Board logo

標題: [諮詢] [ 組團咨詢 ]英國Paul Smith ,Fred Perry 大減價 [打印本頁]

作者: 長勝飛龍    時間: 2009-7-2 18:50     標題: [ 組團咨詢 ]英國Paul Smith ,Fred Perry 大減價

http://www.paulsmith.co.uk/shop/

大部份貨品都有70% off

10人or 10件就成團

匯價1英磅對13港紙

特價唔知做幾耐,快閃團

[ 本帖最後由 長勝飛龍 於 2009-7-2 19:58 編輯 ]
作者: 長勝飛龍    時間: 2009-7-2 20:00

http://www.fredperry.com/men/shirts/

大部份貨品都有減價

10人or 10件就成團

匯價1英磅對13港紙

手續費x1.05

特價唔知做幾耐,快閃團

[ 本帖最後由 長勝飛龍 於 2009-7-3 12:27 編輯 ]
作者: salaryman    時間: 2009-7-2 20:08

快閃就唔好咨詢勒,
直接pm a sir,
唔係好快冇晒碼...
作者: 長勝飛龍    時間: 2009-7-2 20:10

原帖由 salaryman 於 2009-7-2 20:08 發表
快閃就唔好咨詢勒,
直接pm a sir,
唔係好快冇晒碼...

都要夠人先得ma
作者: CCWCC    時間: 2009-7-2 20:44

有興趣 等開團
作者: 6199    時間: 2009-7-2 21:22

銀包得唔得架?
郵費,手續費又點計??
作者: 長勝飛龍    時間: 2009-7-2 21:25

原帖由 6199 於 2009-7-2 21:22 發表
銀包得唔得架?
郵費,手續費又點計??

得運費全部$25 一件
手續費都係上次一樣x1.05

唔知會唔會又幾日就斷晒碼,所以快閃
作者: 6199    時間: 2009-7-2 21:40

成團自動加我可以嗎?
http://www.fredperry.com/accessories/men/wallet.html
作者: RnB    時間: 2009-7-2 21:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: roof    時間: 2009-7-2 22:40

paul smith 係HK 有冇?
作者: 小燊    時間: 2009-7-2 22:54

係就快la
吾係一陣無哂貨
作者: CCWCC    時間: 2009-7-2 23:41

想問下有冇得訂袋?
同埋有冇單 thx
作者: 長勝飛龍    時間: 2009-7-3 00:11

原帖由 CCWCC 於 2009-7-2 23:41 發表
想問下有冇得訂袋?
同埋有冇單 thx


作者: e8400    時間: 2009-7-3 01:05

睇岩左d野.. 開團啦~
作者: daharvest    時間: 2009-7-3 01:23

快閃support~
作者: iversonfans    時間: 2009-7-3 01:30

今次支持 xd
快開
作者: ipkim    時間: 2009-7-3 13:03

count me FP
作者: 100490    時間: 2009-7-3 13:07

fp 有興趣買頂帽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2