作者: jasonlikin 時間: 2012-4-21 16:47 標題: 請問幾時會再搞腕力球團?
請問幾時會再搞腕力球團?
作者: qscaxz 時間: 2012-4-28 10:03
無咩師兄有興趣!人太少!
作者: unleaded88 時間: 2012-4-28 11:53
i'm interested.
作者: lorence1324 時間: 2012-4-28 22:09
有興趣
作者: ho002202 時間: 2012-4-28 23:41
之前買過一個..好鬼易爛..
作者: qscaxz 時間: 2012-5-1 16:06
回復 5# ho002202
點解我搵唔到師兄曾入腕力球團既記錄既?
師兄第幾團腕力球團買,點情況下爛??
