Board logo

標題: [查詢] Crucial M4 SSD 幾時再開??? [打印本頁]

作者: trex    時間: 2011-8-6 17:23     標題: Crucial M4 SSD 幾時再開???

如題.... A sir 幾時會再開?? 128GB / 64GB???
作者: A君    時間: 2011-8-6 19:57

如題.... A sir 幾時會再開?? 128GB / 64GB???
trex 發表於 6/8/2011 17:23


依家出面個價平哂,團購只平得好少,我都考慮緊重攪唔攪
作者: blueLakH    時間: 2011-8-6 21:08

攪多一團先拉
出面都唔知邊間先有得賣香港代理的貨
又未必有心2.5 轉3.5架送
作者: JACK2120    時間: 2011-8-7 04:25

不如今次轉玩ADATA
作者: ray3818    時間: 2011-8-7 11:08

ADATA...唔錯啊.......
作者: sdu007    時間: 2011-8-7 11:34

ADATA
作者: Windian    時間: 2011-8-8 19:41

不如今次轉玩ADATA
JACK2120 發表於 2011-8-7 04:25



    ADATA+1
作者: bobofans    時間: 2011-8-9 13:37

支持再開,想要64G
作者: more    時間: 2011-8-9 17:49

我都支持再開,想要order 256G.....
作者: 晴朗    時間: 2011-8-9 18:58

支持curcial,我想要128gb
作者: 好男兒    時間: 2011-8-9 19:28

支持再開
作者: bluegender00073    時間: 2011-8-10 10:35

次前買左隻ocz v3 重哂伏,
就係等緊團購再買隻m4 來代替, 支持再開
作者: superbig123    時間: 2011-8-10 12:57

ADATA
sdu007 發表於 2011-8-7 11:34

ADATA無得一換一服務, 有事要寄回台灣維修, 要等一個月, 我是其中一個受害者
作者: mrleung    時間: 2011-8-10 14:34

支持再開M4,想要 Xander 代理的貨
作者: nickychan    時間: 2011-8-10 15:23

支持+1 開多團先啦
64gb x1
作者: 晴朗    時間: 2011-8-10 15:39

次前買左隻ocz v3 重哂伏,
就係等緊團購再買隻m4 來代替, 支持再開
bluegender00073 發表於 2011-8-10 10:35 AM



    點中伏呢?
作者: bluegender00073    時間: 2011-8-10 16:42

本帖最後由 bluegender00073 於 2011-8-10 16:42 編輯
點中伏呢?
晴朗 發表於 2011-8-10 15:39

做os harddisk, win7 X64 sp1
冇藍畫面但會freeze, 特別打機既時候
(check 過會其他全部無事, 溫度 cpu i2600k 4x度, gtx580 4x度, asus gene-Z Z68 40度)
作者: 晴朗    時間: 2011-8-10 16:47

做os harddisk, win7 X64 sp1
冇藍畫面但會freeze, 特別打機既時候
(check 過會其他全部無事, 溫度 cpu  ...
bluegender00073 發表於 2011-8-10 04:42 PM



   咦,呢個算唔算壞㗎?
作者: blueLakH    時間: 2011-8-10 16:54

做os harddisk, win7 X64 sp1
冇藍畫面但會freeze, 特別打機既時候
(check 過會其他全部無事, 溫度 cpu  ...
bluegender00073 發表於 2011-8-10 16:42


會唔會可以用 registry 解決呢?
你去 SSD 專區睇下置頂精華文
作者: rickyland    時間: 2011-8-10 22:11

支持curcial,我想要128gb
作者: 我係小魚兒    時間: 2011-8-11 09:25

可唔可以搞INTEL GA?
作者: ricyuyc    時間: 2011-8-11 12:59

煙條我諗要上4、500+隻以上有少少折
作者: 炎冬    時間: 2011-8-13 11:37

建達有行貨..唔洗搞啦!
作者: nickychan    時間: 2011-8-14 21:16

建達有行貨..唔洗搞啦!
炎冬 發表於 2011-8-13 11:37 AM



    系咪都有連埋MOUNT ?
THANKS
作者: 晴朗    時間: 2011-8-14 21:22

支持curcial,我想要128gb
rickyland 發表於 2011-8-10 10:11 PM



    哈哈,你同我一樣
作者: 必殺技    時間: 2011-8-14 21:44

我都要80gb
作者: blueLakH    時間: 2011-8-15 11:55

系咪都有連埋MOUNT ?
THANKS
nickychan 發表於 2011-8-14 21:16


冇 mount 的
作者: easyb    時間: 2011-8-15 12:50

A sir決定攪唔攪都唔緊要, 最緊要決定左要講, 應該有唔少人等緊既:)
作者: nickychan    時間: 2011-8-15 13:21

A sir決定攪唔攪都唔緊要, 最緊要決定左要講, 應該有唔少人等緊既:)
easyb 發表於 2011-8-15 12:50 PM



    我諗多算吾搞了 宜家又有行貨 建達保3年  個價錢又差不多
  我都打算過2日去買 等吾切..
作者: samtch    時間: 2011-8-15 14:56

偷偷告訴大家我尋日先係Linke 買左一個64gb@$870
作者: easyb    時間: 2011-8-15 16:28

我諗多算吾搞了 宜家又有行貨 建達保3年  個價錢又差不多
  我都打算過2日去買 等吾切.. ...
nickychan 發表於 2011-8-15 13:21

而家Xander係正宗代理?
咁之前linkdata個D呢- -?
作者: easyb    時間: 2011-8-15 16:28

偷偷告訴大家我尋日先係Linke 買左一個64gb@$870
samtch 發表於 2011-8-15 14:56

行or parallel import?!
作者: 星寧    時間: 2011-8-16 02:36

我都想要呀 希望再開





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2