作者: sistinechapel 時間: 2011-7-28 20:52 標題: 有冇ching 可以搞Eastbay團
作者: kenneth32 時間: 2011-7-28 23:03
搞Eastbay團係SHARE唔到運費的
自己買LA
作者: sistinechapel 時間: 2011-7-29 10:00
我想買呢舊野...
起碼6lbs重....係唔係會好甘呀個運費??
作者: kenneth32 時間: 2011-7-29 16:57
Eastbay運費係Shipping and handling is 25% of the net order total or a minimum of $32.99. 唔關重量事
你可以SEARCH下8折CODE 會平D
作者: sistinechapel 時間: 2011-7-29 22:54
Eastbay運費係Shipping and handling is 25% of the net order total or a minimum of $32.99. 唔關重量事
...
kenneth32 發表於 2011-7-29 16:57
ship黎hk都係25%?
how to search 8折CODE ?
作者: kenneth32 時間: 2011-7-30 10:11
本帖最後由 kenneth32 於 2011-7-30 10:11 編輯
回復 5# sistinechapel
係
用GOOGLE SEARCH下LOR

