Board logo

標題: [徵求] [團購徵求] 有冇人做"爆米筆"團購? [打印本頁]

作者: brother-lion    時間: 2009-6-22 20:01     標題: [團購徵求] 有冇人做"爆米筆"團購?

韓國的爆米筆~
請問有大大開團購嗎?

[ 本帖最後由 brother-lion 於 2009-6-22 20:01 編輯 ]
作者: aragornbb    時間: 2009-6-22 20:16

有冇人可以講下尼支係咩筆....睇落去有d似膠水
作者: g3white    時間: 2009-6-22 20:58

原帖由 brother-lion 於 2009-6-22 20:01 發表
韓國的爆米筆~
請問有大大開團購嗎?

you want ? i can 開團購
作者: Hinathanieluk    時間: 2009-6-22 21:05

原帖由 g3white 於 2009-6-22 20:58 發表

you want ? i can 開團購

可唔可以講下枝筆詳細資料 , 例如 可以用幾耐 , 有冇得換芯 等等

同埋幾多錢 ?

thx.
作者: ricky6076    時間: 2009-6-22 21:06

想要自己上淘寶買啦,又唔係貴
作者: lowbwah    時間: 2009-6-22 21:09

原帖由 ricky6076 於 2009-6-22 09:06 PM 發表
想要自己上淘寶買啦,又唔係貴

團購價 = 淘寶價3-4倍
作者: calvin928chan    時間: 2009-6-22 21:26

原帖由 aragornbb 於 2009-6-22 08:16 PM 發表
有冇人可以講下尼支係咩筆....睇落去有d似膠水


寫左落去之後, 用風筒吹幾吹 就好似爆谷咁既效果
作者: homeivan    時間: 2009-6-22 21:42

有興趣呀! 支持呀!
作者: michaeltga2    時間: 2009-6-22 23:23

支持啊,送比女仔生日都好啊
作者: brother-lion    時間: 2009-6-22 23:25

原帖由 lowbwah 於 2009-6-22 21:09 發表

團購價 = 淘寶價3-4倍


3-4倍!?咁誇張:funk:
單買仲好過團購!?


原帖由 g3white 於 2009-6-22 20:58 發表

you want ? i can 開團購


係唔係會超貴
作者: brother-lion    時間: 2009-6-22 23:27

原帖由 michaeltga2 於 2009-6-22 23:23 發表
支持啊,送比女仔生日都好啊


You are right~
我家姐想買齊一SET顏色~
買多SET送比女仔都得~
作者: ricky6076    時間: 2009-6-23 00:06

原帖由 brother-lion 於 2009-6-22 23:25 發表


3-4倍!?咁誇張:funk:
單買仲好過團購!?




係唔係會超貴

3-4倍就唔知,但係團購大部份野自己係淘寶買之後運落黎一定平
作者: aa1320    時間: 2009-6-23 00:43

有無兄第有淘寶a/c
我幫手搞
作者: KCHK    時間: 2009-6-23 09:37

呢D小玩意我知係邊大陸入貨超平..我唔夠分..唔係都有得諗...

[ 本帖最後由 KCHK 於 2009-6-23 09:38 編輯 ]
作者: abc123tong    時間: 2009-6-23 10:03

原帖由 aa1320 於 2009-6-23 00:43 發表
有無兄第有淘寶a/c
我幫手搞

我有淘寶ac
但係有幾多人有興趣
作者: g3white    時間: 2009-6-23 10:57

無用啦$5一枝  比A費變左$10一枝 不搞會好過D
作者: kwokaj7389    時間: 2009-6-23 14:50

買過黎整相簿 效果幾差下 結果掉左係度無用到
作者: aragornbb    時間: 2009-6-23 15:09

原帖由 kwokaj7389 於 2009-6-23 14:50 發表
買過黎整相簿 效果幾差下 結果掉左係度無用到

點解咁講呀
作者: 『魂』    時間: 2009-6-23 21:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: g3white    時間: 2009-6-23 23:54

原帖由 『魂』 於 2009-6-23 21:05 發表
丫嗚好似40蚊成套12支...好似包郵tim~~

開團重要計埋$5 a fee...同車錢

平得幾多

係一套10支
作者: roof    時間: 2009-6-24 12:37

原帖由 g3white 於 2009-6-23 10:57 發表
無用啦$5一枝  比A費變左$10一枝 不搞會好過D

我support你, 如果有得單賣.

[ 本帖最後由 roof 於 2009-6-24 12:37 編輯 ]
作者: Babiiwai    時間: 2009-6-24 18:58

會唔會爆完會掉下來?
作者: g3white    時間: 2009-6-25 01:39

原帖由 roof 於 2009-6-24 12:37 發表

我support你, 如果有得單賣.

不好了 我open 一套10枝 要$55 連a 費
人地 ya $36   
一陣又比人話就不好了
都係玩家自行研究啦





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2