Board logo

標題: [徵求] 有無人有興趣搞暖手蛋團呢? [打印本頁]

作者: mic201    時間: 2011-12-6 19:54     標題: 有無人有興趣搞暖手蛋團呢?

本帖最後由 A君 於 2011-12-7 16:16 編輯

上年好似有師兄搞過,
今年好似幾凍,暖手蛋十分有用

作者: johnnylth2    時間: 2011-12-10 01:18

搞返上年果隻有冇問題?
不過冇色揀
作者: 小子    時間: 2011-12-10 01:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eh    時間: 2011-12-10 21:45

如果有埋USB暖腳套 / 手套就更好了

好似呢D
小子 發表於 2011-12-10 01:54



    2.5W做得D咩
作者: 大喊包    時間: 2011-12-10 21:54

依家搞,可能遲左D..因為到手果陣可能已經12月尾
作者: 必殺技    時間: 2011-12-10 22:01

有冇ching分享個暖手蛋嘅電路圖睇下
作者: lwleung    時間: 2011-12-14 20:50

有冇ching分享個暖手蛋嘅電路圖睇下
必殺技 發表於 2011-12-10 22:01



    http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
作者: yankees    時間: 2011-12-15 14:09

買黎出國用都 ok , HK 而家日日20度左右有需要用暖手旦咁誇..... ???





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2