Board logo

標題: [徵求] 有冇人有興趣搞Sony LiveView? [打印本頁]

作者: hclojacky    時間: 2011-8-8 19:35     標題: 有冇人有興趣搞Sony LiveView?

本帖最後由 hclojacky 於 2011-8-8 23:44 編輯

雖然一定要用android, 但睇落都幾好玩, 又唔係好貴
但希望團購會平啲啦~http://www.sonyericsson.com/cws/products/accessories/overview/liveviewmicrodisplay?cc=hk&lc=zh
可以參考下~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2