Board logo

標題: [徵求] 萬由NAS [打印本頁]

作者: saiohbaby    時間: 2011-10-29 18:24     標題: 萬由NAS

上次攪團購萬由NAS師兄,可以再攪一次嗎?
上次錯過左
作者: roy1328    時間: 2011-10-29 18:44

小弟支持~~~
作者: komachi    時間: 2011-10-29 19:16

不如搞埋usb dom
作者: fatman    時間: 2011-10-29 20:37

不如搞埋usb dom
komachi 發表於 2011-10-29 19:16


Support!!
作者: fungfungfungfun    時間: 2011-10-29 21:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 唔方好人    時間: 2011-10-30 11:32

順便搞埋火牛啦ching
Seasonic 1U 80 Plus 250W Flex ATX
作者: HK-Steven    時間: 2011-10-30 13:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HK-Steven    時間: 2011-10-30 13:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: airhins    時間: 2011-10-30 14:55

Support
作者: YeJin    時間: 2011-10-30 15:25

support+1
作者: 唔方好人    時間: 2011-10-30 17:25

火牛果到 seasonic果隻唔係我攪開
我攪既話就可能會違反版規
同埋睇返之前要50隻up
都幾麻煩
知道大家conce ...
HK-Steven 發表於 2011-10-30 13:31


點解你搞會犯規?
作者: HK-Steven    時間: 2011-10-30 17:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mrrrwhat    時間: 2011-10-30 21:36

support開團
作者: liondog    時間: 2011-10-30 21:56

當然support, 但希望quota多d啦
作者: jimshek    時間: 2011-10-30 22:12

support
作者: JayK    時間: 2011-10-30 22:37

support
作者: williamluk    時間: 2011-10-30 22:40

support
作者: michooc    時間: 2011-10-30 22:41

support
作者: helen0920    時間: 2011-10-30 22:48

支持你丫!!
作者: 30-EVO-X    時間: 2011-10-30 23:20

SUPPORT
作者: 我係百川    時間: 2011-10-30 23:24

SUPPORT
作者: 原始人    時間: 2011-10-31 00:13

睇 spec support
作者: 忌廉麻美    時間: 2011-10-31 03:29

回復 7# HK-Steven

seasonic 牛 A-SIR 之前都開過團,或者可以你開萬由NAS 團的同時叫 A-SIR 一齊開 seasonic 牛團,有你個 NAS 團"推動",再加其他散單,A-SIR 果邊 50隻牛應該唔難。
作者: ea11-R    時間: 2011-10-31 09:40

SUPPORT
作者: 唔方好人    時間: 2011-10-31 11:15

回復  HK-Steven

seasonic 牛 A-SIR 之前都開過團,或者可以你開萬由NAS 團的同時叫 A-SIR 一齊開 season ...
忌廉麻美 發表於 2011-10-31 03:29



    之前miss左,希望今次搞nas箱時可以再搞多次seasonic 牛
作者: saltimbranco    時間: 2011-10-31 12:32

支持
不過最近d硬碟咁貴...

作者: freezewind    時間: 2011-10-31 14:12

support
作者: jefferl    時間: 2011-10-31 20:35

support
作者: anthonywo    時間: 2011-10-31 20:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 扣肉6600    時間: 2011-11-1 01:40

我都想買個NAS
上一團MISS左
作者: ll0001    時間: 2011-11-1 03:15

Support... \^o^/
作者: tangbobo    時間: 2011-11-1 11:03

support
作者: space2001    時間: 2011-11-1 13:17

support
作者: tjan    時間: 2011-11-1 18:05

support
作者: alexman    時間: 2011-11-1 20:21

開團既預埋我
作者: cmmecore    時間: 2011-11-1 20:36

I want it too
作者: UN    時間: 2011-11-1 20:43

Support +1
作者: bigjohnx    時間: 2011-11-2 00:50

support~~~~~
作者: wa124    時間: 2011-11-2 01:28

SUPPORT!!!
作者: m35349    時間: 2011-11-2 02:22

support~~
作者: HK-Steven    時間: 2011-11-2 02:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mrrrwhat    時間: 2011-11-2 09:03

回復 41# HK-Steven


    me x2
作者: chrischeunghk    時間: 2011-11-2 09:30

usb dom有興趣
作者: palmzac    時間: 2011-11-2 10:28

如果有 "Seasonic 1U 80 Plus 250W Flex ATX" , 我要一隻 !
作者: ryukirider    時間: 2011-11-2 11:08

usb dom有興趣
作者: 晴朗    時間: 2011-11-2 11:56

usb dom有興趣
作者: tangbobo    時間: 2011-11-2 12:10

其實估唔到有咁多人有興趣
although hdd咁貴
HK-Steven 發表於 2011-11-2 02:44



    遲點會回復正常價錢架....
作者: andywong    時間: 2011-11-2 15:41

usb dom有興趣
作者: fatpong    時間: 2011-11-2 15:55

usb dom有興趣!!!
作者: mrrrwhat    時間: 2011-11-2 16:56

回復 41# HK-Steven


    支持開團
作者: iorikit    時間: 2011-11-2 16:57

usb dom有興趣
作者: chinwah    時間: 2011-11-2 19:11

可唔可以順手搞埋 atom itx with 4 sata II/III 的板
想換過塊板再慳电啲,但係又要多sata port
作者: HK-Steven    時間: 2011-11-3 03:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hk008    時間: 2011-11-3 11:30

http://item.taobao.com/item.htm?id=13178835519
這個有4個sata,不過系AMD E3501
作者: evolution-9    時間: 2011-11-3 19:56

之前 miss 左,我想要一個 6 Bay N600 + 一個 4 Bay N400

最好加火牛啦。Thanks~~
作者: wa124    時間: 2011-11-4 01:17

如果有 "Seasonic 1U 80 Plus 250W Flex ATX" , 我要一隻 !
palmzac 發表於 2011-11-2 10:28


+刀好似有得賣
作者: saiohbaby    時間: 2011-11-4 01:29

+刀好似有得賣
wa124 發表於 2011-11-4 01:17


HOW MUCH
作者: HK-Steven    時間: 2011-11-4 01:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: saiohbaby    時間: 2011-11-4 01:35

回復  wa124


    點計都團購抵掛應該
btw,有關呢個成個帖
我會同A Sir apply
睇下比唔比 ...
HK-Steven 發表於 2011-11-4 01:33


等你好消息
作者: dickkwok    時間: 2011-11-4 04:26

"Seasonic 1U 80 Plus 250W Flex ATX" , 我要一隻
作者: alundrahk    時間: 2011-11-4 17:39

支持開團 + usb dom
作者: poontat2000    時間: 2011-11-4 22:27

請問今次會唔會有2bay~?
4bay真係無位放....
作者: dickkwok    時間: 2011-11-5 01:20

會唔會主機板, ram, hd 都有得團購
作者: @ice    時間: 2011-11-5 12:41

support
作者: cube818    時間: 2011-11-5 14:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: manshue    時間: 2011-11-5 16:23

Support
作者: readonlymember    時間: 2011-11-6 00:37

support
作者: wa124    時間: 2011-11-6 00:38

HOW MUCH
saiohbaby 發表於 2011-11-4 01:29


MINI 1U 250W 80+ BRONZE BULK $499.00
貴D咁囉
作者: HK-Steven    時間: 2011-11-6 19:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: saiohbaby    時間: 2011-11-6 19:58

已經apply了
等候回覆
HK-Steven 發表於 2011-11-6 19:37



  GREAT
作者: Dubliners    時間: 2011-11-7 15:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fungfungfungfun    時間: 2011-11-7 18:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kylui    時間: 2011-11-7 22:23

Support for the 2-bay model
& Seasonic 80+ 1U PS
Dubliners 發表於 2011-11-7 15:13


me too!
作者: HK-Steven    時間: 2011-11-7 22:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: roy1328    時間: 2011-11-8 00:08

熱切期待~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2