Board logo

標題: [諮詢] Gelaskin 機身貼團購 <<聖誕團>> 已開團 [打印本頁]

作者: tttim    時間: 2010-11-21 14:46     標題: Gelaskin 機身貼團購 <<聖誕團>> 已開團

本帖最後由 tttim 於 2010-11-25 10:30 編輯


Gelaskin係一個加拿大專做device cover 既公司~佢地做過好多唔同product既cover, 例如ipod,cellphone, laptop , gaming console...佢地用3M物料去做~重防花同防UV
就黎聖誕~送禮自用都得~


Phones: http://www.gelaskins.com/store/skins/phones
MP3:http://www.gelaskins.com/store/skins/ipod_and_mp3
Laptop:http://www.gelaskins.com/store/skins/laptops
phones / mp3 : $130 (連a-fee)
iPad / laptop:$270 (連a-fee)
十人成團
Gelaskin 機身貼,有多個printed 擇,download個機身貼專有既wallpaper重正~~~
iPhone:



iPad/ laptop:


other phones:



作者: kafai2407    時間: 2010-11-22 00:17

我想問..d貼可以[miss]得番出黎嗎??
另外我訂htc d貼都系130蚊?
作者: tttim    時間: 2010-11-22 08:31

回復 2# kafai2407


    可以~
電話既貼都係$130
作者: kafai2407    時間: 2010-11-22 12:36

回復  kafai2407


    可以~
電話既貼都係$130
tttim 發表於 2010-11-22 08:31


miss得難唔難...
會唔會好似貼d貼紙上去..難miss到死..
作者: KCHK    時間: 2010-11-22 12:43

支持!!上一團miss左!!
作者: tttim    時間: 2010-11-22 13:35

miss得難唔難...
會唔會好似貼d貼紙上去..難miss到死..
kafai2407 發表於 2010-11-22 12:36


問過其他師兄
頗易貼易搣~
作者: madcc    時間: 2010-11-22 13:42

支持, 我等左好耐啦...今次可以做其他電話
作者: tttim    時間: 2010-11-22 13:58

回復 7# madcc


    因為上團為新團,所以先做APPLE機

今團會做其他手機~~
多謝支持~
作者: upatchow    時間: 2010-11-22 14:07

咁落左ORDER幾時到貨?
作者: adrianmak    時間: 2010-11-22 17:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tttim    時間: 2010-11-22 21:58

回復 9# upatchow


  
standard要成個月~

  所以用express~通常 order後一星期到~
作者: 170402    時間: 2010-11-23 00:04

PS3做吾做????
作者: cwcc    時間: 2010-11-23 00:44

我想問一下自己custom made得唔得嫁?
作者: HKZO    時間: 2010-11-23 08:23

我要呀, 幾時到期呀
作者: tttim    時間: 2010-11-23 11:49

回復 12# 170402


    都可以做~
作者: tttim    時間: 2010-11-23 11:50

回復 13# cwcc


    唔得lu~~
因為你整完都send唔到條link比我嫁~
作者: tttim    時間: 2010-11-23 11:50

回復 14# HKZO


    大約呢個星期尾再開團
作者: ncwken    時間: 2010-11-23 16:06

本帖最後由 ncwken 於 2010-11-23 16:21 編輯

有無郵寄?
如果有,我要兩套Desire機身貼
買3送一wo
作者: tttim    時間: 2010-11-23 16:28

回復 18# ncwken


    唔好意思,今次都應該會喺Ashop 交收
作者: tttim    時間: 2010-11-23 16:30

回復 12# 170402


    PS3, xbox360,wii 都可以做
作者: klshiu    時間: 2010-11-23 17:53

What size should I choose for 11.6" and 12.1" laptops?
作者: tttim    時間: 2010-11-23 20:57

回復 21# klshiu


    laptop佢只得13.3 , 14.1, 15.4 同17"擇
作者: tttim    時間: 2010-11-24 12:16

問緊A-SIR~
可以既話應該今個星期開團~
作者: tttim    時間: 2010-11-24 12:20

本帖最後由 tttim 於 2010-11-24 12:22 編輯

回復 21# klshiu


    如果你擇 Netbooks (Extra Large) 佢張貼SIZE係11 x 8.3" (279 x 211mm)
你可以先度下O岩唔O岩~

http://www.gelaskins.com/store/skins/laptops/Netbooks_Extra_Large
作者: HKZO    時間: 2010-11-24 23:38

期待呀......





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2