Board logo

標題: [徵求] 有冇C兄開音響用品既團購...... [打印本頁]

作者: 170402    時間: 2011-10-1 17:20     標題: 有冇C兄開音響用品既團購......

香港好多假野..又貴T____T
好似上次denim  C兄既個團咁~~~

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;extra=&page=1


上次D玩具用得7788啦
再吾補充就冇得玩架啦Q__Q
作者: thisismyname    時間: 2011-10-3 17:07

有興趣, 今次會有甚麼呢?
有無人會幫手搞
作者: monchi    時間: 2011-10-4 13:46

Support.
作者: dieago    時間: 2011-10-7 23:45

support... more plugs options pls
作者: tofias12    時間: 2011-10-8 02:20

Support
作者: airicky703    時間: 2011-10-8 13:13

Support~
http://www.vb-webshop.eu/index.php?action=home&lang=EN


見76果邊都搞緊,但似乎只focus電源線
呢度訂埋其他野就正!
作者: joejoekyo    時間: 2011-10-9 01:05

Support.
可惜上次最後有人搗亂(可能是賣線的店舖),無人再組團。
作者: thisismyname    時間: 2011-10-9 14:51

可唔可以講多d上次發生甚麼事?
作者: Wah On    時間: 2011-10-9 16:40

support ar... although I am newhand
作者: joejoekyo    時間: 2011-10-9 19:39

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... age%3D3&page=29
作者: 170402    時間: 2011-10-10 03:10

我就係怕煩到denim C兄...又吾知佢有冇心機再開...
因為佢上次好似比人搞到好麻煩.....
所以睇下有冇第2位C兄幫下手~~
作者: Victor168    時間: 2011-10-10 20:31

Support.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2