作者: ericleung001 時間: 2009-12-11 21:20 標題: [團購徵求]請問有沒有人再搞Fiio E1或E5團購??
如題,希望有人再搞團購,thanks

Fiio E5(我前日出旺角試過,用sony mp3機,係ok的,人聲及低音都有改善,清晰左)

Fiio E1(我用於ipod touch 2,ipod開左bass後,加上e1,拆聲可以有改善及有remote都方便)

[ 本帖最後由 ericleung001 於 2009-12-13 21:00 編輯 ]
作者: S2k 時間: 2009-12-12 00:56
我都想買E5
作者: ericleung001 時間: 2009-12-12 15:13
希望有師兄再搞啦
作者: A君 時間: 2009-12-13 15:17
上次想攪那位點意思?
作者: Mitsume 時間: 2009-12-13 21:34
I want E5 as well, missed last time because I was in PRC.
作者: KaricKKL 時間: 2009-12-13 22:13
我都有兩個fd想買E5
作者: Ragnarok 時間: 2009-12-15 00:43
interest in E1
作者: A君 時間: 2009-12-15 14:29
咁我同代理傾傾~~
作者: 薯餅v.v 時間: 2009-12-15 18:00
支持 ps1110+e1
作者: ericleung001 時間: 2009-12-15 19:25
唔該A君兄,希望成功啦
作者: dejikofanny 時間: 2009-12-16 17:24 標題: 回覆 1# 的帖子
我都想買 E1
作者: ezr 時間: 2009-12-18 13:43
.如果有,e1我要一條
作者: nemomemo 時間: 2009-12-19 11:05
作者: A君 時間: 2009-12-27 17:37
代理同大公司傾緊,相信舊價不再了....
作者: Tea-Back 時間: 2009-12-27 17:44
A SIR仲有P3呀THS?

作者: silzai 時間: 2009-12-31 01:51
如果有e1應該都會入一條
作者: s2030081 時間: 2009-12-31 12:28
e5
作者: 小伙子 時間: 2009-12-31 13:41
唔知宜家幾錢呢
岩岩先知道耳放有咩用
作者: A君 時間: 2010-1-4 16:47
有新價了,大約市價8折
有興趣我就開團~~~
作者: A君 時間: 2010-1-4 18:48
E1、E5 都係$190
作者: MingHong 時間: 2010-1-4 22:13
有興趣啊~~~想問下E1有冇黑色架??
作者: andy255 時間: 2010-1-5 00:12
I also need E5,
thanks!
作者: silzai 時間: 2010-1-5 01:18
如果有e1黑色應該會要1個
作者: A君 時間: 2010-1-5 16:30
作者: thomasckau 時間: 2010-1-5 16:43
A Sir, 黑色 E1 x 1, Thx

