Board logo

標題: [諮詢] 團購咨詢:台灣xf的達人設計的銅底水冷頭: model: x1 [打印本頁]

作者: tonychoi    時間: 2010-6-18 15:36     標題: 團購咨詢:台灣xf的達人設計的銅底水冷頭: model: x1

本帖最後由 tonychoi 於 2010-6-18 15:36 編輯

台灣xf的達人設計的銅底水冷頭: model: x1
made in taiwan


支援amd am2/am2+/am3
intel 775/1156/1366
跟2分、3分及4分的接頭。




估計連埋運費及a費係hkd 260元一隻
有冇人有興趣呢?
作者: find72    時間: 2010-6-18 15:42

有無數據睇下?
作者: tonychoi    時間: 2010-6-18 15:48

有無數據睇下?
find72 發表於 2010-6-18 15:42


有條link可以入去睇下
http://www.xfastest.com/viewthre ... &extra=page%3D1
作者: find72    時間: 2010-6-18 16:17

感覺一般 似乎非新手用東西(小弟就是新手)
不過單計價錢就真系一流
作者: acog    時間: 2010-6-18 21:56

nothing speical,
作者: aR_man    時間: 2010-6-19 22:58

唔錯的說!!
作者: salaryman    時間: 2010-6-19 23:06

老實講, 就咁睇個水道設計已係幾年前o既產物.
作者: B-52    時間: 2010-6-19 23:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: salaryman    時間: 2010-6-20 00:20

好似EK果隻Supreme HF都係差唔多設計喎,唔差的
B-52 發表於 2010-6-19 23:24



    個銅底水道係好似, 分別在於射水部份.
作者: kanduki    時間: 2010-6-20 22:25

樓主你先用佢砌set水冷上測試臺test轉俾大家睇下好d喎
作者: tonychoi    時間: 2010-6-20 23:11

樓主你先用佢砌set水冷上測試臺test轉俾大家睇下好d喎
kanduki 發表於 2010-6-20 22:25


我要有時間先得架,叫左xf的那位原創者自己攪測試了。
我都係當介紹下及推介下,我基本上已有一個black ice 360排,dp-600p,自己上年年頭都設計左個水冷頭,找eddie cnc左一隻出來,一直想攪下水冷測試,但alex大話要攪高級d要恆溫水箱的水平測試出來先準,咁就真係大工工程喇,邊有咁多地方
作者: LKNim    時間: 2010-6-23 14:36

本帖最後由 LKNim 於 2010-6-23 14:38 編輯

$260買隻黎看下門口都OK喎
如果有VS其他冷頭或者U120EX會有參考性多D
佢拎隻紅海黎比真係...

如果佢D接頭可以唔要/只選其中一set會合理D,個價又靚D





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2