作者: 長勝飛龍 時間: 2009-7-2 18:50 標題: [ 組團咨詢 ]英國Paul Smith ,Fred Perry 大減價
http://www.paulsmith.co.uk/shop/
大部份貨品都有70% off
10人or 10件就成團
匯價1英磅對13港紙
特價唔知做幾耐,快閃團

[ 本帖最後由 長勝飛龍 於 2009-7-2 19:58 編輯 ]
作者: 長勝飛龍 時間: 2009-7-2 20:00
http://www.fredperry.com/men/shirts/
大部份貨品都有減價
10人or 10件就成團
匯價1英磅對13港紙
手續費x1.05
特價唔知做幾耐,快閃團

[ 本帖最後由 長勝飛龍 於 2009-7-3 12:27 編輯 ]
作者: salaryman 時間: 2009-7-2 20:08
快閃就唔好咨詢勒,
直接pm a sir,
唔係好快冇晒碼...
作者: 長勝飛龍 時間: 2009-7-2 20:10
都要夠人先得ma
作者: CCWCC 時間: 2009-7-2 20:44
有興趣 等開團
作者: 6199 時間: 2009-7-2 21:22
銀包得唔得架?
郵費,手續費又點計??
作者: 長勝飛龍 時間: 2009-7-2 21:25
得運費全部$25 一件
手續費都係上次一樣x1.05
唔知會唔會又幾日就斷晒碼,所以快閃
作者: 6199 時間: 2009-7-2 21:40
成團自動加我可以嗎?
http://www.fredperry.com/accessories/men/wallet.html
作者: RnB 時間: 2009-7-2 21:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: roof 時間: 2009-7-2 22:40
paul smith 係HK 有冇?
作者: 小燊 時間: 2009-7-2 22:54
係就快la
吾係一陣無哂貨
作者: CCWCC 時間: 2009-7-2 23:41
想問下有冇得訂袋?
同埋有冇單 thx
作者: 長勝飛龍 時間: 2009-7-3 00:11
有
作者: e8400 時間: 2009-7-3 01:05
睇岩左d野.. 開團啦~
作者: daharvest 時間: 2009-7-3 01:23
快閃support~
作者: iversonfans 時間: 2009-7-3 01:30
今次支持 xd
快開
作者: ipkim 時間: 2009-7-3 13:03
count me FP
作者: 100490 時間: 2009-7-3 13:07
fp 有興趣買頂帽


