作者: mic201 時間: 2011-12-6 19:54 標題: 有無人有興趣搞暖手蛋團呢?
本帖最後由 A君 於 2011-12-7 16:16 編輯
上年好似有師兄搞過,
今年好似幾凍,暖手蛋十分有用
作者: johnnylth2 時間: 2011-12-10 01:18
搞返上年果隻有冇問題?
不過冇色揀
作者: 小子 時間: 2011-12-10 01:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eh 時間: 2011-12-10 21:45
2.5W做得D咩
作者: 大喊包 時間: 2011-12-10 21:54
依家搞,可能遲左D..因為到手果陣可能已經12月尾
作者: 必殺技 時間: 2011-12-10 22:01
有冇ching分享個暖手蛋嘅電路圖睇下
作者: lwleung 時間: 2011-12-14 20:50
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
作者: yankees 時間: 2011-12-15 14:09
買黎出國用都 ok , HK 而家日日20度左右有需要用暖手旦咁誇..... ???

