Board logo

標題: [諮詢] Black ice 冷排全系列 [打印本頁]

作者: tonychoi    時間: 2011-5-3 17:33     標題: Black ice 冷排全系列

因為有不少網PM我想再訂BLACK ICE冷排,因此我再開POST開下大家
有興趣的請先在這POST寫下你要的型號
我GROUP埋一次過問及報價
請注意,因為美元下跌,因此BLACK ICE果度話可能會貴左,主要係我地呢邊有幾多人訂,人多先真係平到,尤其係BANK CHARGE及運費。
作者: eos30    時間: 2011-5-3 21:40

因為有不少網PM我想再訂BLACK ICE冷排,因此我再開POST開下大家
有興趣的請先在這POST寫下你要的型號
我GRO ...
tonychoi 發表於 2011-5-3 17:33



報名先,
SR-1 240 x 1
作者: charlie1991922    時間: 2011-5-4 13:46

Gts120
作者: chungchungip    時間: 2011-5-4 14:15

Black ICE GT Xtreme 360
Black ICE GT Stealth 360

想問下價先~THX
作者: roynwl    時間: 2011-5-5 06:00

SR-1 560x1
SR-1 120x1

3Q!!
作者: stupidfung    時間: 2011-5-5 15:02

GTS 280

終於睇到出POST
作者: tonychoi    時間: 2011-5-5 21:34

GTS 280

終於睇到出POST
stupidfung 發表於 2011-5-5 15:02


而家等緊blackice回覆,但今次都會開團,不過係比上次貴d。
但點計都好,連埋運費同a 費,都會比在外國自己訂價(未計運費) 平少少。
作者: tonychoi    時間: 2011-5-9 15:43

BLACK ICE團購已開,請到:

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page%3D1&page=1





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2