作者: 隔熱燒cd王 時間: 2010-1-8 15:33 標題: [組團咨詢] (決定cancel)變形金剛 USB 4GB 手指
本帖最後由 隔熱燒cd王 於 2010-1-18 00:26 編輯
採用COB技術
全金屬外殼,堅固又耐用
重量 :30g
容量 :4GB
價錢:later release
因為價錢不合
作者: 隔熱燒cd王 時間: 2010-1-8 15:34
請問大家有冇興趣
作者: mark0822 時間: 2010-1-8 15:53
4GB
有無其他?8GB? 16GB?
價錢又無.........
作者: lowbwah 時間: 2010-1-8 16:02
個包裝好似咁山寨.
$4x 做唔做到
作者: bo112 時間: 2010-1-8 16:07
速度幾多??
作者: 隔熱燒cd王 時間: 2010-1-8 16:15
作者: a886 時間: 2010-1-8 18:15
依隻我PASS
變型果隻正啲,但好貴~
作者: 1989813 時間: 2010-1-8 20:24
會唔會有其他容量?
作者: Cecilvshei 時間: 2010-1-8 20:46
8G以上又唔係太貴就一定SUPPORT~
作者: Wailamtam 時間: 2010-1-9 23:29
nice, but how much sin?
作者: allen2007 時間: 2010-1-9 23:31
X2
作者: 063~Anson 時間: 2010-1-9 23:32
SUPPORT
作者: madcc 時間: 2010-1-10 16:09
初初以為會識變型個款

作者: jouathen 時間: 2010-1-10 16:15
幾錢到???
作者: hkepcqqk 時間: 2010-1-10 16:56
x3
作者: 淡雪真棉 時間: 2010-1-10 17:05
x4
因為隨時都唔少data
但伙下下都mobile hdd又有點兒唔方便~
作者: alextsang1969 時間: 2010-1-10 17:10
有興趣,不過要睇$
作者: BHD 時間: 2010-1-10 19:58
無論4gb / 8gb 都係睇價錢先
作者: 00105534 時間: 2010-1-10 20:11
如果唔太貴都會考慮下
作者: 隔熱燒cd王 時間: 2010-1-18 00:22
決定cancel ,因為傾吾岩一個好價錢比你地,仲要吾平....

