作者: volospin 時間: 2009-10-20 17:00 標題: [團購徵求]請問幾時再有 Camelion AD318 團呢?
Miss 左, 唔知大家有無興趣?
作者: 隔熱燒cd王 時間: 2009-10-20 17:14
我都有d 興趣
[ 本帖最後由 隔熱燒cd王 於 2009-10-20 17:15 編輯 ]
作者: michael_rsp 時間: 2009-10-21 11:30
看看多唔多人有興趣,如果多的話,下團會引入返

| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |