Board logo

標題: [徵求] [團購徵求]iPhone 3G/3GS Invisible Shield [打印本頁]

作者: ckah    時間: 2009-9-19 10:58     標題: [團購徵求]iPhone 3G/3GS Invisible Shield

請求

[ 本帖最後由 ckah 於 2009-9-19 10:59 編輯 ]
作者: kenhon    時間: 2009-9-19 11:30

其實真係唔好用.............條邊勁易起...入塵到爆..
作者: ★杰☆仔★    時間: 2009-9-19 11:49

原帖由 kenhon 於 2009-9-19 11:30 發表
其實真係唔好用.............條邊勁易起...入塵到爆..

要好完美先唔會起 (者係條邊唔可以有少少塵入,一有塵就會慢慢惡化)

我自己貼過兩次加埋八隻角,只有兩隻角係完美用幾個月都唔會起
其他個D黑哂邊
作者: ckah    時間: 2009-9-19 20:23     標題: 回覆 3# 的帖子

所以平d買番黎會覺得抵d..
作者: Ragnarok    時間: 2009-9-19 22:41


即係都係貼MON貼算?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2