作者: 神行御風 時間: 2009-9-9 00:10 標題: [咨詢] 真正手提電腦"假"電池, 減磅專用~ (不帶電池功能!) [ 準備開團中!!!]
例如裝一粒6cell電, ~600g~
換做不帶電池功能既假電池, 就~30g~
例如長插火牛 / 長期帶火牛出外用~
又唔想裝住舊電, 怕整死~拆左電又怕鋪塵~
牌子有: ACER, DELL, HP, LENOVO ...
[ 本帖最後由 神行御風 於 2009-9-11 02:22 編輯 ]
作者: civic1217 時間: 2009-9-9 01:30
有冇SONY?
THX!
作者: 神行御風 時間: 2009-9-9 03:02
有SONY少量型號~
作者: Doraemon2009 時間: 2009-9-9 06:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: acog 時間: 2009-9-9 06:45
tz-17 how much?
作者: ontheway 時間: 2009-9-9 07:05
Acer 4520 有無呢?
作者: Dijeridu 時間: 2009-9-9 07:27
any for xxxpc 701?
thanks.
作者: Dannykong 時間: 2009-9-9 12:26
Interested for Dell 1310
作者: hunterxxxyin 時間: 2009-9-9 12:57
有冇fujitsu s6410的?
作者: 6號 時間: 2009-9-9 13:05
有s7210 ???
作者: 神行御風 時間: 2009-9-9 15:52
有~
作者: 神行御風 時間: 2009-9-9 15:53
作者: 神行御風 時間: 2009-9-9 15:55
作者: 神行御風 時間: 2009-9-9 15:56
有1330用的~你可留意是否同型號電池
作者: 神行御風 時間: 2009-9-9 15:57
作者: 神行御風 時間: 2009-9-9 15:58
價錢由50~70蚊~包括所有運費及手續費~
視乎型號新舊及供應貨源多少~
作者: Qookei 時間: 2009-9-9 15:59
X200有冇?
作者: 神行御風 時間: 2009-9-9 16:15
作者: unidentified 時間: 2009-9-9 16:26
lenovo既Y510A有冇?
作者: 神行御風 時間: 2009-9-9 16:32
依隻無~
作者: Rex 時間: 2009-9-9 17:34
x200一個
幾錢先
作者: muyo 時間: 2009-9-9 20:15
X61幾$$??
作者: deathson666 時間: 2009-9-9 20:39
lenovo X200T有無?
作者: louis10022hk 時間: 2009-9-9 21:13
acer aspire one 有冇?
作者: 348623 時間: 2009-9-9 21:19
有冇比T200既呢?
作者: Lings事務所 時間: 2009-9-9 21:35
有無 dell xps1210
作者: 神行御風 時間: 2009-9-9 22:35
作者: 神行御風 時間: 2009-9-9 22:36
會平過X200~60左右~
作者: 神行御風 時間: 2009-9-9 22:37
作者: 神行御風 時間: 2009-9-9 22:37
有無詳細型號~
作者: 神行御風 時間: 2009-9-9 22:38
有T400但未有T200
作者: 神行御風 時間: 2009-9-9 22:40
是不是XPS M1210?
作者: orinoco 時間: 2009-9-9 23:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 神行御風 時間: 2009-9-9 23:04
作者: orinoco 時間: 2009-9-9 23:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 神行御風 時間: 2009-9-9 23:09
作者: orinoco 時間: 2009-9-9 23:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 神行御風 時間: 2009-9-9 23:54
仲有無其他人確認會訂 / 有興趣~
夠人我可以搵A SIR正式開團~快o的有得用~
作者: duoshock 時間: 2009-9-10 00:59
有冇X61?
作者: muyo 時間: 2009-9-10 01:04
我問左有
$6X
作者: marcoivanching 時間: 2009-9-10 01:11
想問 S6520 有無
作者: 神行御風 時間: 2009-9-10 01:40
作者: 神行御風 時間: 2009-9-10 01:45
作者: tskso 時間: 2009-9-10 01:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: EOS5 時間: 2009-9-10 02:04
我想搵既比較冷門.. 請問有冇MSI CR400?
作者: 神行御風 時間: 2009-9-10 03:09
原帖由 tskso 於 2009-9-10 01:56 發表
Hello,
How about this model:
Sony PCG-662R
and how much of it?
Thank you
依隻無~sorry~
作者: 神行御風 時間: 2009-9-10 03:09
作者: ontheway 時間: 2009-9-10 09:21
有無價錢表???
作者: marcoivanching 時間: 2009-9-10 09:31
作者: Dijeridu 時間: 2009-9-10 10:51
how much and when the group purchase starts?
thanks.
作者: garytsang 時間: 2009-9-10 15:46
有無Acer 3810T?
作者: civic1217 時間: 2009-9-10 18:19
有冇VAIO Z?
THX!
作者: louis10022hk 時間: 2009-9-10 19:20
呢個咪係囉=3=
aao 110
8.9" netbook
作者: 神行御風 時間: 2009-9-10 22:08
6X~70
要視乎型號新舊及供應多少~
型號眾多, 正式開團會慢慢加~
作者: 神行御風 時間: 2009-9-10 22:10
作者: 神行御風 時間: 2009-9-10 22:11
701要70蚊~因為得好少~
作者: 神行御風 時間: 2009-9-10 22:12
依部無~
作者: 神行御風 時間: 2009-9-10 22:13
有部份SONY, 你有無SONY粒電既型號?
作者: 神行御風 時間: 2009-9-10 22:14
作者: 神行御風 時間: 2009-9-10 22:15
已PM A SIR請求開團批准~
作者: Dijeridu 時間: 2009-9-11 16:40
one dummy battery for xxxpc 701 please.
looking forward to ur group buy, thanks.
作者: 神行御風 時間: 2009-9-12 01:35
原帖由 Dijeridu 於 2009-9-11 16:40 發表
one dummy battery for xxxpc 701 please.
looking forward to ur group buy, thanks.
星期日開團
作者: ecorange 時間: 2009-9-12 22:57
請問有冇hp netbook 5101?
作者: newb 時間: 2009-9-13 00:17
lenovo y450a?
作者: civic1217 時間: 2009-9-13 03:42
SONY VGP-BPS12
THX!
作者: michael2010 時間: 2009-9-13 13:55
HP 1060tx?
作者: whk1992 時間: 2009-9-13 16:02
有冇型號表?
作者: 神行御風 時間: 2009-9-13 17:41

