作者: joeman 時間: 2010-4-7 02:13 標題: LED燈泡
小弟早前係鴨記買左幾個LED燈番屋企用覺得幾好,68蚊個,買左3粒,老闆收我195,今日上掏寶一睇,WA
http://item.taobao.com/auction/i ... 0fb9.jhtml?cm_cat=0
仲有位賣家貴D,但個樣一樣
http://item.taobao.com/auction/i ... 1333.jhtml?cm_cat=0
作者: 170402 時間: 2010-4-7 02:21
真係吾錯wro
作者: shingzhk 時間: 2010-4-7 02:25
好似有人提過,但呢類野好難保證質量
最後搞唔成
作者: shingzhk 時間: 2010-4-7 02:27
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1178208&page=2
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1367443&page=2
等A Sir黎kill 呢類post
作者: pingaaa 時間: 2010-4-7 12:15
係唔係有插针接口
即係石英燈膽
?
作者: strongman333 時間: 2010-4-7 12:18
點解要團購呢,運費又唔係貴
作者: superchris 時間: 2010-4-7 12:33
http://item.taobao.com/auction/i ... 19df.jhtml?cm_cat=0
E 隻都ok 喎...........
作者: joeman 時間: 2010-4-7 13:17
回復 6# strongman333 因為小弟唔識搞掏寶
作者: strongman333 時間: 2010-4-7 13:45
http://hk.myblog.yahoo.com/RLY-MamaMiaHome/article?mid=426
沒有信用卡請使用淘點入數代充
小學生依家都識上去淘,所以唔洗擔心
作者: gtastegirl 時間: 2010-4-7 13:55
本帖最後由 gtastegirl 於 2010-4-7 13:59 編輯
有無ic架?
無 ic 咁佢靠咩 control 個亮度同輸出架?
我唔識 led 燈架,佢洗唔洗 regulate 個電壓架?
如果要,佢又靠咩來做 regulate架?
如果唔洗,係唔係放粒led落個燈插都會著架?
佢有無合格證架?
佢過唔過倒安全標準架?
如果爆左整倒人又可唔可以索償架?
唔記得左,佢有無 詳細 技術規格架?
真係好多問題,唔好意思。

作者: joeman 時間: 2010-4-7 14:42
有無ic架?唔知喎
無 ic 咁佢靠咩 control 個亮度同輸出架?都係唔知
我唔識 led 燈架,佢洗唔洗 regulate 個電壓架?我就咁換左佢開掣
如果要,佢又靠咩來做 regulate架?唔知
如果唔洗,係唔係放粒led落個燈插都會著架?我都係normal家庭燈
佢有無合格證架?唔見有
佢過唔過倒安全標準架?用左18日都未有問題,安全掛
如果爆左整倒人又可唔可以索償架?我都想知
唔記得左,佢有無 詳細 技術規格架?最詳細都係話佢係led燈
真係好多問題,唔好意思。唔使客氣
作者: extralam 時間: 2010-4-7 15:08
我連屋企個神台都換了 LED la
鋪頭D射燈都換了~~~一個月平了幾百蚊電費
OK 架
支持下你la
作者: a886 時間: 2010-4-7 16:34
回復 4# shingzhk
A SIR 唔俾開?
作者: 200801 時間: 2010-4-7 19:12
A SIR比開咩?
如果比,我都支持
作者: joeman 時間: 2010-4-7 20:31
本帖最後由 joeman 於 2010-4-7 20:31 編輯
回復 14# 200801
因咩事唔比呢,如果無希望,唯有自己搵方法啦
作者: mig33 時間: 2010-4-7 20:49
本帖最後由 mig33 於 2010-4-7 20:50 編輯
A sir囑咐不要搞LED lights
作者: lorym 時間: 2010-4-7 21:00
咁................有冇原因架?

作者: michael_rsp 時間: 2010-4-8 10:56
如果以安全為首要的話,會否考慮 MEC?
http://www.it2apower.com/TubeSaver_web/html/certification.html
但問左代理都幾貴下
作者: hunterxxxyin 時間: 2010-4-8 11:19
燈係有人用先會開...
國產LED 咁容易爆...就中國D樓變晒火海啦
作者: artreetree 時間: 2010-4-8 12:10
回復 19# hunterxxxyin
化左灰你都唔知啦...
作者: Leopard 時間: 2010-4-8 12:36
想要有晒spec同安全標準就團購呢個la
http://hk.farnell.com/cml-innova ... 0v-white/dp/1656744
不話就真係一分錢一分貨
作者: A君 時間: 2010-4-8 14:18
其實係唔放心雜牌貨,如果大廠出品,各位咪考慮下囉,\
作者: A君 時間: 2010-4-8 14:22
有無人知邊間廠做緊?我代大家去傾都無所謂,相信唔少人會買,真係節省唔少電費架
作者: DNA 時間: 2010-4-8 14:33
回復 18# michael_rsp
過五百元?
回復 23# A君
支持
題外話Panasonic LED Light Bulbs賣緊幾錢架?
[attach]1021290[/attach]
作者: ErikWong 時間: 2010-4-8 14:53
回復 23# A君
支持
作者: michael_rsp 時間: 2010-4-8 15:02
本帖最後由 michael_rsp 於 2010-4-8 15:03 編輯
MEC 要百多元,大家會否考慮?
作者: A君 時間: 2010-4-8 15:30
如果港人在大陸開的廠,主要做外銷的,大家信心如何?
作者: DNA 時間: 2010-4-8 15:37
回復 27# A君
我對A SIR你有信心
但幾錢?
作者: A君 時間: 2010-4-8 15:40
我傾下接唔接我地單先算~~
作者: jyeunghi 時間: 2010-4-8 17:46
支持呀!傾得成預埋我呀。
作者: dynasty 時間: 2010-4-8 21:01
大廠出品我會買
作者: getter031 時間: 2010-4-8 21:45
佢有無合格證架?
佢過唔過倒安全標準架?
佢寫話通過CE,CQC
作者: blueLakH 時間: 2010-4-8 22:04
小弟都有興趣
作者: waiwai8 時間: 2010-4-8 22:10
我都有興趣
作者: pingaaa 時間: 2010-4-8 22:16
我都有興趣
作者: mig33 時間: 2010-4-8 23:23
支持A sir搞,我買十個八個
作者: Kodak 時間: 2010-4-9 01:08
有興趣買,支持
作者: smalwind 時間: 2010-4-9 01:13
本帖最後由 smalwind 於 2010-4-9 01:15 編輯
我都有諗過搞節能燈.......
國內有這個 >> www.sttts.com
[attach]1021658[/attach][attach]1021659[/attach]
作者: hunterxxxyin 時間: 2010-4-9 04:40
十分支持...
but大廠 都要o岩price先會考慮
我記得之前有文章講過...慳電膽個cost 同慳番d電 都上幾千小時先追到
一個LED上一舊水...我地d中學生唔會個個都玩得起...
作者: Piglet 時間: 2010-4-9 11:29
非常支持!!高能源效益
作者: 灝 時間: 2010-4-9 15:34
有興趣買, 我要十幾二十個
作者: lemonhk 時間: 2010-4-9 15:58
本帖最後由 lemonhk 於 2010-4-9 15:59 編輯
不是100%的安全,就是不安全
domdom都做唔到100%安全
雖然小弟無興趣, 但係我都支持攪團多元化DD
作者: Ka_Hang 時間: 2010-4-9 16:11
有興趣, i need at least 20 too
作者: gtastegirl 時間: 2010-4-9 16:27
如果係插電池就無咩人會理佢安唔安全,但插落燈制呢?
無事就無事,一有事係 220v 電,除時死人既,到時爆大獲邊個負責先?
如果係自己買,就我死我既事姐,但而家團購,一出事唔止團主可能要上身,epc 批准未經安全測試的產品作團購都可能會出事。
現實當然無100%安全,但最少都要過倒國內同香港的安全標準,減低出事既風險,之前d師兄都提d document出來support呀,有曬安全認證的話,到出事時就可以保障翻團主本身。
作者: pbodq 時間: 2010-4-9 18:53
明珠台呢幾日賣緊特約廣告+藝人宣傳短片果隻牌子得唔得?
http://www.optiled.com/Product.a ... c-8916-9847039df65d
作者: A君 時間: 2010-4-9 20:33
安全最重要,所以之前都攪唔成~
作者: DNA 時間: 2010-4-9 22:17
幾錢架?

作者: smalwind 時間: 2010-4-10 00:42
就是因為安全問題所以我到現在都只有想....沒有攪 - v -
作者: smalwind 時間: 2010-4-10 00:45
本帖最後由 smalwind 於 2010-4-10 00:49 編輯
國內重有一個好像滿不錯的品牌 "VEELUX".......但公司web.............veelux..沒有東西的 - v -
作者: lunxg 時間: 2010-4-10 03:38
本帖最後由 lunxg 於 2010-4-10 03:40 編輯
回復 46# A君
我揾到間大廠,但好似得mr16
用osram膽
個老闆話香港美心開始用緊佢地,唔知有冇問題?
作者: lunxg 時間: 2010-4-10 15:08
http://www.osram.com/osram_com/C ... ic_lamps/index.html
因為螺型膽PAR30 要內置變壓器(熱)同散熱面積小
所以要做到質量同設計好好(要用大面積HEATSINK)先保証到壽命同安全
上面條LINK果D燈芯片係OSRAM既,一盞盛惠$300HKD:funk:
作者: A君 時間: 2010-4-11 15:24
今日我hkepc的e-mail 收到 http://www.aztech.com/ 的資料,星期一同佢傾下
又或者 osram 的出品也可以,呢 d 就實穩陣,國內廠就大家都搵足資料先決定~
作者: mig33 時間: 2010-4-11 16:02
X2 仲要注意是否附合電機工程處的規定
支持A君
作者: A君 時間: 2010-4-12 00:47
呢樣各位想攪的必須注意,事關重大啊
作者: 小馬馬 時間: 2010-4-12 12:33
安全首要,第二個問題係呢類產品可能好快「光衰」。
我貪得意係鴨記買過一個玩,用幾個月已經暗左好多;
雖然未壞,但等於已經打柴…………
後來問番識電子電機嘅朋友,佢地話大陸D平價LED燈,
俾電drive 得太盡兼散熱做得唔足,LED 會衰變得好快。
作者: hklcf 時間: 2010-4-12 15:06
關注下先, 有既我都支持
作者: potatoben 時間: 2010-4-12 20:17
有冇黃光led?
作者: lunxg 時間: 2010-4-13 04:40
回復 55# 小馬馬
本身LED粒DIE都係CHEAP野,就算唔推盡都好快死
作者: A君 時間: 2010-4-13 15:17
其實有無網友用緊有推薦架
作者: B-52 時間: 2010-4-13 22:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lunxg 時間: 2010-4-14 00:29
我可以搞到一間國內大廠既LED燈
不過型號就應該得MR16同其他型號既商用嵌入式LED燈
作者: kenfung 時間: 2010-4-14 11:40
好有興趣
但最緊要係安全.. 其次質量~
作者: crabcrab 時間: 2010-4-14 12:19
本帖最後由 crabcrab 於 2010-4-14 12:19 編輯
試問問乜野價?
作者: amet19 時間: 2010-4-14 23:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DNA 時間: 2010-4-15 18:49
進展如何?

作者: 200801 時間: 2010-4-15 19:25
安全同質量掛鉤
質量唔好,就好危險
幾時開呀
作者: crabcrab 時間: 2010-4-15 23:22
即是什麼呢?
作者: lunxg 時間: 2010-4-16 01:06
本帖最後由 lunxg 於 2010-4-16 01:20 編輯
回復 67# crabcrab
即係呢隻
http://www.tons.com.tw/newEbiz1/ ... derField=createDate
俗稱"射燈",有3同7W兩隻
(3W LED=20W射燈火力
7W LED=60W射燈火力
成件都用陽極處理既鋁做
百五蚊一盞
其他專業燈具可以睇下佢既WEBSITE
作者: lunxg 時間: 2010-4-16 01:14
本帖最後由 lunxg 於 2010-4-16 01:15 編輯
大家可以睇下呢個網站
http://www.tons.com.tw/
佢剛剛係台灣上市
專做LED專業燈飾,LED芯片主要使用德國OSRAM同日本NICHIA
(唔係大陸封裝廠可比,保證有10000小時壽命同光衰周期長)
不過就要係貴D(MR16射膽$150左右)
同埋人地係做專業照明既,所以冇家用既PAR30(螺紋款)
睇下個網站有冇啱玩既
作者: A君 時間: 2010-4-18 02:11
open
作者: crabcrab 時間: 2010-4-18 02:39
open 乜呀?
作者: DNA 時間: 2010-4-18 10:16
其實個價我都OKAY
作者: DNA 時間: 2010-4-18 10:20
傾成點
作者: 170402 時間: 2010-4-18 15:06
但係...我地係要家用WRO= ="
作者: lunxg 時間: 2010-4-18 15:47
家用既都有MR16射燈
既幾日我會盡量搜集資料,有埋家用既螺紋頭LED,再開咨詢睇下反應
作者: 170402 時間: 2010-4-18 19:21
吾該曬!
作者: A君 時間: 2010-4-18 20:18
都唔知係咪收唔到,無回音
作者: DNA 時間: 2010-4-21 18:59
寄多幾次
作者: smalwind 時間: 2010-4-24 09:21
本帖最後由 smalwind 於 2010-4-24 19:02 編輯
[attach]1028042[/attach]
[attach]1028043[/attach]
[attach]1028044[/attach]
[attach]1028045[/attach]
尺寸(Size): Φ60MM * H116mm
材料(Material) : 光学PC+铝合金灯体
线路板(PCB):铝基板 Al.-PCB
输入电压(Input voltage): 110/220 Vac; 50-60Hz.
应用注意事项 Notice
工作环境温度 working environment : -40℃ - 55℃
适应湿度 working humidity ≤95%
储存条件 storage condition : -40℃ - 80℃
防护等级 Waterproof:IP20 CLASS1
应用场所 Application
﹡阅读照明 read lighting etc.
﹡商业、家居照明 commerce、house lighting etc.
﹡办公室照明 office lighting etc.
切换式定电流
由一颗可切换开关的IC(PWM Converter)与一颗飞轮 (Freewheel) 二极体(DIODE)与一组LC滤波器 (Filter) 所组成,利用开关切换与整流滤波的原理将能量以近乎无功耗的方式来做转移,目前我司所采用的大部份为降压式电源转换器型式。
優洋咦個好似唔錯喎 - v -
這樣國內賣人仔$80/around HK$91(未連運輸費用) > v <
作者: tlshum 時間: 2010-4-24 11:25
回復 79# smalwind
都幾好,但有冇220vac input?
作者: 170402 時間: 2010-4-24 13:34
尺寸(Size): Φ60MM * H116mm
材料(Material) : 光学PC+铝合金灯体
线路板(PCB):铝基板 Al.-PCB
输入电压(Input voltage): 110/220 Vac; 50-60Hz.
作者: smalwind 時間: 2010-4-24 19:05
尺寸(Size): Φ60MM * H116mm
材料(Material) : 光学PC+铝合金灯体
线路板(PCB):铝基板 Al.-PC ...
smalwind 發表於 2010-4-24 09:21
而且只有這一個款式

