作者: LKNim 時間: 2009-10-14 22:15 標題: [團購徵求]Army Group
好想要呢件野
http://armygroup.com.tw/myshop/a ... wer&x=0&y=0
G-Power 101
評測係度...
http://www.iqmore.idv.tw/archives/217
G-Power 101其實即係Taclick
但Taclick已經絕版,係限量生產既
Taclick係台灣鍵盤史上好重要
佢係台灣第一把由網友發起的客製化鍵盤
但而家有牌子整返出黎...
而第二次下單既KBtalKing我已經有(黑同刻台白軸白燈)
(應該好難有第三次...)
唔知有冇師兄都想玩機械軸鍵盤呢?
NT$1999=HK$479(未含運),平Filco勁多,仲送埋手墊...
希望有大大可以幫下手
其實我仲有其他野想係Army Group訂好耐
但好似冇人係呢度搞過團購
[ 本帖最後由 LKNim 於 2009-10-14 22:16 編輯 ]
作者: LKNim 時間: 2009-10-15 20:55
有興趣既既留個名啦...
有冇大大可幫手訂啊
作者: GUILDWARS 時間: 2009-10-15 21:24
呢個價位幾好
如果有出機械軸+背光燈就更好
作者: candychan611 時間: 2009-10-16 09:45
Army Group訂東西~我有興趣~
不過之前已訂過,今次訂的是小東西罷了...
作者: kwokaj7389 時間: 2009-10-16 10:02
相當有興趣
之前我都想訂KBtalKing既黑同刻
但係已經無哂貨
作者: parnhk 時間: 2009-10-17 10:41
G-Power 101 Pro 機械鍵盤,外型唔錯
可惜手工真係麻麻,所以要減價清貨
作者: jason930 時間: 2009-10-17 11:01
未知運費幾多
6樓講既手工點差法
作者: LKNim 時間: 2009-10-17 11:45
唔知...
我隻KBtalKing都用左一段時間,好正常,好爽
作者: 99hk.biz 時間: 2009-10-17 20:29
我代答 tw 運費
一般係出面攪 tw 代購都係收開 3x - 50 , 多數 45 1kg
而 inpad 就幫我搵到 20 1kg < 超平>
一個機械仔大約 1.5 - 2 kg 一隻
作者: gundam329 時間: 2009-10-17 21:39
如果黑族有黑色就實買
如果5系要考慮下

作者: jason930 時間: 2009-10-17 22:40
原帖由 99hk.biz 於 2009-10-17 08:29 PM 發表
我代答 tw 運費
一般係出面攪 tw 代購都係收開 3x - 50 , 多數 45 1kg
而 inpad 就幫我搵到 20 1kg < 超平>
一個機械仔大約 1.5 - 2 kg 一隻
if can $20/kg 個價都唔錯喎
作者: parnhk 時間: 2009-10-18 00:57
外殼有上下蓋接縫參差不齊的情况,要留意
作者: LKNim 時間: 2009-10-18 10:18
TAClick有呢個問題
KBtalKing冇呢個問題
睇黎都係冇得開團

