Board logo

標題: [諮詢] [組團咨詢] (決定cancel)變形金剛 USB 4GB 手指 [打印本頁]

作者: 隔熱燒cd王    時間: 2010-1-8 15:33     標題: [組團咨詢] (決定cancel)變形金剛 USB 4GB 手指

本帖最後由 隔熱燒cd王 於 2010-1-18 00:26 編輯

採用COB技術
全金屬外殼,堅固又耐用
重量 :30g
容量 :4GB
價錢:later release
因為價錢不合
作者: 隔熱燒cd王    時間: 2010-1-8 15:34

請問大家有冇興趣
作者: mark0822    時間: 2010-1-8 15:53

4GB


有無其他?8GB? 16GB?


價錢又無.........
作者: lowbwah    時間: 2010-1-8 16:02

個包裝好似咁山寨.
$4x 做唔做到
作者: bo112    時間: 2010-1-8 16:07

速度幾多??
作者: 隔熱燒cd王    時間: 2010-1-8 16:15

原帖由 lowbwah 於 2010-1-8 16:02 發表
個包裝好似咁山寨.
$4x 做唔做到

100%真野,係水晶盒,真野幾正
作者: a886    時間: 2010-1-8 18:15

依隻我PASS
變型果隻正啲,但好貴~
作者: 1989813    時間: 2010-1-8 20:24

會唔會有其他容量?
作者: Cecilvshei    時間: 2010-1-8 20:46

8G以上又唔係太貴就一定SUPPORT~
作者: Wailamtam    時間: 2010-1-9 23:29

nice, but how much sin?
作者: allen2007    時間: 2010-1-9 23:31

原帖由 Cecilvshei 於 2010-1-8 20:46 發表
8G以上又唔係太貴就一定SUPPORT~


X2
作者: 063~Anson    時間: 2010-1-9 23:32

SUPPORT
作者: madcc    時間: 2010-1-10 16:09

初初以為會識變型個款
作者: jouathen    時間: 2010-1-10 16:15

幾錢到???
作者: hkepcqqk    時間: 2010-1-10 16:56

原帖由 Cecilvshei 於 2010-1-8 20:46 發表
8G以上又唔係太貴就一定SUPPORT~

x3
作者: 淡雪真棉    時間: 2010-1-10 17:05

原帖由 Cecilvshei 於 2010-1-8 20:46 發表
8G以上又唔係太貴就一定SUPPORT~

x4
因為隨時都唔少data
但伙下下都mobile hdd又有點兒唔方便~
作者: alextsang1969    時間: 2010-1-10 17:10

有興趣,不過要睇$
作者: BHD    時間: 2010-1-10 19:58

無論4gb / 8gb 都係睇價錢先
作者: 00105534    時間: 2010-1-10 20:11

如果唔太貴都會考慮下
作者: 隔熱燒cd王    時間: 2010-1-18 00:22

決定cancel ,因為傾吾岩一個好價錢比你地,仲要吾平....





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2