錢~~~
作者: icecream    時間: 2012-7-9 02:01

有興趣
作者: kimaki    時間: 2012-7-9 11:10

有興趣,
另外、400HD 會唔會有?
chiwai06 發表於 2012-7-8 15:33



   
我都對呢部有興趣
作者: ea11-R    時間: 2012-7-9 11:25

有興趣! 但要睇價錢!
作者: kenny19    時間: 2012-7-9 15:12

有興趣, 留名
作者: porter    時間: 2012-7-9 15:21

有興趣, 但最想知最平幾錢?
作者: coman    時間: 2012-7-9 15:37

Support
作者: nkygaiin0    時間: 2012-7-9 17:44

Support ! LM
作者: h9709785    時間: 2012-7-10 14:49

Interested!
作者: daydream    時間: 2012-7-10 19:23

Interested
作者: jasonwong    時間: 2012-7-10 19:54

DR 400 HD  + 1
作者: kgbpk    時間: 2012-7-10 21:53

DR 400 HD有興趣
作者: honming    時間: 2012-7-10 23:03

有興趣, 留名
作者: 123nextg    時間: 2012-7-11 00:43

咁得意??





作者: Advanced Ivan    時間: 2012-7-11 08:04

留一個...
作者: UN    時間: 2012-7-11 09:46

回復 61# 123nextg


    有好多A 貨嫁
作者: didii    時間: 2012-7-11 10:18

有興趣
作者: fujisilk    時間: 2012-7-11 10:34

咁得意??
123nextg 發表於 2012-7-11 00:43


今次是直接跟廠訂貨, 資料已交蔥頭
作者: 123nextg    時間: 2012-7-11 11:21

http://www.youtube.com/watch?v=v98b7aW-czI
作者: kellykk    時間: 2012-7-11 11:28

123nextg 發表於 2012-7-11 11:21



    夜晚差少少,睇唔到前面車牌
作者: zoin0000    時間: 2012-7-11 16:07

TB都是$355,$420好像貴左D
作者: Kavin    時間: 2012-7-11 21:39

有興趣, 但最想知最平幾錢?
作者: chrislukbb    時間: 2012-7-12 17:04

有興趣, 睇價錢.
作者: cool4u_hk    時間: 2012-7-13 11:46

有興趣 GOGOGO
作者: dvdhkepc    時間: 2012-7-13 12:50

有興趣
作者: chiwai06    時間: 2012-7-14 10:47

其實幾時有結果?
作者: x28    時間: 2012-7-15 10:20

interested in 400HD with magic power pro
作者: frankyshiu    時間: 2012-7-15 21:08

F500q , 有興趣,如平過 470
作者: sonex    時間: 2012-7-15 22:26

有興趣.都係睇價錢啦.
作者: oohs    時間: 2012-7-17 15:12

有興趣,睇價錢決定。
作者: A君    時間: 2012-7-17 15:27

情況如何?
作者: jasonwong    時間: 2012-7-18 16:12

有冇 Black Vue DR400G - HD 既消息
作者: A君    時間: 2012-7-18 17:51

蔥頭唔得閒攪?
作者: cfl1008    時間: 2012-7-18 23:45

I want one if price is not greater than $500 HKD.
作者: cool4u_hk    時間: 2012-7-19 16:00

我都想要
最好就夜晚影到車牌..
作者: jimcat    時間: 2012-7-20 09:10

五百蚊樓下有興趣   
作者: jimcat    時間: 2012-7-20 09:10

五百蚊樓下有興趣   
作者: A君    時間: 2012-7-25 13:54

剛回了,20台以上價錢是380人民幣,未包括運費,數量再多也是這價錢
作者: UN    時間: 2012-7-25 14:10

OK wor, 有望做到<$500
作者: minghoi    時間: 2012-7-25 15:32

有興趣, 等開團~
作者: A君    時間: 2012-7-25 18:12

連運費$500 ,大家 ok 嗎?
作者: UN    時間: 2012-7-25 19:42

Ok
作者: pure_water    時間: 2012-7-25 21:11

ok,
作者: A君    時間: 2012-7-25 21:22

過兩日得閒 d 幫大家攪。
作者: nsltommy09    時間: 2012-7-26 13:55

連運費$500 ,大家 ok 嗎?
A君 發表於 2012-7-25 18:12



    絕對OK  想問問順便有無前後鏡頭既車CAM
作者: cheungwn    時間: 2012-7-26 14:23

有興趣
作者: ZETA    時間: 2012-7-26 15:07

有興趣
作者: JOE548    時間: 2012-7-26 16:04

本帖最後由 JOE548 於 2012-7-26 16:08 編輯
過兩日得閒 d 幫大家攪。
A君 發表於 2012-7-25 21:22



洗唔洗訂金架? 如果要點比訂? 點取貨?

最快幾時拎到貨?
作者: peterspy    時間: 2012-7-26 17:46

有興趣, 留名
作者: A君    時間: 2012-7-26 18:37

洗唔洗訂金架? 如果要點比訂? 點取貨?

最快幾時拎到貨?
JOE548 發表於 26/7/2012 16:04


要比訂,銀行入錢
作者: hugoboss1128    時間: 2012-7-27 04:30

好有興趣~~
作者: wk-713    時間: 2012-7-27 05:23

會買
作者: joe2049    時間: 2012-7-27 10:04

有興趣, 留名





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2