作者: samtch 時間: 2011-9-27 23:47 標題: EK 水冷液做特價不知有沒有人想買
本帖最後由 A君 於 2011-9-28 02:10 編輯
http://www.ekwaterblocks.com/sho ... -premix-1000ml.html
如圖水冷液...如果買12支左右
我問過平均一支連運費是110-120元
求有資格的人開個團
如有興趣也可以留言
找齊有興趣的人再找高手開團...
我暈
作者: kwanchuntat 時間: 2011-9-28 00:11
有興致入兩三支UV BLUE...
作者: 蔥頭 時間: 2011-9-28 00:16
液體應該唔可以入港....
要問清楚
作者: samtch 時間: 2011-9-28 00:53
已經問了等回答
作者: samtch 時間: 2011-9-28 02:04
10 130.27 124.216
11 134.2 117.6
12 138.13 112.0866667
13 149.42 111.9507692
14 153.35 107.6285714
15 157.28 103.8826667
16 161.21 100.605
17 176.19 102.9129412
18 180.12 100.0533333
19 184.05 97.49473684
20 187.98 95.192
作者: samtch 時間: 2011-9-28 02:24
蔥頭想問下你之前入larkooler時有冇呢個問題
作者: HKDMC 時間: 2011-9-28 14:32
回復 3# 蔥頭
我訂ice dragon都冇問題
作者: 蔥頭 時間: 2011-9-28 16:49
我d 水冷液都唔可以直運過黎...
要行船....
作者: samtch 時間: 2011-9-28 21:10
我問過廠那邊了,那邊說他會負責所有報關運輸事宜問題解決了
作者: dickylai85 時間: 2011-10-2 07:50
有興趣要2支
不過要睇 有冇顏色選擇

