Board logo

標題: [諮詢] [咨詢] 真正手提電腦"假"電池, 減磅專用~ (不帶電池功能!) [ 準備開團中!!!] [打印本頁]

作者: 神行御風    時間: 2009-9-9 00:10     標題: [咨詢] 真正手提電腦"假"電池, 減磅專用~ (不帶電池功能!) [ 準備開團中!!!]

唔知有無人想一齊訂?

例如裝一粒6cell電, ~600g~
換做不帶電池功能既假電池, 就~30g~

例如長插火牛 / 長期帶火牛出外用~
又唔想裝住舊電, 怕整死~拆左電又怕鋪塵~

可以裝假電, 輕左之餘仲可以防塵~

牌子有: ACER, DELL, HP, LENOVO ...

[ 本帖最後由 神行御風 於 2009-9-11 02:22 編輯 ]
作者: civic1217    時間: 2009-9-9 01:30

有冇SONY?
THX!
作者: 神行御風    時間: 2009-9-9 03:02

原帖由 civic1217 於 2009-9-9 01:30 發表
有冇SONY?
THX!

有SONY少量型號~
作者: Doraemon2009    時間: 2009-9-9 06:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: acog    時間: 2009-9-9 06:45

tz-17 how much?
作者: ontheway    時間: 2009-9-9 07:05

Acer 4520 有無呢?
作者: Dijeridu    時間: 2009-9-9 07:27

any for xxxpc 701?
thanks.
作者: Dannykong    時間: 2009-9-9 12:26

Interested for Dell 1310
作者: hunterxxxyin    時間: 2009-9-9 12:57

有冇fujitsu s6410的?
作者: 6號    時間: 2009-9-9 13:05

有s7210 ???
作者: 神行御風    時間: 2009-9-9 15:52

原帖由 ontheway 於 2009-9-9 07:05 發表
Acer 4520 有無呢?

有~
作者: 神行御風    時間: 2009-9-9 15:53

原帖由 Dijeridu 於 2009-9-9 07:27 發表
any for xxxpc 701?
thanks.

701貨源得好少~有但唔一定訂到~
作者: 神行御風    時間: 2009-9-9 15:55

原帖由 acog 於 2009-9-9 06:45 發表
tz-17 how much?

暫時未見有TZ-17
作者: 神行御風    時間: 2009-9-9 15:56

原帖由 Dannykong 於 2009-9-9 12:26 發表
Interested for Dell 1310

有1330用的~你可留意是否同型號電池
作者: 神行御風    時間: 2009-9-9 15:57

未有富士~
作者: 神行御風    時間: 2009-9-9 15:58

原帖由 Doraemon2009 於 2009-9-9 06:41 發表
how much sin ?

價錢由50~70蚊~包括所有運費及手續費~
視乎型號新舊及供應貨源多少~
作者: Qookei    時間: 2009-9-9 15:59

X200有冇?
作者: 神行御風    時間: 2009-9-9 16:15

原帖由 Qookei 於 2009-9-9 15:59 發表
X200有冇?

有~
作者: unidentified    時間: 2009-9-9 16:26

lenovo既Y510A有冇?
作者: 神行御風    時間: 2009-9-9 16:32

原帖由 unidentified 於 2009-9-9 16:26 發表
lenovo既Y510A有冇?

依隻無~
作者: Rex    時間: 2009-9-9 17:34

x200一個
幾錢先
作者: muyo    時間: 2009-9-9 20:15

X61幾$$??
作者: deathson666    時間: 2009-9-9 20:39

lenovo X200T有無?
作者: louis10022hk    時間: 2009-9-9 21:13

acer aspire one 有冇?
作者: 348623    時間: 2009-9-9 21:19

有冇比T200既呢?
作者: Lings事務所    時間: 2009-9-9 21:35

有無 dell xps1210
作者: 神行御風    時間: 2009-9-9 22:35

原帖由 Rex 於 2009-9-9 17:34 發表
x200一個
幾錢先

X200 / X200s~要6X~70, 計算所有運費及手續費~
作者: 神行御風    時間: 2009-9-9 22:36

原帖由 muyo 於 2009-9-9 20:15 發表
X61幾$$??

會平過X200~60左右~
作者: 神行御風    時間: 2009-9-9 22:37

原帖由 deathson666 於 2009-9-9 20:39 發表
lenovo X200T有無?

暫時未有~
作者: 神行御風    時間: 2009-9-9 22:37

原帖由 louis10022hk 於 2009-9-9 21:13 發表
acer aspire one 有冇?

有無詳細型號~
作者: 神行御風    時間: 2009-9-9 22:38

原帖由 348623 於 2009-9-9 21:19 發表
有冇比T200既呢?

有T400但未有T200
作者: 神行御風    時間: 2009-9-9 22:40

原帖由 Lings事務所 於 2009-9-9 21:35 發表
有無 dell xps1210

是不是XPS M1210?
如果是, 就有~
作者: orinoco    時間: 2009-9-9 23:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 神行御風    時間: 2009-9-9 23:04

原帖由 orinoco 於 2009-9-9 23:02 發表
有冇 fujitsu ??

有~要睇型號~
作者: orinoco    時間: 2009-9-9 23:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 神行御風    時間: 2009-9-9 23:09

原帖由 orinoco 於 2009-9-9 23:07 發表
有冇 fujitsu  P8010 / P8020 ??

依一隻無~
作者: orinoco    時間: 2009-9-9 23:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 神行御風    時間: 2009-9-9 23:54

仲有無其他人確認會訂 / 有興趣~

夠人我可以搵A SIR正式開團~快o的有得用~
作者: duoshock    時間: 2009-9-10 00:59

有冇X61?
作者: muyo    時間: 2009-9-10 01:04

原帖由 duoshock 於 2009-9-10 12:59 AM 發表
有冇X61?

我問左有
$6X
作者: marcoivanching    時間: 2009-9-10 01:11

原帖由 神行御風 於 2009-9-9 23:04 發表

有~要睇型號~

想問 S6520 有無
作者: 神行御風    時間: 2009-9-10 01:40

原帖由 marcoivanching 於 2009-9-10 01:11 發表

想問 S6520 有無

有~
作者: 神行御風    時間: 2009-9-10 01:45

原帖由 muyo 於 2009-9-10 01:04 發表

我問左有
$6X

多謝解答~
作者: tskso    時間: 2009-9-10 01:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: EOS5    時間: 2009-9-10 02:04

我想搵既比較冷門.. 請問有冇MSI CR400?
作者: 神行御風    時間: 2009-9-10 03:09

原帖由 tskso 於 2009-9-10 01:56 發表
Hello,

How about this model:
Sony PCG-662R

and how much of it?

Thank you

依隻無~sorry~
作者: 神行御風    時間: 2009-9-10 03:09

原帖由 EOS5 於 2009-9-10 02:04 發表
我想搵既比較冷門.. 請問有冇MSI CR400?

依隻都無~MSI係少o的~
作者: ontheway    時間: 2009-9-10 09:21

有無價錢表???
作者: marcoivanching    時間: 2009-9-10 09:31

原帖由 神行御風 於 2009-9-10 01:40 發表

有~


幾錢?
作者: Dijeridu    時間: 2009-9-10 10:51

原帖由 神行御風 於 2009-9-9 15:53 發表

701貨源得好少~有但唔一定訂到~


how much and when the group purchase starts?
thanks.
作者: garytsang    時間: 2009-9-10 15:46

有無Acer 3810T?
作者: civic1217    時間: 2009-9-10 18:19

原帖由 神行御風 於 2009-9-9 03:02 發表

有SONY少量型號~

有冇VAIO Z?
THX!
作者: louis10022hk    時間: 2009-9-10 19:20

原帖由 神行御風 於 2009-9-9 22:37 發表

有無詳細型號~

呢個咪係囉=3=
aao 110
8.9" netbook
作者: 神行御風    時間: 2009-9-10 22:08

原帖由 ontheway 於 2009-9-10 09:21 發表
有無價錢表???

6X~70
要視乎型號新舊及供應多少~
型號眾多, 正式開團會慢慢加~
作者: 神行御風    時間: 2009-9-10 22:10

原帖由 marcoivanching 於 2009-9-10 09:31 發表


幾錢?

睇錯左hp 6520...sorry呀~
作者: 神行御風    時間: 2009-9-10 22:11

原帖由 Dijeridu 於 2009-9-10 10:51 發表


how much and when the group purchase starts?
thanks.

701要70蚊~因為得好少~ 訂時要再確認~
作者: 神行御風    時間: 2009-9-10 22:12

原帖由 garytsang 於 2009-9-10 15:46 發表
有無Acer 3810T?

依部無~
作者: 神行御風    時間: 2009-9-10 22:13

原帖由 civic1217 於 2009-9-10 18:19 發表

有冇VAIO Z?
THX!

有部份SONY, 你有無SONY粒電既型號?
作者: 神行御風    時間: 2009-9-10 22:14

原帖由 louis10022hk 於 2009-9-10 19:20 發表

呢個咪係囉=3=
aao 110
8.9" netbook

因為AAO有幾隻~
無aao 110既減重~sorry呀~
作者: 神行御風    時間: 2009-9-10 22:15

已PM A SIR請求開團批准~
作者: Dijeridu    時間: 2009-9-11 16:40

原帖由 神行御風 於 2009-9-10 22:11 發表

701要70蚊~因為得好少~ 訂時要再確認~


one dummy battery for xxxpc 701 please.
looking forward to ur group buy, thanks.
作者: 神行御風    時間: 2009-9-12 01:35

原帖由 Dijeridu 於 2009-9-11 16:40 發表


one dummy battery for xxxpc 701 please.
looking forward to ur group buy, thanks.

星期日開團
作者: ecorange    時間: 2009-9-12 22:57

請問有冇hp netbook 5101?
作者: newb    時間: 2009-9-13 00:17

lenovo y450a?
作者: civic1217    時間: 2009-9-13 03:42

原帖由 神行御風 於 2009-9-10 22:13 發表

有部份SONY, 你有無SONY粒電既型號?

SONY VGP-BPS12

THX!
作者: michael2010    時間: 2009-9-13 13:55

HP 1060tx?
作者: whk1992    時間: 2009-9-13 16:02

有冇型號表?
作者: 神行御風    時間: 2009-9-13 17:41

整理中~一陣開團再回覆~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2