作者: tonyfok 時間: 2009-11-5 10:25 標題: 唔知有無人攪 MiFi 2352 HSUPA
http://www.slashgear.com/novatel ... spa-review-2147537/
USD$199
作者: hellfighter 時間: 2009-11-5 10:52
好大舊下喎.
作者: 風十三 時間: 2009-11-5 11:53
香港唔係有代理咩?
[ 本帖最後由 風十三 於 2009-11-5 11:54 編輯 ]
作者: EU仔 時間: 2009-11-5 22:24
我想買華為果隻POCKET WIFI 多D
作者: hellfighter 時間: 2009-11-6 06:58
係, 但隻野taobao 都唔見有得賣
作者: EU仔 時間: 2009-11-6 09:43
EBAY 都搵唔到
作者: 風十三 時間: 2009-11-6 11:54
好明顯因為老電賣緊,佢簽了條約唔比私自發售,不過樓主果隻都唔錯,點都給過綠色巨無霸。
作者: EU仔 時間: 2009-11-6 12:13
灣電有綠色巨霸,7 百幾蚊,但因為係綠色,太核突....
買唔落手
作者: 風十三 時間: 2009-11-6 12:58
最幣係要另外加手指
所以MiFi唔算大件頭
剛剛搵到個代理問價
嚟到香港唔平喎!
$2380單電
$2580兩舊電
單買一粒電$250
粒電大約用到4小時
佢話下星期會再翻小量貨
照呢個價錢,貴過綠色巨無霸+一條手指多多聲
巨無霸$799 + 手指最多未$500 都係1300咁上下
[ 本帖最後由 風十三 於 2009-11-6 14:20 編輯 ]
作者: acog 時間: 2009-11-6 15:31
what is the model number? thx~
作者: EU仔 時間: 2009-11-6 17:07
呢度
http://www.umpcfever.com/news/?postid=2637
作者: EU仔 時間: 2009-11-6 17:08
原帖由 風十三 於 2009-11-6 12:58 發表
最幣係要另外加手指
所以MiFi唔算大件頭
剛剛搵到個代理問價
嚟到香港唔平喎!
$2380單電
$2580兩舊電
單買一粒電$250
粒電大約用到4小時
佢話下星期會再翻小量貨
照呢個價錢,貴過綠色巨無霸+一條手指多多聲![]()
巨無霸$799 + 手指最多未$500 都係1300咁上下
唔過千五都可以諗下...
2 千幾蚊買部windows mobile 當ROUTER LA.....
作者: 風十三 時間: 2009-11-6 17:20
所以佢問我留唔留,我都係放棄。
作者: tonyfok 時間: 2009-11-9 23:25
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... 6291&highlight=
作者: edsddl 時間: 2009-12-7 00:50
Already bough this from eBay, only HK$22 for shipping.

