作者: andylo 時間: 2012-2-26 20:22 標題: U-board再組團?
剛剛miss左個團
而且又因為個團數目上有出入令有ching訂到但冇白色
仲有幾位師兄都好想買
A sir會否呢排即刻加場?
作者: A君 時間: 2012-2-28 16:11
未必有了,訂貨量少就攪唔成架啦
作者: nelson525 時間: 2012-3-4 12:31
我都想要2個..iClooly U-Board Smart..
作者: m35349 時間: 2012-3-4 15:00
last time i missing it
作者: billynine2001 時間: 2012-3-5 14:01
I also demand one


