Board logo

標題: [諮詢] 團購USB TFT LCD 電子相架套件(已開始) [打印本頁]

作者: Offer    時間: 2011-7-9 17:11     標題: 團購USB TFT LCD 電子相架套件(已開始)

本帖最後由 Offer 於 2011-7-11 15:39 編輯

團購USB+SD Card 2.4”TFT LCD電子相架套件(限量15套)已開始,請在下面出post現確認優先位
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1640523


************************************************************************************************
吾知各位網友有無興趣?
有興的網友請在此post回文等我先預一下零件及PCB數量,因為PCB只做了20片但有5片已比左朋友所以今次只限量最多15套
呢個電子相架套件係我自已設計寫program及搵廠造PCB線路板,所以出面係無得賣
8051電子相架係連埋SD Card Interface支援FAT32所以可以save到好多相片

定價200已包A費,套件會比埋線路圖及幾個示範程式碼比你自行修改打做自已的程式,樂趣就係呢道好似改DD-WRT Router 0甘,如你去買現成的電子相架便不可自已編程

如果你自己有8051編程能力只要用USB interface接駁到電腦便可顯示電腦資訊及選播照片
http://www.youtube.com/watch?v=AfBBQAz-O5s










[attach]1213542[/attach]
作者: ring2000    時間: 2011-7-9 18:19

大大幾錢同幾大?
作者: lowbwah    時間: 2011-7-9 18:26

搭單問,我有d壞電子相架,個panel可以改成mon用嗎?
作者: Offer    時間: 2011-7-9 18:29

本帖最後由 Offer 於 2011-7-9 18:30 編輯
大大幾錢同幾大?
ring2000 發表於 2011-7-9 18:19

$200已包A費
2.4" TFT
作者: Offer    時間: 2011-7-9 18:32

搭單問,我有d壞電子相架,個panel可以改成mon用嗎?
lowbwah 發表於 2011-7-9 18:26


要睇乜panel,北上好多驅動板賣
btw,一般電子相架都係800X600以下改mon機會不大
作者: lowbwah    時間: 2011-7-9 18:43

要睇乜panel,北上好多驅動板賣
btw,一般電子相架都係800X600以下改mon機會不大 ...
Offer 發表於 2011-7-9 06:32 PM

ic. thanks, 等我check下塊panel係乜model先
作者: Offer    時間: 2011-7-9 18:45

ic. thanks, 等我check下塊panel係乜model先
lowbwah 發表於 2011-7-9 18:43


Please post some detail photo to DIY http://www.hkepc.com/forum/forumdisplay.php?fid=146
作者: Offer    時間: 2011-7-9 21:39

本帖最後由 Offer 於 2011-7-9 21:40 編輯
搭單問,我有d壞電子相架,個panel可以改成mon用嗎?
lowbwah 發表於 2011-7-9 18:26


你可參考下我的舊文
    http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1169126
作者: ring2000    時間: 2011-7-10 00:12

$200已包A費
2.4" TFT
Offer 發表於 2011-7-9 18:29


size可以大d嗎?
2.4"好似細過頭...

作者: lowbwah    時間: 2011-7-10 00:17

你可參考下我的舊文
Offer 發表於 2011-7-9 09:39 PM



    THANKS~原來都幾貴,同買個2手mon差唔多,不過DIY無價
作者: rm1138    時間: 2011-7-10 02:50

我想問 8051 係唔係寫C ?
同埋 就咁用 USB 就燒到個PROGRAME入CHIP ??
作者: Offer    時間: 2011-7-10 09:02

我想問 8051 係唔係寫C ?
同埋 就咁用 USB 就燒到個PROGRAME入CHIP ??
rm1138 發表於 2011-7-10 02:50


就咁用 USB 就燒到個PROGRAME入CHIP,好方便又不用買programmer

係用C寫的,基本SD card read/write同埋LCD 驅動已寫好function你照call就得

  1. PutGB3232(0,0,"測",Yellow,Red);
  2. PutGB3232(40,0,"試",Yellow,Red);
  3. PutGB3232(80,0,"1",White,Red);
  4. PutGB3232(120,0,"2",White,Red);
  5. PutGB3232(160,0,"3",White,Red);
  6. PutGB3232(200,0,"4",White,Red);
  7. PutGB3232(240,0,"5",White,Red);
  8. PutGB3232(280,0,"6",White,Red);
  9. LCD_PutString(10,40,"TFT Display + SD Photo Album",White,Red);
  10. LCD_PutString(100,60,"PCB Kit Set",White,Red);
  11. LCD_PutString(40,60,"Deign By OFFER",White,Red);
  12. LCD_PutString(50,100,"TFT顯示屏SD Card",Green,Red);
  13. LCD_PutString(20,120,"數碼相框支援FAT32 BMP格式",Green,Red);
  14. LCD_PutString(80,160,"1234567890",Blue2,Red);
  15. LCD_PutString(10,180,"ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ",Cyan,Red);
  16. LCD_PutString(10,200,"abcdefghijklmnopqistuvwxyz",Cyan,Red);
  17. LCD_PutString(10,220,"`,./<>';:[]{}\|?)(-=+*&^%$",Cyan,Red);
複製代碼

[attach]1213541[/attach]
作者: Offer    時間: 2011-7-10 09:23

size可以大d嗎?
2.4"好似細過頭...
ring2000 發表於 2011-7-10 00:12


再大D我都有

[attach]1213545[/attach]
作者: ring2000    時間: 2011-7-10 11:28

再大D我都有
Offer 發表於 2011-7-10 09:23

有冇其他size既價錢呀?
作者: Dijeridu    時間: 2011-7-10 11:51

本帖最後由 Dijeridu 於 2011-7-10 12:39 編輯
再大D我都有
Offer 發表於 2011-7-10 09:23


sizes are?
thanks.
作者: hk852    時間: 2011-7-10 13:17

5吋support 到嗎?
會唔會貴好多?
始終電子相架太細唔係咁好bo
作者: Offer    時間: 2011-7-10 14:46

sizes are?
thanks.
Dijeridu 發表於 2011-7-10 11:51


2.8"都有,不過放入電腦機箱要2個位反而2.4"只用一個panel位
作者: Offer    時間: 2011-7-10 15:17

有冇其他size既價錢呀?
ring2000 發表於 2011-7-10 11:28



    呢一團的PCB係比2.4"用,大D未做板遲D 有再call 你
作者: Dijeridu    時間: 2011-7-10 15:38

pm sent. thank u Offer.
作者: w64k    時間: 2011-7-10 16:10

我都想要大d
作者: Offer    時間: 2011-7-10 19:54

5吋support 到嗎?
會唔會貴好多?
始終電子相架太細唔係咁好bo
hk852 發表於 2011-7-10 13:17



   5吋如果點數不太高而又有data sheet8051或AVR都推動到,不過最好係用ARM
作者: Offer    時間: 2011-7-10 20:51

我都想要大d
w64k 發表於 2011-7-10 16:10


你想要幾大?
作者: w64k    時間: 2011-7-10 23:08

你想要幾大?
Offer 發表於 2011-7-10 20:51


想用兩個panal位,請問可以做幾大呀?
作者: awtq    時間: 2011-7-10 23:18

想要一套,可以大d就好啦
作者: wckwok99    時間: 2011-7-10 23:36

有興趣, 預我一套.
作者: KinChungE    時間: 2011-7-10 23:51

我想問圖中既lcd panel包唔包埋?
320x240?
作者: Offer    時間: 2011-7-10 23:53

我想問圖中既lcd panel包唔包埋?
320x240?
KinChungE 發表於 2011-7-10 23:51



    當然包埋TFT PANEL
作者: KinChungE    時間: 2011-7-10 23:53

當然包埋TFT PANEL
Offer 發表於 2011-7-10 23:53


咁我都有興趣買黎玩下
作者: cool4u_hk    時間: 2011-7-11 05:11

請問是完成品嗎?
想要一塊 有興趣喔..
作者: Offer    時間: 2011-7-11 08:59

請問是完成品嗎?
想要一塊 有興趣喔..
cool4u_hk 發表於 2011-7-11 05:11



   是電子套件,如砌模型0甘
作者: KinChungE    時間: 2011-7-11 09:12

想問問係咪只支援SD而非SDHC?
作者: Offer    時間: 2011-7-11 09:39

想問問係咪只支援SD而非SDHC?
KinChungE 發表於 2011-7-11 09:12

我提供的sample code是支援SD而非SDHC,你可跟SDHC協議自已寫
作者: chericky    時間: 2011-7-11 11:31

有興趣, 都想要一塊
作者: SilentAged    時間: 2011-7-11 12:20

我都有興趣,但panel可否大些?
作者: Offer    時間: 2011-7-11 15:41

團購USB+SD Card 2.4”TFT LCD電子相架套件(限量15套)已開始,請在下面出post現確認優先位
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1640523





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2