Board logo

標題: [徵求] [團購徵求]Army Group [打印本頁]

作者: LKNim    時間: 2009-10-14 22:15     標題: [團購徵求]Army Group

好想要呢件野
http://armygroup.com.tw/myshop/a ... wer&x=0&y=0
G-Power 101
評測係度...
http://www.iqmore.idv.tw/archives/217

G-Power 101其實即係Taclick
但Taclick已經絕版,係限量生產既
Taclick係台灣鍵盤史上好重要
佢係台灣第一把由網友發起的客製化鍵盤
但而家有牌子整返出黎...

而第二次下單既KBtalKing我已經有(黑同刻台白軸白燈)
(應該好難有第三次...)

唔知有冇師兄都想玩機械軸鍵盤呢?
NT$1999=HK$479(未含運),平Filco勁多,仲送埋手墊...

希望有大大可以幫下手
其實我仲有其他野想係Army Group訂好耐
但好似冇人係呢度搞過團購

[ 本帖最後由 LKNim 於 2009-10-14 22:16 編輯 ]
作者: LKNim    時間: 2009-10-15 20:55

有興趣既既留個名啦...
有冇大大可幫手訂啊
作者: GUILDWARS    時間: 2009-10-15 21:24

呢個價位幾好
如果有出機械軸+背光燈就更好
作者: candychan611    時間: 2009-10-16 09:45

Army Group訂東西~我有興趣~
不過之前已訂過,今次訂的是小東西罷了...
作者: kwokaj7389    時間: 2009-10-16 10:02

相當有興趣
之前我都想訂KBtalKing既黑同刻
但係已經無哂貨
作者: parnhk    時間: 2009-10-17 10:41

G-Power 101 Pro 機械鍵盤,外型唔錯
可惜手工真係麻麻,所以要減價清貨
作者: jason930    時間: 2009-10-17 11:01

未知運費幾多


6樓講既手工點差法
作者: LKNim    時間: 2009-10-17 11:45

原帖由 jason930 於 2009-10-17 11:01 AM 發表
未知運費幾多


6樓講既手工點差法

唔知...
我隻KBtalKing都用左一段時間,好正常,好爽
作者: 99hk.biz    時間: 2009-10-17 20:29

原帖由 jason930 於 2009-10-17 11:01 發表
未知運費幾多


6樓講既手工點差法


我代答 tw 運費
一般係出面攪 tw 代購都係收開 3x - 50 , 多數 45 1kg
而 inpad 就幫我搵到 20 1kg < 超平>
一個機械仔大約 1.5 - 2 kg 一隻
作者: gundam329    時間: 2009-10-17 21:39

如果黑族有黑色就實買
如果5系要考慮下
作者: jason930    時間: 2009-10-17 22:40

原帖由 99hk.biz 於 2009-10-17 08:29 PM 發表


我代答 tw 運費
一般係出面攪 tw 代購都係收開 3x - 50 , 多數 45 1kg
而 inpad 就幫我搵到 20 1kg < 超平>
一個機械仔大約 1.5 - 2 kg 一隻

if can $20/kg 個價都唔錯喎
作者: parnhk    時間: 2009-10-18 00:57

原帖由 jason930 於 2009-10-17 11:01 發表
未知運費幾多


6樓講既手工點差法


外殼有上下蓋接縫參差不齊的情况,要留意
作者: LKNim    時間: 2009-10-18 10:18

原帖由 parnhk 於 2009-10-18 12:57 AM 發表


外殼有上下蓋接縫參差不齊的情况,要留意

TAClick有呢個問題
KBtalKing冇呢個問題

睇黎都係冇得開團





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2