Board logo

標題: [徵求] 有冇ching 可以搞Eastbay團 [打印本頁]

作者: sistinechapel    時間: 2011-7-28 20:52     標題: 有冇ching 可以搞Eastbay團


作者: kenneth32    時間: 2011-7-28 23:03

搞Eastbay團係SHARE唔到運費的
自己買LA
作者: sistinechapel    時間: 2011-7-29 10:00

我想買呢舊野...
起碼6lbs重....係唔係會好甘呀個運費??  
作者: kenneth32    時間: 2011-7-29 16:57

Eastbay運費係Shipping and handling is 25% of the net order total or a minimum of $32.99. 唔關重量事
你可以SEARCH下8折CODE 會平D
作者: sistinechapel    時間: 2011-7-29 22:54

Eastbay運費係Shipping and handling is 25% of the net order total or a minimum of $32.99. 唔關重量事
...
kenneth32 發表於 2011-7-29 16:57


ship黎hk都係25%?

how to search 8折CODE ?
作者: kenneth32    時間: 2011-7-30 10:11

本帖最後由 kenneth32 於 2011-7-30 10:11 編輯

回復 5# sistinechapel


    係
用GOOGLE SEARCH下LOR





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2