作者: wkg0724 時間: 2010-2-2 17:58 標題: 有無師兄可以團買 logitech G110??
有無師兄可以團買 logitech G110??
圖片~

e家中國個邊有
香港未有
台灣無
作者: dearkaki 時間: 2010-2-3 00:45
都好正~
但有無倉頡碼的呢?
作者: wkg0724 時間: 2010-2-3 20:09
唔太清楚..
等我上china個區睇下先
作者: wkg0724 時間: 2010-2-3 20:12
好似無~
我上官網睇都好似係無
作者: darcylee 時間: 2010-2-4 16:13
大陸同美國官網有 尋日係淘寶買左一隻 岩岩十分鐘前收到 今晚試試佢先
作者: wkg0724 時間: 2010-2-4 20:49
回復 5# darcylee
so sad- -
我只係怕俾人呃/ .\
同埋萬一有事
係唔係要送返上大陸保養- -?>?

