Board logo

標題: [徵求] 有冇人可以開超平裸機團,想買 [打印本頁]

作者: hclojacky    時間: 2009-10-30 20:34     標題: 有冇人可以開超平裸機團,想買

有冇人可以開超平裸機團,想買
作者: 00105534    時間: 2009-10-30 20:41

你既意思係裸跑架?
作者: AioN    時間: 2009-10-30 23:50

去淘寶搵下啦 大把平野買 !
作者: a720498    時間: 2009-10-31 20:05

39定29一個  我搵到
作者: leoleotse    時間: 2009-10-31 21:33

原帖由 hclojacky 於 2009-10-30 20:34 發表
有冇人可以開超平裸機團,想買

我都想呀
作者: dieago    時間: 2009-11-16 18:07

一百文左右, tb好多下
作者: jeff_extergo    時間: 2009-11-16 21:22

咩牌子先
如果幾十幾百蚊不如自己解決佢啦
但如果上千銀就要睇下隻型號牌子多唔多人用啦
作者: dieago    時間: 2009-11-16 21:43

原帖由 jeff_extergo 於 2009-11-16 21:22 發表
咩牌子先
如果幾十幾百蚊不如自己解決佢啦
但如果上千銀就要睇下隻型號牌子多唔多人用啦


邊有咩牌子?
幾十文個d, 只可以上板,
百幾文個d, 有hd同牛位,
幾百個d, 9成抄鬼佬law,
上tb, 用裸機/個性機箱就搵到ga la,





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2