作者: trex 時間: 2011-8-6 17:23 標題: Crucial M4 SSD 幾時再開???
如題.... A sir 幾時會再開?? 128GB / 64GB???
作者: A君 時間: 2011-8-6 19:57
依家出面個價平哂,團購只平得好少,我都考慮緊重攪唔攪
作者: blueLakH 時間: 2011-8-6 21:08
攪多一團先拉
出面都唔知邊間先有得賣香港代理的貨
又未必有心2.5 轉3.5架送
作者: JACK2120 時間: 2011-8-7 04:25
不如今次轉玩ADATA
作者: ray3818 時間: 2011-8-7 11:08
ADATA...唔錯啊.......
作者: sdu007 時間: 2011-8-7 11:34
ADATA
作者: Windian 時間: 2011-8-8 19:41
ADATA+1
作者: bobofans 時間: 2011-8-9 13:37
支持再開,想要64G
作者: more 時間: 2011-8-9 17:49
我都支持再開,想要order 256G.....
作者: 晴朗 時間: 2011-8-9 18:58
支持curcial,我想要128gb
作者: 好男兒 時間: 2011-8-9 19:28
支持再開
作者: bluegender00073 時間: 2011-8-10 10:35
次前買左隻ocz v3 重哂伏,
就係等緊團購再買隻m4 來代替, 支持再開
作者: superbig123 時間: 2011-8-10 12:57
ADATA無得一換一服務, 有事要寄回台灣維修, 要等一個月, 我是其中一個受害者
作者: mrleung 時間: 2011-8-10 14:34
支持再開M4,想要 Xander 代理的貨
作者: nickychan 時間: 2011-8-10 15:23
支持+1 開多團先啦
64gb x1
作者: 晴朗 時間: 2011-8-10 15:39
點中伏呢?
作者: bluegender00073 時間: 2011-8-10 16:42
本帖最後由 bluegender00073 於 2011-8-10 16:42 編輯
做os harddisk, win7 X64 sp1
冇藍畫面但會freeze, 特別打機既時候
(check 過會其他全部無事, 溫度 cpu i2600k 4x度, gtx580 4x度, asus gene-Z Z68 40度)
作者: 晴朗 時間: 2011-8-10 16:47
做os harddisk, win7 X64 sp1
冇藍畫面但會freeze, 特別打機既時候
(check 過會其他全部無事, 溫度 cpu ...
bluegender00073 發表於 2011-8-10 04:42 PM
咦,呢個算唔算壞㗎?
作者: blueLakH 時間: 2011-8-10 16:54
做os harddisk, win7 X64 sp1
冇藍畫面但會freeze, 特別打機既時候
(check 過會其他全部無事, 溫度 cpu ...
bluegender00073 發表於 2011-8-10 16:42
會唔會可以用 registry 解決呢?
你去 SSD 專區睇下置頂精華文
作者: rickyland 時間: 2011-8-10 22:11
支持curcial,我想要128gb
作者: 我係小魚兒 時間: 2011-8-11 09:25
可唔可以搞INTEL GA?
作者: ricyuyc 時間: 2011-8-11 12:59
煙條我諗要上4、500+隻以上有少少折
作者: 炎冬 時間: 2011-8-13 11:37
建達有行貨..唔洗搞啦!
作者: nickychan 時間: 2011-8-14 21:16
系咪都有連埋MOUNT ?
THANKS
作者: 晴朗 時間: 2011-8-14 21:22
哈哈,你同我一樣
作者: 必殺技 時間: 2011-8-14 21:44
我都要80gb
作者: blueLakH 時間: 2011-8-15 11:55
冇 mount 的
作者: easyb 時間: 2011-8-15 12:50
A sir決定攪唔攪都唔緊要, 最緊要決定左要講, 應該有唔少人等緊既:)
作者: nickychan 時間: 2011-8-15 13:21
我諗多算吾搞了 宜家又有行貨 建達保3年 個價錢又差不多
我都打算過2日去買 等吾切..
作者: samtch 時間: 2011-8-15 14:56
偷偷告訴大家我尋日先係Linke 買左一個64gb@$870
作者: easyb 時間: 2011-8-15 16:28
而家Xander係正宗代理?
咁之前linkdata個D呢- -?
作者: easyb 時間: 2011-8-15 16:28
行or parallel import?!
作者: 星寧 時間: 2011-8-16 02:36
我都想要呀 希望再開

