Board logo

標題: [徵求] 有無師兄可以團買 logitech G110?? [打印本頁]

作者: wkg0724    時間: 2010-2-2 17:58     標題: 有無師兄可以團買 logitech G110??

有無師兄可以團買 logitech G110??
圖片~

e家中國個邊有
香港未有
台灣無
作者: dearkaki    時間: 2010-2-3 00:45

都好正~
但有無倉頡碼的呢?
作者: wkg0724    時間: 2010-2-3 20:09

都好正~
但有無倉頡碼的呢?
dearkaki 發表於 2010-2-3 00:45

唔太清楚..
等我上china個區睇下先
作者: wkg0724    時間: 2010-2-3 20:12

好似無~
我上官網睇都好似係無
作者: darcylee    時間: 2010-2-4 16:13

大陸同美國官網有 尋日係淘寶買左一隻 岩岩十分鐘前收到 今晚試試佢先
作者: wkg0724    時間: 2010-2-4 20:49

回復 5# darcylee


  so sad- -
我只係怕俾人呃/ .\
同埋萬一有事
係唔係要送返上大陸保養- -?>?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2