作者: iamjack 時間: 2011-9-27 12:48 標題: 求萬方WF-D02B第四代計量插座 + 港插
想睇下有無人可以攪+有無可能成團.
PS. 我知A款剛剛出左團, 想睇下有無B款團 ( Power Factor Measurement )
作者: zoin0000 時間: 2011-9-27 13:43
WF-D02A同WF-D02B
其實分別是咩
作者: cck888 時間: 2011-9-27 13:51
本帖最後由 cck888 於 2011-9-27 13:51 編輯
主要多了個Power Factor Measurement
功率因數
但香港家居電費不是以睇功率因數為主
同多這個功能會比A板貴50%以上
B板港插,廠方面要求最低數量亦不小
所以我無訂到B板
作者: zoin0000 時間: 2011-9-27 14:00
明白
個人其實想要WF_D04A

