Board logo

標題: [徵求] EK 水冷液做特價不知有沒有人想買 [打印本頁]

作者: samtch    時間: 2011-9-27 23:47     標題: EK 水冷液做特價不知有沒有人想買

本帖最後由 A君 於 2011-9-28 02:10 編輯

http://www.ekwaterblocks.com/sho ... -premix-1000ml.html

如圖水冷液...如果買12支左右
我問過平均一支連運費是110-120元
求有資格的人開個團
如有興趣也可以留言
找齊有興趣的人再找高手開團...
我暈
作者: kwanchuntat    時間: 2011-9-28 00:11

有興致入兩三支UV BLUE...
作者: 蔥頭    時間: 2011-9-28 00:16

液體應該唔可以入港....
要問清楚
作者: samtch    時間: 2011-9-28 00:53

液體應該唔可以入港....
要問清楚
蔥頭 發表於 2011-9-28 00:16



    已經問了等回答
作者: samtch    時間: 2011-9-28 02:04

10        130.27        124.216
11        134.2                117.6
12        138.13        112.0866667
13        149.42        111.9507692
14        153.35        107.6285714
15        157.28        103.8826667
16        161.21        100.605
17        176.19        102.9129412
18        180.12        100.0533333
19        184.05        97.49473684
20        187.98        95.192
作者: samtch    時間: 2011-9-28 02:24

蔥頭想問下你之前入larkooler時有冇呢個問題
作者: HKDMC    時間: 2011-9-28 14:32

回復 3# 蔥頭


    我訂ice dragon都冇問題
作者: 蔥頭    時間: 2011-9-28 16:49

蔥頭想問下你之前入larkooler時有冇呢個問題
samtch 發表於 2011-9-28 02:24


我d 水冷液都唔可以直運過黎...
要行船....
作者: samtch    時間: 2011-9-28 21:10

我問過廠那邊了,那邊說他會負責所有報關運輸事宜問題解決了
作者: dickylai85    時間: 2011-10-2 07:50

有興趣要2支

不過要睇 有冇顏色選擇





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2