Board logo

標題: [徵求] 會有師兄做保溫杯嗎?(鏡頭) [打印本頁]

作者: ibmibm    時間: 2010-8-1 04:43     標題: 會有師兄做保溫杯嗎?(鏡頭)

好似幾個仔,團購內地會唔會便多d~



作者: newbiebie    時間: 2010-8-1 11:25

真係好搞野,如果有團我都有興趣
作者: goforit    時間: 2010-8-1 11:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: byleung    時間: 2010-8-1 11:39

唔洗團
自己同taobao 賣家訂, 已經平過香港好多
你首重係3隻, 你搵到 3個人, 夾埋訂就重抵





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2