Board logo

標題: [徵求] 有冇人團購流動充電器 [打印本頁]

作者: tkf    時間: 2011-2-25 15:34     標題: 有冇人團購流動充電器

本帖最後由 tkf 於 2011-2-28 22:41 編輯

有冇人團購流動充電器....


平平地...AROUND  100-150
作者: eehd    時間: 2011-2-26 23:29

希望有師兄搞啦,都想買返個
作者: crabcrab    時間: 2011-2-26 23:50

搞啦~搞啦~
作者: sonichkhk    時間: 2011-2-27 00:06

你指USB 頭的?? 像這種http://www.amazon.co.jp/eneloop- ... 98736311&sr=8-5
作者: ruran106724    時間: 2011-2-27 02:33

有冇可叉可放,捧形,平靚正
作者: 觀星是答案    時間: 2011-2-27 11:57

用 2 粒 AA 電的, 其實差唔到幾多
真係純粹救命用

可唔可以搞 D 大容量少少的, 如用鋰電的
作者: ken1990    時間: 2011-2-27 19:15

KBC-L2BHK-S
有無得團購呢隻?
作者: a886    時間: 2011-2-27 20:22

本帖最後由 a886 於 2011-2-27 20:23 編輯

我諗搵人搞個可以差IPHONE &  MICRO USB
作者: dickylai85    時間: 2011-2-27 20:40

牛魔王 O個種定係咩= W =?

平板用邊種好?
作者: sonichkhk    時間: 2011-2-28 02:33

KBC-L2BHK-S
有無得團購呢隻?
ken1990 發表於 2011-2-27 19:15



    成5百喔, 不是平貨
作者: c2600264    時間: 2011-2-28 04:26

Yoobao 2500mah 有冇興趣?

作者: crabcrab    時間: 2011-2-28 14:15

Yoobao 2500mah 有冇興趣?
c2600264 發表於 2011-2-28 04:26


乜價位?
作者: man018    時間: 2011-2-28 14:20

SUPPORT!!!!!!~~
作者: c2600264    時間: 2011-2-28 18:13

乜價位?
crabcrab 發表於 2011-2-28 14:15


$130-140
作者: mansiu    時間: 2011-2-28 18:14

$130-140
c2600264 發表於 2011-2-28 18:13



    support
作者: wahyan    時間: 2011-2-28 20:35

$130-140
c2600264 發表於 2011-2-28 18:13



    output 呢?
作者: c2600264    時間: 2011-2-28 20:51

USB

作者: A君    時間: 2011-2-28 20:54

我就玩呢樣http://item.taobao.com/item.htm?id=8512480060
作者: c2600264    時間: 2011-2-28 21:01

本帖最後由 c2600264 於 2011-2-28 21:05 編輯
我就玩呢樣
A君 發表於 2011-2-28 20:54


A SIR,但係呢果未包電池已經$95人仔,而且YOOBAO不嬲做開電池+5級電量顯示,應該唔錯.不過我唔係進階會員,攪唔到.
作者: dee329    時間: 2011-2-28 21:56

本帖最後由 dee329 於 2011-2-28 21:59 編輯

玩YOOBAO 緊係用4800 MAH果隻啦
差2部都唔係問題, IPAD又用得
$200以下一定做到
http://www.yoobao.com/list.asp?id=1053
作者: a886    時間: 2011-2-28 22:24

回復 20# dee329


    好似OK WO
樣OK
多用性OK
用<200 有得諗


唔知要差幾耐先搞同用兩腳差舊野?
我有個FD係大陸買咗舊係差IPHONE 要等1MIN 先會感應到差電
作者: tkf    時間: 2011-2-28 22:40

本帖最後由 tkf 於 2011-2-28 22:47 編輯
Yoobao 2500mah 有冇興趣?
c2600264 發表於 2011-2-28 04:26 AM



    lee個唔錯,又ok易帶加正常size,

日本團果個一支野咁...

做到100-120就fit到喊..


玩YOOBAO 緊係用4800 MAH果隻啦
差2部都唔係問題, IPAD又用得
$200以下一定做到
...
dee329 發表於 2011-2-28 09:56 PM



    入面話統一價250,

2500mAh 果隻180....
作者: henry56156    時間: 2011-2-28 22:51

我就玩呢樣
A君 發表於 2011-2-28 20:54



    不如DIYFORCE又整e d喇
1)一個兩個要taobao好煩
2)其實DC 5.5mm 2.1mm火牛好難揾到下  如果係用mini-usb就好喇
3)18650電池可隨時換

小弟愚見
作者: dee329    時間: 2011-2-28 23:00

lee個唔錯,又ok易帶加正常size,

日本團果個一支野咁...

做到100-120就fit到喊..




...
tkf 發表於 2011-2-28 22:40


oops, 我係tb買 160rmb 我見yahoo都係賣兩百三, 應該一樣掛

回復  dee329


    好似OK WO
樣OK
多用性OK

a886 發表於 2011-2-28 22:24


我覺得幾好用, 打個8折都差到2部iphone
作者: tkf    時間: 2011-2-28 23:34

http://item.taobao.com/item.htm?id=9313636835

140人仔...:funk:

http://item.taobao.com/item.htm?id=8788320076

單價最平85人仔...
作者: milkwhl    時間: 2011-2-28 23:47

本帖最後由 milkwhl 於 2011-3-3 23:56 編輯
玩YOOBAO 緊係用4800 MAH果隻啦
差2部都唔係問題, IPAD又用得
$200以下一定做到
...
dee329 發表於 2011-2-28 21:56


呢個都ok wow, 如果200樓下我都有興趣要1-2隻~
作者: ken1990    時間: 2011-3-1 01:07

yoobao
一個USB 頭
另一個係咩頭??
作者: ken1990    時間: 2011-3-1 01:15

睇評測話粒電報大數
http://www.mobile01.com/topicdet ... 3&last=24582683
作者: edanting    時間: 2011-3-1 01:15

Yoobao 4800 有興趣
作者: milkwhl    時間: 2011-3-1 01:20

睇評測話粒電報大數
ken1990 發表於 2011-3-1 01:15


同post 下有人作出以下回應:

我現在也看中yoobao 的YB602和三洋的KBC-L2BS(但價錢差一倍以上=O=)
我在網上看到說YB602裡面是兩塊3.7伏2400mAh的三星電池
計算一下:
4.8Ah x 3.7V = 17.76wh
裡頭說是最好的IC晶片,轉換率有90%(電線,發熱消耗之類),即
17.76wh x 0.9 = 15.984wh
YB602的輸出電壓為5.3V,所以
15.984wh / 5.3V 約= 3.015Ah = 3015mAh
比較貼近樓主的數據


小弟唔識計的, 所以唔知講得岩唔岩......
作者: johnnylth2    時間: 2011-3-1 09:18

lee個唔錯,又ok易帶加正常size,

日本團果個一支野咁...

做到100-120就fit到喊..




...
tkf 發表於 2011-2-28 22:40


4800MAH果個一定做到200蚊一隻~
作者: ckah    時間: 2011-3-1 09:52

我就玩呢樣
A君 發表於 2011-2-28 20:54



    如個兩粒電加埋usb差出差入就好喇!!
作者: A君    時間: 2011-3-1 14:18

不如DIYFORCE又整e d喇
1)一個兩個要taobao好煩
2)其實DC 5.5mm 2.1mm火牛好難揾到下  如果係用mini ...
henry56156 發表於 28/2/2011 22:51


我用佢都係因為夠勁,同時差幾樣野都得,用2粒又得、四粒又得
而且重點係要黎差 pad ,夠差2、3次,而且18650走電比較慢..
作者: chrischeunghk    時間: 2011-3-1 16:46

support
Yoobao YB-602 4800mAh and 新版 1879恒流1700升壓 4槽 移動充電兩用電池盒
作者: crabcrab    時間: 2011-3-1 18:05

Yoobao YB-602 4800mAh 有性趣...
作者: gutson84    時間: 2011-3-1 21:58

支持Yoobao YB-602 4800mAh!
作者: 觀星是答案    時間: 2011-3-2 01:11

本帖最後由 觀星是答案 於 2011-3-2 01:28 編輯

最終我都係等唔到團購
自己 DIY 左
作者: watkower    時間: 2011-3-2 08:49

taobao有24000mAh 移動炸彈
output : 5V 700mA
作者: Wailamtam    時間: 2011-3-2 09:22

How about 易充 (4400mAh)?
http://www.pisen.com.cn/show_pr.asp?id=501


作者: wfthong    時間: 2011-3-2 11:21

支持Yoobao YB-602 4800mAh!
作者: goldfish    時間: 2011-3-2 12:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dee329    時間: 2011-3-2 13:05

YB-602 夠50隻直接同廠拎啦, 信心保證
我問過廠, 同淘寶價唔差幾多, 但一定正貨
作者: bbyubb    時間: 2011-3-2 14:45

回復 42# dee329

不如你做搞手啦
作者: dee329    時間: 2011-3-2 16:59

回復  dee329

不如你做搞手啦
bbyubb 發表於 2011-3-2 14:45


大前提都係要拎夠50隻, 如果唔係yoobao唔會show我地
作者: dee329    時間: 2011-3-2 17:03

問過支援Samsung galaxy tab, 不過本身唔包果個頭, 要加就加5 RMB
作者: man018    時間: 2011-3-2 17:45

支持Yoobao YB-602 4800mAh!!!
作者: a886    時間: 2011-3-2 18:39

回復 44# dee329


    另外開個留名貼,統計下啦~
如果$200 以下我要呀
作者: crabcrab    時間: 2011-3-2 19:27

大前提都係要拎夠50隻, 如果唔係yoobao唔會show我地
dee329 發表於 2011-3-2 16:59


Dee 兄開個 post 計下人頭丫~~
作者: wfthong    時間: 2011-3-2 19:29

只要保證係正貨, 我都有興趣呀~ :D
作者: goldfish    時間: 2011-3-2 20:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: goldfish    時間: 2011-3-2 20:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 格鬥熊    時間: 2011-3-2 20:56

本帖最後由 格鬥熊 於 2011-3-2 20:56 編輯

Yoobao YB-602 4800mAh 做到200樓下有興趣呀
作者: HKDMC    時間: 2011-3-2 21:10

ching 知唔知邊度有Galaxy Tab淨頭買, 見到全部都係賣線, 無淨頭賣
goldfish 發表於 2011-3-2 20:54



    黃金cut star有

$30一粒
作者: goldfish    時間: 2011-3-2 21:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ken2036    時間: 2011-3-2 21:41

Yoobao YB-602 4800mAh 做到200樓下有興趣呀
作者: bbyubb    時間: 2011-3-2 22:12

大前提都係要拎夠50隻, 如果唔係yoobao唔會show我地
dee329 發表於 2011-3-2 16:59



好多人支持,$200 樓下預我
作者: ring2000    時間: 2011-3-2 22:44

Yoobao YB-602 4800mAh 做到200樓下有興趣呀
ken2036 發表於 2011-3-2 21:41


+1
作者: dynasty    時間: 2011-3-2 22:59

Yoobao YB-602 4800mAh 做到200樓下有興趣呀
作者: fooksun    時間: 2011-3-2 23:57

Yoobao YB-602 4800mAh 做到200樓下有興趣呀
作者: littlegood    時間: 2011-3-3 01:19

Yoobao YB-602 4800mAh 做到200樓下有興趣呀
作者: simon1288    時間: 2011-3-3 09:13

Yoobao YB-602 4800mAh 做到200樓下有興趣呀!!
作者: tkf    時間: 2011-3-3 11:33

大前提都係要拎夠50隻, 如果唔係yoobao唔會show我地
dee329 發表於 2011-3-2 04:59 PM



    如果同時團埋2500mAh model ,個數會唔會一齊計...or一定要4800mAh 果隻夠50隻...??
作者: homeivan    時間: 2011-3-3 11:34

Yoobao YB-602 4800mAh 做到200樓下有興趣呀
作者: A君    時間: 2011-3-3 13:27

如果大家有興趣,我幫你地訂也可~
作者: agent_smith    時間: 2011-3-3 13:34

回復 64# A君


    any product link?
作者: A君    時間: 2011-3-3 13:43

回復  A君


    any product link?
agent_smith 發表於 3/3/2011 13:34


http://www.yoobao.com/list.asp?id=1053
作者: A君    時間: 2011-3-3 13:47

本帖最後由 A君 於 2011-3-3 13:50 編輯

問左,150人仔未連運費....
[attach]1144721[/attach]
作者: dee329    時間: 2011-3-3 14:12

問左,150人仔未連運費....
A君 發表於 2011-3-3 13:47



咦, 我問都唔洗150
作者: charlesnhf    時間: 2011-3-3 14:12

150人仔未連運費 <-- 計埋所有admin fee 做到hk$200樓下?
作者: dee329    時間: 2011-3-3 14:14

我問左140, 當10蚊一隻運費, 加埋都要一百八十幾港紙
睇大家意願
作者: A君    時間: 2011-3-3 14:23

咦, 我問都唔洗150
dee329 發表於 3/3/2011 14:12


我問20隻起,你呢?
當然梗係跟平的價錢
作者: A君    時間: 2011-3-3 14:23

150人仔未連運費
charlesnhf 發表於 3/3/2011 14:12


點都做到200樓下
作者: dee329    時間: 2011-3-3 14:37

我問20隻起,你呢?
當然梗係跟平的價錢
A君 發表於 2011-3-3 14:23

睇錯左haha 我問50隻就140 each
作者: A君    時間: 2011-3-3 15:05

睇錯左haha 我問50隻就140 each
dee329 發表於 3/3/2011 14:37

無所謂啦,又唔係為搵錢,你攪都得架
作者: bchan    時間: 2011-3-3 15:05

回復 74# A君


可能多人買都可以平D..

>50 可能係$140
作者: tkf    時間: 2011-3-3 15:17

本帖最後由 tkf 於 2011-3-3 15:17 編輯
我問左140, 當10蚊一隻運費, 加埋都要一百八十幾港紙
睇大家意願
dee329 發表於 2011-3-3 02:14 PM



    個價其實都OK....

預我一份先...
作者: dee329    時間: 2011-3-3 15:31

個價其實都OK....

預我一份先...
tkf 發表於 2011-3-3 15:17



    以呢個來貨價
我會出團購價係HKD195一隻唔包A
A+5
TAB轉頭/線+7
作者: tkf    時間: 2011-3-3 15:55

本帖最後由 tkf 於 2011-3-3 15:55 編輯
以呢個來貨價
我會出團購價係HKD195一隻唔包A
A+5
TAB轉頭/線+7
dee329 發表於 2011-3-3 03:31 PM



    仲有冇可能壓得個價先...

180唔知得唔得,得就可以食多個TEA~
作者: Tea-Back    時間: 2011-3-3 15:59

支持Yoobao YB-602 4800mAh!
如果價錢更低會多入手1-2個
作者: dee329    時間: 2011-3-3 17:51

仲有冇可能壓得個價先...

180唔知得唔得,得就可以食多個TEA~
tkf 發表於 2011-3-3 15:55


多個50隻都可以減既
180就真係難, 同廠拎咁少好難爭到靚價
但至少正貨保證
作者: tkf    時間: 2011-3-3 17:54

多個50隻都可以減既
180就真係難, 同廠拎咁少好難爭到靚價
但至少正貨保證 ...
dee329 發表於 2011-3-3 05:51 PM



    咁又係...問題主要係人仔高水...
作者: bbyubb    時間: 2011-3-3 17:54

回復 80# dee329

睇情況 50 隻實得, 開團啦
作者: dee329    時間: 2011-3-3 18:00

回復  dee329

睇情況 50 隻實得, 開團啦
bbyubb 發表於 2011-3-3 17:54


問一問A SIR先, 如果佢唔攪就我攬

咁又係...問題主要係人仔高水...
tkf 發表於 2011-3-3 17:54



好彩佢有HK ACCOUNT已經慳左TT費
作者: dee329    時間: 2011-3-3 18:32

ASIR搞既成本會低過我, 一齊等A SIR出手啦
作者: A君    時間: 2011-3-3 18:40

過兩日開團,大有興趣留定名,我會再揮下個價,試下會否說服到送埋那個TAB轉頭/線
作者: a886    時間: 2011-3-3 18:46

回復 85# A君


    有興趣~
想問吓TAB 點解要轉頭?
唔係有micro usb咩?
作者: A君    時間: 2011-3-3 18:54

回復  A君


    有興趣~
想問吓TAB 點解要轉頭?
唔係有micro usb咩?
a886 發表於 3/3/2011 18:46


Samsung galaxy tab 專用頭卦~
作者: dee329    時間: 2011-3-3 19:19

要2-3隻!
作者: oosh    時間: 2011-3-3 19:29

Samsung galaxy tab 專用頭卦~
A君 發表於 2011-3-3 18:54

有無得淨買個j專用轉插頭??? 我己有個SANYO 5000mah
作者: glareguard    時間: 2011-3-3 19:42

要2隻!!!
作者: jefferychan    時間: 2011-3-3 19:51

要1隻!!!
作者: simon1288    時間: 2011-3-3 19:54

要1隻!!!
作者: ring2000    時間: 2011-3-3 20:08

1隻
作者: ae80    時間: 2011-3-3 20:52

要1隻!!!
作者: dynasty    時間: 2011-3-3 21:37

要2隻!!
作者: kitman2804    時間: 2011-3-3 21:44

200 樓下就預一隻謝謝^^
作者: h073    時間: 2011-3-3 21:47

你好:
預我一隻
期待中
謝謝。
作者: A君    時間: 2011-3-3 21:59

200 樓下就預一隻謝謝^^
kitman2804 發表於 3/3/2011 21:44

肯定200樓下,夠50隻會再減~~
作者: chski_2000    時間: 2011-3-3 22:00

一隻
作者: sky0507    時間: 2011-3-3 22:36

有興趣





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2