作者: sau1412 時間: 2011-12-5 23:54 標題: 有無人有興趣搞wacom intuos4團呢?
成日見到坊間推銷bamboo,但intuos4就好少有優惠...唔知有無得搞呢?
作者: Sora 時間: 2011-12-7 03:46
我好有興趣join
作者: kylui 時間: 2011-12-7 09:24
我有興趣 Bamboo (3rd generation) - Pen & Touch (Medium Size)
作者: A君 時間: 2011-12-7 18:52
佢地自己做緊特價
作者: 笨蛋葉 時間: 2011-12-7 19:03
本帖最後由 笨蛋葉 於 2011-12-7 19:06 編輯
呢間野好有性格
想平直接問個推銷員仲實際
之前買個時個推銷員話係可以平幾百不過無左保養
變左由個推銷員同你保有咩事由呢個人同你去搞(保養期一樣)
作者: sonichkhk 時間: 2011-12-11 03:48
本帖最後由 sonichkhk 於 2011-12-11 03:50 編輯
我對INKLING 比較有興趣
作者: tobyho91 時間: 2011-12-12 00:19
支持

