Board logo

標題: [諮詢] Coolermaster 提供HKEPC會員專享優惠 [打印本頁]

作者: A君    時間: 2009-9-22 14:21     標題: Coolermaster 提供HKEPC會員專享優惠

[attach]946914[/attach]
風神匠 Plus 加送兩把 120 x 120 x 25 mm 、轉速為800 ~ 1600 rpm 的大風扇,採用 3 Pin 供電, 兩組風扇可同時安裝在散熱器之上,提供有效的散熱能力。
http://tw.coolermaster.com/produ ... te=1244&id=2347
HKEPC會員優惠價-----$198
市場上最平都賣$255

不過要有一定數量才可,因為係直接由台灣運到香港。
大家有無興趣呢?
作者: byleung    時間: 2009-9-22 14:35

都抵 .......
作者: sniperbb    時間: 2009-9-22 14:43

可惜我本身都已經用緊 風神匠, 呢隻 風神匠 Plus 除左多兩把風扇外, 唔知有咩分別呢
作者: Mojoe    時間: 2009-9-22 16:18

我要一隻.
作者: kimalto    時間: 2009-9-22 17:09



我要

[ 本帖最後由 kimalto 於 2009-9-22 17:10 編輯 ]
作者: A君    時間: 2009-9-22 17:10

原帖由 Mojoe 於 2009-9-22 16:18 發表
我要一隻.

多謝支持,要睇數量先知成唔成團
作者: A君    時間: 2009-9-22 17:11

原帖由 kimalto 於 2009-9-22 17:09 發表


我要兩份

謝謝~~~
希望成團啦
作者: nikkotsoi    時間: 2009-9-22 17:14

原帖由 A君 於 2009-9-22 17:11 發表

謝謝~~~
希望成團啦

裝唔到背版…
我宜加果個唔知點解好熱…
作者: GUILDWARS    時間: 2009-9-22 17:15

用唔著下吹式
無緣添
期待其他優惠
作者: 恭喜發財    時間: 2009-9-22 17:20

原帖由 GUILDWARS 於 2009-9-22 17:15 發表
用唔著下吹式
無緣添
期待其他優惠

X2
期待有其他款式
作者: cckchanr32    時間: 2009-9-22 17:27

我都訂一隻!
作者: jouathen    時間: 2009-9-22 17:30

有冇其他款式 ?
如:CM HYPER 212+等

超期待其他款式
作者: A君    時間: 2009-9-22 17:43

原帖由 jouathen 於 2009-9-22 17:30 發表
有冇其他款式 ?
如:CM HYPER 212+等

超期待其他款式

CM HYPER 212+當前係最高銷路的一隻,相信短期內都唔會有優惠
作者: pk1667    時間: 2009-9-23 09:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Inspire    時間: 2009-9-23 10:44     標題: 回覆 14# 的帖子

12cm
作者: pk1667    時間: 2009-9-23 13:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: A君    時間: 2009-9-23 14:36

原帖由 pk1667 於 2009-9-23 13:39 發表


THX! 如果係咁就有 d 興趣 la

睇黎幾難達標
作者: ray3818    時間: 2009-9-23 15:00

風神匠 Plus ONLY????有冇其他型號可以選擇????
作者: is430    時間: 2009-9-23 15:31

原帖由 A君 於 2009-9-22 17:43 發表

CM HYPER 212+當前係最高銷路的一隻,相信短期內都唔會有優惠

係CM HYPER 212+  就好la
作者: dieago    時間: 2009-9-23 15:59

岩岩買左你地隻GELID無耐... 不過泥個太大擺5落, 擺得落就吹正nb, 正
作者: rneville    時間: 2009-9-23 17:26

唉....剛剛先買左個....依家有團購
如果A sir你早D搞就好啦
作者: A君    時間: 2009-9-23 17:35

原帖由 rneville 於 2009-9-23 17:26 發表
唉....剛剛先買左個....依家有團購
如果A sir你早D搞就好啦

要一定數量先得....
作者: pk1667    時間: 2009-9-23 17:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pk1667    時間: 2009-9-23 17:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: A君    時間: 2009-9-23 17:53

原帖由 pk1667 於 2009-9-23 17:49 發表



個定義係?

聽日覆個數,不過應該唔成了...
跟目標太太遠了
作者: pk1667    時間: 2009-9-23 18:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ray3818    時間: 2009-9-23 18:59

如果係黎到團搞買198,賣出去230一個,一個賺32蚊,但會唔會犯法or犯版規?????????
作者: A君    時間: 2009-9-23 20:42

原帖由 ray3818 於 2009-9-23 18:59 發表
如果係黎到團搞買198,賣出去230一個,一個賺32蚊,但會唔會犯法or犯版規?????????

當然唔可以於epc出售啦
作者: 1244    時間: 2009-9-23 22:28

Support希望成團
作者: kenkenexe    時間: 2009-9-23 23:28

我有興趣,支持開團
作者: leofong2022    時間: 2009-9-24 00:10

原帖由 A君 於 2009-9-23 17:53 發表

聽日覆個數,不過應該唔成了...
跟目標太太遠了

A sir, 2日時間就要比數咁快
作者: GeN~XP    時間: 2009-9-24 00:39

我想幫親都唔得....除非2 Oct 或之前有貨拿
作者: A君    時間: 2009-9-24 15:09

由於反應並不理想,已決定取消是次活動。

作者: Mojoe    時間: 2009-9-24 15:59

可惜. 重想同部舊機換散熱器.
作者: kimalto    時間: 2009-9-24 22:30

OH....可惜





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2