Board logo

標題: [徵求] 有冇CHING搞充電池團?? [打印本頁]

作者: killbill9413    時間: 2011-7-10 20:12     標題: 有冇CHING搞充電池團??

2A/3A都得
搵D大牌子一齊買會唔會平D
作者: KinChungE    時間: 2011-7-10 23:51

之前已經有師兄搞過Camelion低放電電池團
作者: waiwai8    時間: 2011-7-11 12:57

支持!!
可否搞理POWEREX义機
作者: jobyball    時間: 2011-7-11 13:52

How many Ching are interested in Powerex charger and battery?
I can try to arrange.
作者: lukepandaman    時間: 2011-7-11 13:53

Me!! powerex
作者: wahyan    時間: 2011-7-11 13:55

support
作者: edanting    時間: 2011-7-11 18:37

SUPPORT !
岩岩買左個風扇仔想買充電池
作者: lukepandaman    時間: 2011-7-11 19:46

正想幫我的eneloop買叉機
作者: shingzhk    時間: 2011-7-11 19:51

諗返當時Camelion果團
同走去鴨記d 街鋪對比下,都冇平過
作者: hclojacky    時間: 2011-7-11 20:16

正想幫我的eneloop買叉機
lukepandaman 發表於 2011/7/11 19:46

反而我想買eneloop電
作者: lukepandaman    時間: 2011-7-11 21:28

本帖最後由 lukepandaman 於 2011-7-11 21:36 編輯

回復 10# hclojacky
出鴨記買算la^^
我聽日出去買
趕住旅行用
搞團都買唔切
作者: killbill9413    時間: 2011-7-11 22:22

本帖最後由 killbill9413 於 2011-7-11 22:23 編輯
反而我想買eneloop電
hclojacky 發表於 2011-7-11 20:16


x2

諗返當時Camelion果團
同走去鴨記d 街鋪對比下,都冇平過
shingzhk 發表於 2011-7-11 19:51


電唔會平??
咁叉機呢??
作者: KinChungE    時間: 2011-7-11 22:27

諗返當時Camelion果團
同走去鴨記d 街鋪對比下,都冇平過
shingzhk 發表於 2011-7-11 19:51


2100mAh的確平左
2300mAh我都覺差無幾
作者: shingzhk    時間: 2011-7-11 22:31

2100mAh的確平左
2300mAh我都覺差無幾
KinChungE 發表於 2011-7-11 22:27

呢D野本身就平唔到幾多,仲要扣返搞手份肉同A費,仲貴過出面都唔出奇
都係等散貨好過啦
上年腦展, $50(左右) 4粒 2A + 4粒 3A 低放 抵到爛,個個話爆炸我都係感用
作者: hclojacky    時間: 2011-7-11 22:46

回復  hclojacky
出鴨記買算la^^
我聽日出去買
趕住旅行用
搞團都買唔切
lukepandaman 發表於 2011/7/11 21:28

我住係hong kong island, 成日出ssp唔方便
作者: KinChungE    時間: 2011-7-11 22:53

我住係hong kong island, 成日出ssp唔方便
hclojacky 發表於 2011-7-11 22:46


團購多數A-Shop交收 (咁多電池, 單單幾十蚊, 全部面交既都幾麻煩下)
一樣要出SSP
作者: yyhk    時間: 2011-7-12 16:00

SUPPORT !
岩岩買左個風扇仔想買充電池
edanting 發表於 2011-7-11 18:37



support x2

作者: kmb3av188    時間: 2011-7-12 19:11

諗返當時Camelion果團
同走去鴨記d 街鋪對比下,都冇平過
shingzhk 發表於 2011-7-11 19:51

充電池團祖當年搞過SONY充電,結果....

要搞就搞D冷門小小既Powerex
部充機用到依家都冇事,五百蚊都叫抵玩
作者: waiwai8    時間: 2011-7-12 20:46

之前已經有師兄搞過Camelion低放電電池團
KinChungE 發表於 2011-7-10 23:51

我都有部, 還有一部GP一小時义機
部機好快充好電, 但是電池好熱, 相信好影響電池壽命,
所以想買好D的义機.
作者: KinChungE    時間: 2011-7-12 20:47

我都有部, 還有一部GP一小時义機
部機好快充好電, 但是電池好熱, 相信好影響電池壽命,
所以想買好D的义機. ...
waiwai8 發表於 2011-7-12 20:46


其實叉得快冇可能唔熱, 除非加把扇俾佢
作者: waiwai8    時間: 2011-7-12 20:59

唔係急用我喜歡用三至四小時去义
現時用明智义機
义完電池唔熱
作者: killbill9413    時間: 2011-7-12 21:47

呢D野本身就平唔到幾多,仲要扣返搞手份肉同A費,仲貴過出面都唔出奇
都係等散貨好過啦
上年腦展, $50(左 ...
shingzhk 發表於 2011-7-11 22:31


咩牌子????
作者: sigma    時間: 2011-7-12 22:54

充電池團祖當年搞過SONY充電,結果....

要搞就搞D冷門小小既Powerex
部充機用到依家都冇事,五百蚊 ...
kmb3av188 發表於 2011-7-12 19:11


3000+
作者: waiwai8    時間: 2011-7-13 20:54

3000+會唔會貪左d
作者: sigma    時間: 2011-7-13 22:22

3000+會唔會貪左d
waiwai8 發表於 2011-7-13 20:54


最正係搵完再搵
作者: mig33    時間: 2011-7-14 23:09

充電池團祖當年搞過SONY充電,結果....

要搞就搞D冷門小小既Powerex
部充機用到依家都冇事,五百蚊 ...
kmb3av188 發表於 12-7-2011 07:11 PM


多謝,我果部都身体健康
作者: wilsonho1211    時間: 2011-7-15 01:14

想買eneloop電x2
作者: wcih    時間: 2011-7-15 11:18

eneloop電團
獅子牌太多類gtr事件, 唔敢用
作者: waiwai8    時間: 2011-7-15 13:30

eneloop信心的標誌
作者: waiwai8    時間: 2011-7-16 19:51

有無CHING開團??
作者: KCHK    時間: 2011-7-16 20:07

想買eneloop電x2
wilsonho1211 發表於 2011-7-15 01:14


Support!!
作者: rcyw    時間: 2011-7-16 20:57

本帖最後由 rcyw 於 2011-7-16 20:57 編輯
eneloop電團
獅子牌太多類gtr事件, 唔敢用
wcih 發表於 2011-7-15 11:18


勁屎王啲所謂低放, 擺三兩月都係勁漏.........之前仲爆過...
真係冇改錯名.....真係唔敢再用.
作者: waiwai8    時間: 2011-7-16 21:33

不如叫佢改做勁漏王啦
作者: arimedir    時間: 2011-7-16 23:07

最信得過既低自放電係eneloop
但大陸好多測試話大陸隻enelong都唔錯, 呢隻價錢平好多
作者: kwanyan    時間: 2011-7-16 23:21

eneloop電團
獅子牌太多類gtr事件, 唔敢用
wcih 發表於 2011-7-15 11:18



    勁屎王嘅差機同差電我都用過.....
作者: bocu77    時間: 2011-7-17 15:36

POWEREX义機團購, SUPPORT
作者: waiwai8    時間: 2011-7-17 16:35

回復 36# bocu77
有無CHING可以搞???
作者: G-核戰機    時間: 2011-7-17 16:59

其實AA eneloop已經做得好平,我見鴨記四粒都是賣6X元,連慢叉都是<160元
團購做不到淨AA X4 <50 同 連叉 <140,不做也擺
作者: 2046    時間: 2011-7-17 19:27

support POWEREX charger...................
作者: adamlee    時間: 2011-7-17 20:25

yes,
wanna to buy POWEREX MH-C9000 充電分析器
作者: wongchuncheung    時間: 2011-7-18 02:05

Support!!
KCHK 發表於 2011-7-16 20:07



    ENELOOP!!! 真的不錯...
希望有特別色(1000次)
/新版1500次(白色)
作者: waiwai8    時間: 2011-7-18 13:39

1000次同1500次只是數字,
有幾多ching真係數充左幾多次??
1500次只是心理上是好些
這只我個人覺得的, 可能和其他ching不同見解
作者: arimedir    時間: 2011-7-18 19:21

本帖最後由 arimedir 於 2011-7-18 19:21 編輯

搞eneloop係幾好
不過市面上好多假野, 鴨記有d 特別平都係假野
所以搞到真野先好
作者: waiwai8    時間: 2011-7-18 21:14

怎樣分真假??
作者: arimedir    時間: 2011-7-19 19:41

回復 44# waiwai8


    睇磨沙頭同底, 測內阻 等等方法
去google search有得教
作者: killbill9413    時間: 2011-7-19 21:42

本帖最後由 killbill9413 於 2011-7-19 21:43 編輯

回復 45# arimedir

咪就係因為怕有假
所以先組團一齊買
有個識呢D的CHING做搞手
實唔怕買錯野

如果CHING怕個價分別唔大
可以搞D 新D/高mAh的電
可能會好D
作者: waiwai8    時間: 2011-7-19 22:04

不如搞POWEREX义電, 比較冷門些





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2