作者: tkf 時間: 2011-2-25 15:34 標題: 有冇人團購流動充電器
本帖最後由 tkf 於 2011-2-28 22:41 編輯
有冇人團購流動充電器....
平平地...AROUND 100-150
作者: eehd 時間: 2011-2-26 23:29
希望有師兄搞啦,都想買返個
作者: crabcrab 時間: 2011-2-26 23:50
搞啦~搞啦~
作者: sonichkhk 時間: 2011-2-27 00:06
你指USB 頭的?? 像這種http://www.amazon.co.jp/eneloop- ... 98736311&sr=8-5
作者: ruran106724 時間: 2011-2-27 02:33
有冇可叉可放,捧形,平靚正
作者: 觀星是答案 時間: 2011-2-27 11:57
用 2 粒 AA 電的, 其實差唔到幾多
真係純粹救命用
可唔可以搞 D 大容量少少的, 如用鋰電的
作者: ken1990 時間: 2011-2-27 19:15
KBC-L2BHK-S
有無得團購呢隻?
作者: a886 時間: 2011-2-27 20:22
本帖最後由 a886 於 2011-2-27 20:23 編輯
我諗搵人搞個可以差IPHONE & MICRO USB
作者: dickylai85 時間: 2011-2-27 20:40
牛魔王 O個種定係咩= W =?
平板用邊種好?
作者: sonichkhk 時間: 2011-2-28 02:33
成5百喔, 不是平貨
作者: c2600264 時間: 2011-2-28 04:26
Yoobao 2500mah 有冇興趣?

作者: crabcrab 時間: 2011-2-28 14:15
乜價位?
作者: man018 時間: 2011-2-28 14:20
SUPPORT!!!!!!~~
作者: c2600264 時間: 2011-2-28 18:13
$130-140
作者: mansiu 時間: 2011-2-28 18:14
support
作者: wahyan 時間: 2011-2-28 20:35
output 呢?
作者: c2600264 時間: 2011-2-28 20:51
USB

作者: A君 時間: 2011-2-28 20:54
我就玩呢樣http://item.taobao.com/item.htm?id=8512480060
作者: c2600264 時間: 2011-2-28 21:01
本帖最後由 c2600264 於 2011-2-28 21:05 編輯
A SIR,但係呢果未包電池已經$95人仔,而且YOOBAO不嬲做開電池+5級電量顯示,應該唔錯.不過我唔係進階會員,攪唔到.
作者: dee329 時間: 2011-2-28 21:56
本帖最後由 dee329 於 2011-2-28 21:59 編輯
玩YOOBAO 緊係用4800 MAH果隻啦
差2部都唔係問題, IPAD又用得
$200以下一定做到
http://www.yoobao.com/list.asp?id=1053
作者: a886 時間: 2011-2-28 22:24
回復 20# dee329
好似OK WO
樣OK
多用性OK
用<200 有得諗
唔知要差幾耐先搞同用兩腳差舊野?
我有個FD係大陸買咗舊係差IPHONE 要等1MIN 先會感應到差電
作者: tkf 時間: 2011-2-28 22:40
本帖最後由 tkf 於 2011-2-28 22:47 編輯
lee個唔錯,又ok易帶加正常size,
日本團果個一支野咁...
做到100-120就fit到喊..
入面話統一價250,
2500mAh 果隻180....
作者: henry56156 時間: 2011-2-28 22:51
不如DIYFORCE又整e d喇
1)一個兩個要taobao好煩
2)其實DC 5.5mm 2.1mm火牛好難揾到下 如果係用mini-usb就好喇
3)18650電池可隨時換
小弟愚見
作者: dee329 時間: 2011-2-28 23:00
oops, 我係tb買 160rmb 我見yahoo都係賣兩百三, 應該一樣掛
我覺得幾好用, 打個8折都差到2部iphone
作者: tkf 時間: 2011-2-28 23:34
http://item.taobao.com/item.htm?id=9313636835
140人仔...:funk:
http://item.taobao.com/item.htm?id=8788320076
單價最平85人仔...
作者: milkwhl 時間: 2011-2-28 23:47
本帖最後由 milkwhl 於 2011-3-3 23:56 編輯
呢個都ok wow, 如果200樓下我都有興趣要1-2隻~
作者: ken1990 時間: 2011-3-1 01:07
yoobao
一個USB 頭
另一個係咩頭??
作者: ken1990 時間: 2011-3-1 01:15
睇評測話粒電報大數
http://www.mobile01.com/topicdet ... 3&last=24582683
作者: edanting 時間: 2011-3-1 01:15
Yoobao 4800 有興趣
作者: milkwhl 時間: 2011-3-1 01:20
同post 下有人作出以下回應:
我現在也看中yoobao 的YB602和三洋的KBC-L2BS(但價錢差一倍以上=O=)
我在網上看到說YB602裡面是兩塊3.7伏2400mAh的三星電池
計算一下:
4.8Ah x 3.7V = 17.76wh
裡頭說是最好的IC晶片,轉換率有90%(電線,發熱消耗之類),即
17.76wh x 0.9 = 15.984wh
YB602的輸出電壓為5.3V,所以
15.984wh / 5.3V 約= 3.015Ah = 3015mAh
比較貼近樓主的數據
小弟唔識計的, 所以唔知講得岩唔岩......
作者: johnnylth2 時間: 2011-3-1 09:18
4800MAH果個一定做到200蚊一隻~
作者: ckah 時間: 2011-3-1 09:52
如個兩粒電加埋usb差出差入就好喇!!
作者: A君 時間: 2011-3-1 14:18
不如DIYFORCE又整e d喇
1)一個兩個要taobao好煩
2)其實DC 5.5mm 2.1mm火牛好難揾到下 如果係用mini ...
henry56156 發表於 28/2/2011 22:51
我用佢都係因為夠勁,同時差幾樣野都得,用2粒又得、四粒又得
而且重點係要黎差 pad ,夠差2、3次,而且18650走電比較慢..
作者: chrischeunghk 時間: 2011-3-1 16:46
support
Yoobao YB-602 4800mAh and 新版 1879恒流1700升壓 4槽 移動充電兩用電池盒
作者: crabcrab 時間: 2011-3-1 18:05
Yoobao YB-602 4800mAh 有性趣...
作者: gutson84 時間: 2011-3-1 21:58
支持Yoobao YB-602 4800mAh!
作者: 觀星是答案 時間: 2011-3-2 01:11
本帖最後由 觀星是答案 於 2011-3-2 01:28 編輯
最終我都係等唔到團購
自己 DIY 左
作者: watkower 時間: 2011-3-2 08:49
taobao有24000mAh 移動炸彈
output : 5V 700mA
作者: Wailamtam 時間: 2011-3-2 09:22
How about 易充 (4400mAh)?
http://www.pisen.com.cn/show_pr.asp?id=501

作者: wfthong 時間: 2011-3-2 11:21
支持Yoobao YB-602 4800mAh!
作者: goldfish 時間: 2011-3-2 12:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dee329 時間: 2011-3-2 13:05
YB-602 夠50隻直接同廠拎啦, 信心保證
我問過廠, 同淘寶價唔差幾多, 但一定正貨
作者: bbyubb 時間: 2011-3-2 14:45
回復 42# dee329
不如你做搞手啦
作者: dee329 時間: 2011-3-2 16:59
大前提都係要拎夠50隻, 如果唔係yoobao唔會show我地
作者: dee329 時間: 2011-3-2 17:03
問過支援Samsung galaxy tab, 不過本身唔包果個頭, 要加就加5 RMB
作者: man018 時間: 2011-3-2 17:45
支持Yoobao YB-602 4800mAh!!!
作者: a886 時間: 2011-3-2 18:39
回復 44# dee329
另外開個留名貼,統計下啦~
如果$200 以下我要呀
作者: crabcrab 時間: 2011-3-2 19:27
Dee 兄開個 post 計下人頭丫~~
作者: wfthong 時間: 2011-3-2 19:29
只要保證係正貨, 我都有興趣呀~ :D
作者: goldfish 時間: 2011-3-2 20:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: goldfish 時間: 2011-3-2 20:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 格鬥熊 時間: 2011-3-2 20:56
本帖最後由 格鬥熊 於 2011-3-2 20:56 編輯
Yoobao YB-602 4800mAh 做到200樓下有興趣呀
作者: HKDMC 時間: 2011-3-2 21:10
黃金cut star有
$30一粒
作者: goldfish 時間: 2011-3-2 21:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ken2036 時間: 2011-3-2 21:41
Yoobao YB-602 4800mAh 做到200樓下有興趣呀
作者: bbyubb 時間: 2011-3-2 22:12
好多人支持,$200 樓下預我
作者: ring2000 時間: 2011-3-2 22:44
+1
作者: dynasty 時間: 2011-3-2 22:59
Yoobao YB-602 4800mAh 做到200樓下有興趣呀
作者: fooksun 時間: 2011-3-2 23:57
Yoobao YB-602 4800mAh 做到200樓下有興趣呀
作者: littlegood 時間: 2011-3-3 01:19
Yoobao YB-602 4800mAh 做到200樓下有興趣呀
作者: simon1288 時間: 2011-3-3 09:13
Yoobao YB-602 4800mAh 做到200樓下有興趣呀!!
作者: tkf 時間: 2011-3-3 11:33
如果同時團埋2500mAh model ,個數會唔會一齊計...or一定要4800mAh 果隻夠50隻...??
作者: homeivan 時間: 2011-3-3 11:34
Yoobao YB-602 4800mAh 做到200樓下有興趣呀
作者: A君 時間: 2011-3-3 13:27
如果大家有興趣,我幫你地訂也可~
作者: agent_smith 時間: 2011-3-3 13:34
回復 64# A君
any product link?
作者: A君 時間: 2011-3-3 13:43
http://www.yoobao.com/list.asp?id=1053
作者: A君 時間: 2011-3-3 13:47
本帖最後由 A君 於 2011-3-3 13:50 編輯
問左,150人仔未連運費....
[attach]1144721[/attach]
作者: dee329 時間: 2011-3-3 14:12
咦, 我問都唔洗150
作者: charlesnhf 時間: 2011-3-3 14:12
150人仔未連運費 <-- 計埋所有admin fee 做到hk$200樓下?
作者: dee329 時間: 2011-3-3 14:14
我問左140, 當10蚊一隻運費, 加埋都要一百八十幾港紙
睇大家意願
作者: A君 時間: 2011-3-3 14:23
我問20隻起,你呢?
當然梗係跟平的價錢
作者: A君 時間: 2011-3-3 14:23
點都做到200樓下
作者: dee329 時間: 2011-3-3 14:37
睇錯左haha 我問50隻就140 each
作者: A君 時間: 2011-3-3 15:05
無所謂啦,又唔係為搵錢,你攪都得架
作者: bchan 時間: 2011-3-3 15:05
回復 74# A君
可能多人買都可以平D..
>50 可能係$140
作者: tkf 時間: 2011-3-3 15:17
本帖最後由 tkf 於 2011-3-3 15:17 編輯
個價其實都OK....
預我一份先...
作者: dee329 時間: 2011-3-3 15:31
以呢個來貨價
我會出團購價係HKD195一隻唔包A
A+5
TAB轉頭/線+7
作者: tkf 時間: 2011-3-3 15:55
本帖最後由 tkf 於 2011-3-3 15:55 編輯
仲有冇可能壓得個價先...
180唔知得唔得,得就可以食多個TEA~
作者: Tea-Back 時間: 2011-3-3 15:59
支持Yoobao YB-602 4800mAh!
如果價錢更低會多入手1-2個
作者: dee329 時間: 2011-3-3 17:51
多個50隻都可以減既
180就真係難, 同廠拎咁少好難爭到靚價
但至少正貨保證
作者: tkf 時間: 2011-3-3 17:54
咁又係...問題主要係人仔高水...

作者: bbyubb 時間: 2011-3-3 17:54
回復 80# dee329
睇情況 50 隻實得, 開團啦
作者: dee329 時間: 2011-3-3 18:00
問一問A SIR先, 如果佢唔攪就我攬
好彩佢有HK ACCOUNT已經慳左TT費
作者: dee329 時間: 2011-3-3 18:32
ASIR搞既成本會低過我, 一齊等A SIR出手啦
作者: A君 時間: 2011-3-3 18:40
過兩日開團,大有興趣留定名,我會再揮下個價,試下會否說服到送埋那個TAB轉頭/線
作者: a886 時間: 2011-3-3 18:46
回復 85# A君
有興趣~
想問吓TAB 點解要轉頭?
唔係有micro usb咩?
作者: A君 時間: 2011-3-3 18:54
Samsung galaxy tab 專用頭卦~
作者: dee329 時間: 2011-3-3 19:19
要2-3隻!
作者: oosh 時間: 2011-3-3 19:29
有無得淨買個j專用轉插頭??? 我己有個SANYO 5000mah
作者: glareguard 時間: 2011-3-3 19:42
要2隻!!!
作者: jefferychan 時間: 2011-3-3 19:51
要1隻!!!
作者: simon1288 時間: 2011-3-3 19:54
要1隻!!!
作者: ring2000 時間: 2011-3-3 20:08
1隻
作者: ae80 時間: 2011-3-3 20:52
要1隻!!!
作者: dynasty 時間: 2011-3-3 21:37
要2隻!!
作者: kitman2804 時間: 2011-3-3 21:44
200 樓下就預一隻謝謝^^
作者: h073 時間: 2011-3-3 21:47
你好:
預我一隻
期待中
謝謝。
作者: A君 時間: 2011-3-3 21:59
肯定200樓下,夠50隻會再減~~
作者: chski_2000 時間: 2011-3-3 22:00
一隻

作者: sky0507 時間: 2011-3-3 22:36
有興趣

