作者: shal 時間: 2011-6-9 16:45 標題: MikroTik RB450G團 想搵人 幫手搞 thx
本帖最後由 shal 於 2011-6-9 17:51 編輯
我係網絡版有個RB450G開箱
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page%3D1&page=1
個post中都有幾多人想買
有人可幫手搞團嗎?
如果真的有人開團
不如直接同LATVIA MikroTik總公司 入貨吧
作者: mrleung 時間: 2011-6-9 17:02
support x1
作者: 炎冬 時間: 2011-6-9 17:14
support x 2
作者: ipohk 時間: 2011-6-9 20:22
support x 3
作者: jason930 時間: 2011-6-9 22:13
唔知幾錢呢
作者: 時之果 時間: 2011-6-9 22:34
support x3
作者: wyhpower 時間: 2011-6-9 23:00
Support
作者: nissin 時間: 2011-6-10 01:41
eurodk 好似最平
但隻450G寫住"Atheros AR7161 680MHz, 256MB RAM, 5x Gbit LAN, RouterOS L4"
佢仲有一句… "Currently supported OS RouterOS 3.0.x"
L4 + RouterOS 3.0.x :funk:
作者: shal 時間: 2011-6-10 07:57
eurodk 好似最平
但隻450G寫住"Atheros AR7161 680MHz, 256MB RAM, 5x Gbit LAN, RouterOS L4"
佢仲有一 ...
nissin 發表於 2011-6-10 01:41
唔怪得會禁平~~
作者: SAGAQWE 時間: 2011-6-10 10:28
Support
作者: m35349 時間: 2011-6-10 12:19
Support ~~~
作者: 草帽仔 時間: 2011-6-10 14:19
本帖最後由 草帽仔 於 2011-6-10 14:24 編輯
支持~但要搵人幫手做團長先得
同總公司?咁運費咪比較貴?
作者: pnp1010 時間: 2011-6-10 14:45
都好有興趣, support
作者: hkd 時間: 2011-6-10 15:04
如果去得总公司我想订
rb1200
作者: GPoker 時間: 2011-6-10 15:13
支持一下,如果係wifi版既仲好
作者: 有你便有我 時間: 2011-6-10 15:14
Support ~~~
作者: shal 時間: 2011-6-10 15:17
回復 12# 草帽仔
係呀一日搵唔到人幫手就出不成團~~
作者: 亞星 時間: 2011-6-10 16:54
Support !! 我想買隻 RB493G + RB493 case + R52Hn
作者: plc1222 時間: 2011-6-10 17:28
support~~想買多隻
作者: kai_lar 時間: 2011-6-10 18:25
睇下幾錢再決定
作者: edgeyim 時間: 2011-6-10 23:43
Support
作者: nissin 時間: 2011-6-11 00:30
板就唔知係咪新貨啦, 可能只係錯資料…
但係佢價錢睇落好似比較平囉…
P.S. 未計運費
作者: dane 時間: 2011-6-11 10:32
support...
作者: homeivan 時間: 2011-6-11 12:19
Support, 開得成請通知
作者: rcmc2008 時間: 2011-6-11 19:45
Support
作者: shal 時間: 2011-6-12 02:28
本帖最後由 shal 於 2011-6-12 02:28 編輯
都有幾多人想買bor
作者: HKMichaelKing 時間: 2011-6-12 05:08
抵買過 Linksys E4200 又可以 multi wan 喎

作者: 草帽仔 時間: 2011-6-12 14:31
回復 26# shal
姐係證明好多師兄都有留意你個帖LO
作者: yyl13517 時間: 2011-6-12 16:23
睇下幾錢再決定..................
作者: batman99 時間: 2011-6-12 20:16
Support
作者: chickenckwk 時間: 2011-6-12 20:32
開得成請通知
作者: silvester 時間: 2011-6-13 11:27
support~~
作者: dorayaki 時間: 2011-6-13 15:31
support
作者: sing0815 時間: 2011-6-13 16:58
Support
作者: kennymoody 時間: 2011-6-14 11:43
有興趣 , 但睇價錢再決定 ~
作者: star123 時間: 2011-6-14 17:07
support!
作者: skgchan 時間: 2011-6-15 11:05
本帖最後由 skgchan 於 2011-6-15 11:09 編輯
MikroTik 香港 dealer:
http://wireless.hg-solution.com/product-16-rb450g.html
不知團購有沒有得平?
作者: kenfung 時間: 2011-6-15 11:36
呢間應該都係得個殼..仲差過大陸d 代理都未定
作者: 炎冬 時間: 2011-6-15 22:39
唔知有沒Ching會出來搞團購嗎? A Sir會幫手代辨嗎?
作者: rhino 時間: 2011-6-15 23:02
都好有興趣, support
作者: nissin 時間: 2011-6-15 23:04
我問緊歐洲個邊d代理…
但ship到過黎會貴過經大陸代理買 (如果少人訂)

作者: joejoe 時間: 2011-6-16 19:42
Support
作者: homeivan 時間: 2011-6-18 00:34
Support

