Board logo

標題: [徵求] 請問幾時會再搞腕力球團? [打印本頁]

作者: jasonlikin    時間: 2012-4-21 16:47     標題: 請問幾時會再搞腕力球團?

請問幾時會再搞腕力球團?
作者: qscaxz    時間: 2012-4-28 10:03

無咩師兄有興趣!人太少!
作者: unleaded88    時間: 2012-4-28 11:53

i'm interested.
作者: lorence1324    時間: 2012-4-28 22:09

有興趣
作者: ho002202    時間: 2012-4-28 23:41

之前買過一個..好鬼易爛..
作者: qscaxz    時間: 2012-5-1 16:06

回復 5# ho002202

點解我搵唔到師兄曾入腕力球團既記錄既?
師兄第幾團腕力球團買,點情況下爛??





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2