Board logo

標題: [徵求] 有冇師兄搞WWF Sun Jar (太陽能夜光瓶子)團? [打印本頁]

作者: wkhk    時間: 2011-3-10 16:52     標題: 有冇師兄搞WWF Sun Jar (太陽能夜光瓶子)團?

本帖最後由 wkhk 於 2011-3-10 16:54 編輯

想用Sun Jar做床頭燈~~~

http://www.wwf.org.hk/supportwwf/pandashop/sunjar/

15件,85折
作者: alexn    時間: 2011-3-12 15:41

冇 logo 會好 d.....
作者: nissin    時間: 2011-3-20 15:19

呢d算唔算輻射





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2