Board logo

標題: [徵求] [團購徵求]請問有沒有人再搞Fiio E1或E5團購?? [打印本頁]

作者: ericleung001    時間: 2009-12-11 21:20     標題: [團購徵求]請問有沒有人再搞Fiio E1或E5團購??

如題,希望有人再搞團購,thanks

Fiio E5(我前日出旺角試過,用sony mp3機,係ok的,人聲及低音都有改善,清晰左)


Fiio E1(我用於ipod touch 2,ipod開左bass後,加上e1,拆聲可以有改善及有remote都方便)


[ 本帖最後由 ericleung001 於 2009-12-13 21:00 編輯 ]
作者: S2k    時間: 2009-12-12 00:56

我都想買E5
作者: ericleung001    時間: 2009-12-12 15:13

希望有師兄再搞啦
作者: A君    時間: 2009-12-13 15:17

上次想攪那位點意思?
作者: Mitsume    時間: 2009-12-13 21:34

I want E5 as well, missed last time because I was in PRC.
作者: KaricKKL    時間: 2009-12-13 22:13

我都有兩個fd想買E5
作者: Ragnarok    時間: 2009-12-15 00:43

interest in E1
作者: A君    時間: 2009-12-15 14:29

咁我同代理傾傾~~
作者: 薯餅v.v    時間: 2009-12-15 18:00

支持  ps1110+e1
作者: ericleung001    時間: 2009-12-15 19:25

原帖由 A君 於 2009-12-15 14:29 發表
咁我同代理傾傾~~

唔該A君兄,希望成功啦
作者: dejikofanny    時間: 2009-12-16 17:24     標題: 回覆 1# 的帖子

我都想買 E1
作者: ezr    時間: 2009-12-18 13:43

.如果有,e1我要一條
作者: nemomemo    時間: 2009-12-19 11:05

我都有興趣 E1
作者: A君    時間: 2009-12-27 17:37

代理同大公司傾緊,相信舊價不再了....
作者: Tea-Back    時間: 2009-12-27 17:44

A SIR仲有P3呀THS?
作者: silzai    時間: 2009-12-31 01:51

如果有e1應該都會入一條
作者: s2030081    時間: 2009-12-31 12:28

e5 我最近都想買
作者: 小伙子    時間: 2009-12-31 13:41

唔知宜家幾錢呢
岩岩先知道耳放有咩用
作者: A君    時間: 2010-1-4 16:47

有新價了,大約市價8折
有興趣我就開團~~~
作者: A君    時間: 2010-1-4 18:48

E1、E5 都係$190
作者: MingHong    時間: 2010-1-4 22:13

有興趣啊~~~想問下E1有冇黑色架??
作者: andy255    時間: 2010-1-5 00:12

I also need E5,
thanks!
作者: silzai    時間: 2010-1-5 01:18

如果有e1黑色應該會要1個
作者: A君    時間: 2010-1-5 16:30

原帖由 MingHong 於 2010-1-4 22:13 發表
有興趣啊~~~想問下E1有冇黑色架??

有黑色
作者: thomasckau    時間: 2010-1-5 16:43

A Sir, 黑色 E1 x 1, Thx





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2