Board logo

標題: [徵求] 有無人有興趣搞wacom intuos4團呢? [打印本頁]

作者: sau1412    時間: 2011-12-5 23:54     標題: 有無人有興趣搞wacom intuos4團呢?

成日見到坊間推銷bamboo,但intuos4就好少有優惠...唔知有無得搞呢?
作者: Sora    時間: 2011-12-7 03:46

我好有興趣join
作者: kylui    時間: 2011-12-7 09:24

我有興趣 Bamboo (3rd generation) - Pen & Touch (Medium Size)
作者: A君    時間: 2011-12-7 18:52

佢地自己做緊特價
作者: 笨蛋葉    時間: 2011-12-7 19:03

本帖最後由 笨蛋葉 於 2011-12-7 19:06 編輯

呢間野好有性格

想平直接問個推銷員仲實際
之前買個時個推銷員話係可以平幾百不過無左保養
變左由個推銷員同你保有咩事由呢個人同你去搞(保養期一樣)
作者: sonichkhk    時間: 2011-12-11 03:48

本帖最後由 sonichkhk 於 2011-12-11 03:50 編輯

我對INKLING 比較有興趣
作者: tobyho91    時間: 2011-12-12 00:19

我對INKLING 比較有興趣
sonichkhk 發表於 2011-12-11 03:48



    支持





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2