Board logo

標題: [徵求] U-board再組團? [打印本頁]

作者: andylo    時間: 2012-2-26 20:22     標題: U-board再組團?

剛剛miss左個團
而且又因為個團數目上有出入令有ching訂到但冇白色
仲有幾位師兄都好想買
A sir會否呢排即刻加場?

作者: A君    時間: 2012-2-28 16:11

剛剛miss左個團
而且又因為個團數目上有出入令有ching訂到但冇白色
仲有幾位師兄都好想買
A sir會否呢排即 ...
andylo 發表於 26/2/2012 20:22


未必有了,訂貨量少就攪唔成架啦
作者: nelson525    時間: 2012-3-4 12:31

我都想要2個..iClooly U-Board Smart..
作者: m35349    時間: 2012-3-4 15:00

last time i missing it
作者: billynine2001    時間: 2012-3-5 14:01

I also demand one





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2