作者: saifung 時間: 2010-8-15 20:54 標題: 請問有冇ching搞淘寶 berno sirui 碳纖腳架
本帖最後由 saifung 於 2010-8-15 23:37 編輯
淘寶已經比香港買呢兩個牌子碳纖腳架平300元以上,如果有ching開團,當然希望再平小小啦~
或者再加其他物品,我淘寶見過最平柔光罩10元到~XD
作者: 3kiu 時間: 2010-8-15 22:31
相機補品團支持
作者: littlegood 時間: 2010-8-15 23:51
相機補品團支持 x2
作者: YYKM 時間: 2010-8-16 02:20
相機補品團支持
作者: mangoytk 時間: 2010-8-16 11:15
相機補品團支持 *4
作者: warcraft 時間: 2010-8-16 16:36
相機補品團支持 *5
作者: ka6a0002 時間: 2010-8-16 18:32
相機補品團支持X6
作者: saifung 時間: 2010-8-16 22:17
反應冷淡~
作者: Kenny仔 時間: 2010-8-16 23:16
相機補品團支持
作者: dee329 時間: 2010-8-17 02:32
腳架重, 難交收...
不過我支持G20 BALL HEAD!
作者: mig33 時間: 2010-8-17 06:07
1180人仔? C-028+KB-0A
作者: saifung 時間: 2010-8-17 12:57
買頭唔連腳好似貴左小小~
我想買碳腳~
其他Ching想買咩?
作者: dee329 時間: 2010-8-17 13:10
本身有腳, 想upgrade ball head only
up埋腳又過2k了.....
如果無人搞我自己上去拎算
作者: fubjj 時間: 2010-8-17 17:06
回復 10# dee329
新0既k20好似重正
作者: 原始人 時間: 2010-8-17 18:45
支持, 不過有咩款先
作者: mig33 時間: 2010-8-17 19:55
樓主揾人開團,淘過,但款唔多
作者: saifung 時間: 2010-8-17 20:23
400人仔對港幣都要成460 , 連車費同你深水埗買差唔多~
作者: cheuk813 時間: 2010-8-17 21:18
Support ~~~
作者: dee329 時間: 2010-8-17 23:32
MINI團, 會幫FD拎1-2隻
作者: victorchuk622 時間: 2010-8-18 10:01
我反而想買反支sirui鋁腳,同IR filter, 其他補品都支持!
作者: jimswong 時間: 2010-8-18 16:37
相機補品團支持
作者: i_am_a 時間: 2010-8-19 02:30
相機補品團支持,不過 C HING可唔可以LIST 吓有無咩TARGET 鋪,或者今次團購TARGET ,因為相機補品實在有太多
作者: fubjj 時間: 2010-8-19 22:02
唔知而家鴨記賣思銳賣到咩價呢
好似n2204+g20有冇ching最近問過價
作者: saifung 時間: 2010-8-20 02:17
本帖最後由 saifung 於 2010-8-20 02:52 編輯
http://tantang.taobao.com/
呢間啲野幾齊!
http://dabaoluo.taobao.com/
最多腳,價錢又OK~
#27 : 好似2700到~
作者: fubjj 時間: 2010-8-20 15:22
如果只做思銳大家有冇話想要邊款呀
補品太多款
而且好多重要唔同機又唔同
交收好難
a shop應該唔會比d咁亂的團放貨
因為上次做雨傘王的都唔可以放a shop
所以我想睇下灰卡呀果凍筆果d大家有冇興趣
作者: fubjj 時間: 2010-8-20 16:50
年幾前我都試過攪思銳團
不過可能大陸牌子所以反應唔係好好
最後唔成團
如果今次人多d可以再試下
不過可能上次太明目張膽攪到大陸d代理比香港代理投訴
而家禁止越區批發
所以攪都可能係攞個折頭再收大家團費
唔知咁會有幾多人有興趣
作者: saifung 時間: 2010-8-20 18:49
本帖最後由 saifung 於 2010-8-20 20:22 編輯
香港代理.....淘寶買左比信用卡加3%..再加運貴都平過香港~

思鋭都冇問題...不過最好唔一定要套裝啦...我諗好多ching都想買 1號腳佩 G20 or K20,2號腳加K20,或者要腳唔要頭
作者: fubjj 時間: 2010-8-20 21:00
真係有好多ching有興趣就好喇
1號腳配G20上年問好似係可以
我問過2號配k頭得唔得佢話唔得
不過如果真係多ching買都唔一定無得傾0既
最怕得幾個ching想買
因為好多人都會諗比多少少買芝嫂
作者: fubjj 時間: 2010-8-20 21:32
回復 27# saifung
不過唔套裝都唔會平得幾多
最多減你百幾,買左自己放左個頭好過啦
作者: JarJarBinks 時間: 2010-8-21 05:39
相機補品團支持x8
作者: kctk 時間: 2010-8-21 13:12
相機補品團支持
作者: saifung 時間: 2010-8-21 23:02
ching
請問要幾多支先可以成團?
作者: fubjj 時間: 2010-8-21 23:21
你預十支啦
我見多數人都只係支持補品
作者: fubjj 時間: 2010-8-21 23:54
回復 32# saifung
舉個例N-2204+G20正價人仔2400左右
係舖買十支當打個9折先
姐係2160左右對返0.86
大約就圍2500港紙
又當加個hk$50蚊團費
肥花網上就hk$2850
咁就平300蚊囉
你覺得有冇得諗呢ching
作者: AVW55 時間: 2010-8-23 14:16
相機補品團支持
我都想買返支腳同頭
作者: fubjj 時間: 2010-8-23 16:22
不如講下如果真係上去買思銳腳大家會揀咩model啦
作者: timothyhkg 時間: 2010-8-23 16:28
十卜
作者: rayhung007 時間: 2010-8-24 00:45
支持下....
作者: saifung 時間: 2010-8-24 05:53
ching
咁n1204大約幾錢?
作者: fubjj 時間: 2010-8-24 12:42
回復 39# saifung
例N-1204/N-1205+G10正價人仔2200左右
當打個9折先對返0.86
大約就圍2300港紙
又當加個hk$50蚊團費
肥花網上就hk$2580
咁就平230蚊囉

