作者: ibmibm 時間: 2010-8-1 04:43 標題: 會有師兄做保溫杯嗎?(鏡頭)
好似幾個仔,團購內地會唔會便多d~


作者: newbiebie 時間: 2010-8-1 11:25
真係好搞野,如果有團我都有興趣
作者: goforit 時間: 2010-8-1 11:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: byleung 時間: 2010-8-1 11:39
唔洗團
自己同taobao 賣家訂, 已經平過香港好多
你首重係3隻, 你搵到 3個人, 夾埋訂就重抵



| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |