Board logo

標題: [徵求] [團購徵求]請問幾時再有 Camelion AD318 團呢? [打印本頁]

作者: volospin    時間: 2009-10-20 17:00     標題: [團購徵求]請問幾時再有 Camelion AD318 團呢?

Miss 左, 唔知大家有無興趣?
作者: 隔熱燒cd王    時間: 2009-10-20 17:14

我都有d 興趣 希望快d 開團就好了

[ 本帖最後由 隔熱燒cd王 於 2009-10-20 17:15 編輯 ]
作者: michael_rsp    時間: 2009-10-21 11:30

看看多唔多人有興趣,如果多的話,下團會引入返





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2