Board logo

標題: [徵求] 萬方WF-D02A第四代計量插座 [打印本頁]

作者: ˉLˉ    時間: 2010-5-20 23:26     標題: 萬方WF-D02A第四代計量插座

本帖最後由 ˉLˉ 於 2010-5-26 09:27 編輯



幾時有第二團?
作者: raymondchan338    時間: 2010-5-21 00:16

Want WF-D02B.
作者: cck888    時間: 2010-5-21 01:36

本帖最後由 cck888 於 2010-5-21 01:37 編輯
Want WF-D02B.
raymondchan338 發表於 2010-5-21 00:16



   WF-D02A  多人想要我可申請第二團

至於WF-D02B 要睇反應,量太小好難同廠議價
作者: ˉLˉ    時間: 2010-5-21 09:50

本帖最後由 ˉLˉ 於 2010-5-21 09:50 編輯
WF-D02A  多人想要我可申請第二團

至於WF-D02B 要睇反應,量太小好難同廠議價 ...
cck888 發表於 2010-5-21 01:36


2個型號都無所謂,幾時會有第二團?
作者: raymondchan338    時間: 2010-5-21 09:52

WF-D02A  多人想要我可申請第二團

至於WF-D02B 要睇反應,量太小好難同廠議價 ...
cck888 發表於 2010-5-21 01:36



    上次都有一百幾十人話要WF-D02B。
作者: m_m    時間: 2010-5-21 10:06

支持 cck888 大大再開團,應該還有很多brother想要
作者: ontheway    時間: 2010-5-21 10:27

支持團購
作者: dynasty    時間: 2010-5-21 12:35

支持團購WF-D02B
作者: barrychung11    時間: 2010-5-21 12:56

I wanted B version too, but got the A version, I would get another B version if you start another group purchase for it. Prefer black color for the item if possible too~
作者: mad scientist    時間: 2010-5-21 14:48

support
作者: ˉLˉ    時間: 2010-5-21 17:36

價錢2個型號一樣嗎?
作者: breadboy    時間: 2010-5-21 17:53

支持團購
作者: cck888    時間: 2010-5-21 18:22

價錢2個型號一樣嗎?
ˉLˉ 發表於 2010-5-21 17:36



B板  多了  功率因数 同  电流:0~15A 兩個功能

B板估計價錢最小會貴30-40RMB
作者: man0000    時間: 2010-5-21 21:00

支持團購
作者: raymondchan338    時間: 2010-5-21 23:35

WF-D02A  多人想要我可申請第二團

至於WF-D02B 要睇反應,量太小好難同廠議價 ...
cck888 發表於 2010-5-21 01:36



       不如正式開個咨詢。睇下幾多人要A、幾多人要B。
作者: ˉLˉ    時間: 2010-5-21 23:51

B板  多了  功率因数 同  电流:0~15A 兩個功能

B板估計價錢最小會貴30-40RMB ...
cck888 發表於 2010-5-21 18:22


上一團有冇WF-D02A多?
作者: jo_ckh    時間: 2010-5-22 09:22

我都想要 b 版
作者: cck888    時間: 2010-5-22 12:35

上一團有冇WF-D02A多?
ˉLˉ 發表於 2010-5-21 23:51



已經 冇WF-D02A淨
作者: cck888    時間: 2010-5-22 12:41

不如正式開個咨詢。睇下幾多人要A、幾多人要B。
raymondchan338 發表於 2010-5-21 23:35


最怕A板 B板量太小,廠唔接訂單,要從.taobao買保養方面就頭痛
作者: raymondchan338    時間: 2010-5-22 12:46

本帖最後由 raymondchan338 於 2010-5-22 12:46 編輯
最怕A板 B板量太小,廠唔接訂單,要從.taobao買保養方面就頭痛
cck888 發表於 2010-5-22 12:41



    連咨詢都唔肯做就算啦。明明上次都有成百人話要 B 版。
作者: cck888    時間: 2010-5-22 12:51

連咨詢都唔肯做就算啦。明明上次都有成百人話要 B 版。
raymondchan338 發表於 2010-5-22 12:46


你誤會了
因我有個團未完

4) 每名合資格團購發起人名下同一時間衹可進行一項團購項目或一項咨詢標題,
    待該團購項目完成及進行交收後才可以進行另一項新團購項目。

要等多幾日完左,先申請得咨詢
作者: lowbking    時間: 2010-5-22 13:13

支持
作者: ˉLˉ    時間: 2010-5-22 16:00

1.WF-D02Ax1
作者: man197811    時間: 2010-5-22 19:40

b版我半年前都問過廠要貴30-35皮,我都想要b版。
作者: danielgslc    時間: 2010-5-22 20:23

支持支持
作者: footlocker    時間: 2010-5-23 08:19

support....i want 萬方 四代
作者: LEVIN    時間: 2010-5-23 21:20

我有興趣
上次錯過左
作者: linchk04    時間: 2010-5-24 16:41

上次果團miss左  希望有ching會再搞
作者: qwerty007    時間: 2010-5-25 05:31

support, i want cheap A version, five D la....thanks
作者: bad3luck    時間: 2010-5-25 22:35

本帖最後由 bad3luck 於 2010-5-25 22:40 編輯
WF-D02A  多人想要我可申請第二團

至於WF-D02B 要睇反應,量太小好難同廠議價 ...
cck888 發表於 2010-5-21 01:36



B is good but A is OK.
作者: pockchop    時間: 2010-5-26 12:49

支持
作者: man0000    時間: 2010-5-26 17:07

支持團購
作者: danielgslc    時間: 2010-5-26 20:55

幾時先有團??
作者: atupal    時間: 2010-5-27 00:39

want black colour B version
作者: charlesnhf    時間: 2010-5-27 15:57

支持開WF-D02A團
作者: ken0333    時間: 2010-5-28 12:13

期待
A B 都殺
上次錯過左
作者: linchk04    時間: 2010-5-28 22:37

我都係A B 都殺





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2