標題: [徵求] 有冇人有興趣搞Sony LiveView? [打印本頁]
作者: hclojacky 時間: 2011-8-8 19:35 標題: 有冇人有興趣搞Sony LiveView?
本帖最後由 hclojacky 於 2011-8-8 23:44 編輯
雖然一定要用android, 但睇落都幾好玩, 又唔係好貴
但希望團購會平啲啦~http://www.sonyericsson.com/cws/products/accessories/overview/liveviewmicrodisplay?cc=hk&lc=zh
可以參考下~
