Board logo

標題: [徵求] 唔知有無人攪 MiFi 2352 HSUPA [打印本頁]

作者: tonyfok    時間: 2009-11-5 10:25     標題: 唔知有無人攪 MiFi 2352 HSUPA

http://www.slashgear.com/novatel ... spa-review-2147537/

USD$199
作者: hellfighter    時間: 2009-11-5 10:52

好大舊下喎.
作者: 風十三    時間: 2009-11-5 11:53

香港唔係有代理咩?

[ 本帖最後由 風十三 於 2009-11-5 11:54 編輯 ]
作者: EU仔    時間: 2009-11-5 22:24

我想買華為果隻POCKET WIFI 多D
作者: hellfighter    時間: 2009-11-6 06:58

原帖由 EU仔 於 2009-11-5 22:24 發表
我想買華為果隻POCKET WIFI 多D


係, 但隻野taobao 都唔見有得賣
作者: EU仔    時間: 2009-11-6 09:43

原帖由 hellfighter 於 2009-11-6 06:58 發表


係, 但隻野taobao 都唔見有得賣


EBAY 都搵唔到
作者: 風十三    時間: 2009-11-6 11:54

好明顯因為老電賣緊,佢簽了條約唔比私自發售,不過樓主果隻都唔錯,點都給過綠色巨無霸。
作者: EU仔    時間: 2009-11-6 12:13

原帖由 風十三 於 2009-11-6 11:54 發表
好明顯因為老電賣緊,佢簽了條約唔比私自發售,不過樓主果隻都唔錯,點都給過綠色巨無霸。



灣電有綠色巨霸,7 百幾蚊,但因為係綠色,太核突....
買唔落手
作者: 風十三    時間: 2009-11-6 12:58

原帖由 EU仔 於 2009-11-6 12:13 發表



灣電有綠色巨霸,7 百幾蚊,但因為係綠色,太核突....
買唔落手

最幣係要另外加手指
所以MiFi唔算大件頭

剛剛搵到個代理問價
嚟到香港唔平喎!
$2380單電
$2580兩舊電
單買一粒電$250
粒電大約用到4小時
佢話下星期會再翻小量貨

照呢個價錢,貴過綠色巨無霸+一條手指多多聲
巨無霸$799 + 手指最多未$500 都係1300咁上下

[ 本帖最後由 風十三 於 2009-11-6 14:20 編輯 ]
作者: acog    時間: 2009-11-6 15:31

原帖由 EU仔 於 2009-11-6 12:13 發表



灣電有綠色巨霸,7 百幾蚊,但因為係綠色,太核突....
買唔落手


what is the model number? thx~
作者: EU仔    時間: 2009-11-6 17:07

原帖由 acog 於 2009-11-6 15:31 發表


what is the model number? thx~




呢度
http://www.umpcfever.com/news/?postid=2637
作者: EU仔    時間: 2009-11-6 17:08

原帖由 風十三 於 2009-11-6 12:58 發表

最幣係要另外加手指
所以MiFi唔算大件頭

剛剛搵到個代理問價
嚟到香港唔平喎!
$2380單電
$2580兩舊電
單買一粒電$250
粒電大約用到4小時
佢話下星期會再翻小量貨

照呢個價錢,貴過綠色巨無霸+一條手指多多聲
巨無霸$799 + 手指最多未$500 都係1300咁上下



唔過千五都可以諗下...
2 千幾蚊買部windows mobile 當ROUTER LA.....
作者: 風十三    時間: 2009-11-6 17:20

原帖由 EU仔 於 2009-11-6 17:08 發表



唔過千五都可以諗下...
2 千幾蚊買部windows mobile 當ROUTER LA.....

所以佢問我留唔留,我都係放棄。
作者: tonyfok    時間: 2009-11-9 23:25

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... 6291&highlight=
作者: edsddl    時間: 2009-12-7 00:50

Already bough this from eBay, only HK$22 for shipping.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2