作者: ckah 時間: 2009-9-19 10:58 標題: [團購徵求]iPhone 3G/3GS Invisible Shield
請求
[ 本帖最後由 ckah 於 2009-9-19 10:59 編輯 ]
作者: kenhon 時間: 2009-9-19 11:30
其實真係唔好用.............條邊勁易起...入塵到爆..
作者: ★杰☆仔★ 時間: 2009-9-19 11:49
要好完美先唔會起 (者係條邊唔可以有少少塵入,一有塵就會慢慢惡化)
我自己貼過兩次加埋八隻角,只有兩隻角係完美用幾個月都唔會起
其他個D黑哂邊
作者: ckah 時間: 2009-9-19 20:23 標題: 回覆 3# 的帖子
所以平d買番黎會覺得抵d..
作者: Ragnarok 時間: 2009-9-19 22:41
即係都係貼MON貼算?

