Board logo

標題: [徵求] 求萬方WF-D02B第四代計量插座 + 港插 [打印本頁]

作者: iamjack    時間: 2011-9-27 12:48     標題: 求萬方WF-D02B第四代計量插座 + 港插

想睇下有無人可以攪+有無可能成團.
PS. 我知A款剛剛出左團, 想睇下有無B款團 ( Power Factor Measurement )
作者: zoin0000    時間: 2011-9-27 13:43

WF-D02A同WF-D02B
其實分別是咩
作者: cck888    時間: 2011-9-27 13:51

本帖最後由 cck888 於 2011-9-27 13:51 編輯
WF-D02A同WF-D02B
其實分別是咩
zoin0000 發表於 2011-9-27 13:43

主要多了個Power Factor Measurement
功率因數

但香港家居電費不是以睇功率因數為主
同多這個功能會比A板貴50%以上
B板港插,廠方面要求最低數量亦不小

所以我無訂到B板
作者: zoin0000    時間: 2011-9-27 14:00

主要多了個Power Factor Measurement
功率因數

但香港家居電費不是以睇功率因數為主
同多這個功能會比A ...
cck888 發表於 2011-9-27 13:51


明白

個人其實想要WF_D04A





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2