作者: brother-lion 時間: 2009-6-22 20:01 標題: [團購徵求] 有冇人做"爆米筆"團購?
韓國的爆米筆~
請問有大大開團購嗎?
[ 本帖最後由 brother-lion 於 2009-6-22 20:01 編輯 ]
作者: aragornbb 時間: 2009-6-22 20:16
有冇人可以講下尼支係咩筆....睇落去有d似膠水
作者: g3white 時間: 2009-6-22 20:58
you want ? i can 開團購
作者: Hinathanieluk 時間: 2009-6-22 21:05
同埋幾多錢 ?
thx.
作者: ricky6076 時間: 2009-6-22 21:06
想要自己上淘寶買啦,又唔係貴
作者: lowbwah 時間: 2009-6-22 21:09
團購價 = 淘寶價3-4倍
作者: calvin928chan 時間: 2009-6-22 21:26
寫左落去之後, 用風筒吹幾吹 就好似爆谷咁既效果
作者: homeivan 時間: 2009-6-22 21:42
有興趣呀! 支持呀!
作者: michaeltga2 時間: 2009-6-22 23:23
支持啊,送比女仔生日都好啊
作者: brother-lion 時間: 2009-6-22 23:25
3-4倍!?咁誇張:funk:
單買仲好過團購!?
係唔係會超貴
作者: brother-lion 時間: 2009-6-22 23:27
You are right~
我家姐想買齊一SET顏色~
買多SET送比女仔都得~

作者: ricky6076 時間: 2009-6-23 00:06
3-4倍就唔知,但係團購大部份野自己係淘寶買之後運落黎一定平
作者: aa1320 時間: 2009-6-23 00:43
有無兄第有淘寶a/c
我幫手搞
作者: KCHK 時間: 2009-6-23 09:37
呢D小玩意我知係邊大陸入貨超平..我唔夠分..唔係都有得諗...
[ 本帖最後由 KCHK 於 2009-6-23 09:38 編輯 ]
作者: abc123tong 時間: 2009-6-23 10:03
我有淘寶ac
但係有幾多人有興趣
作者: g3white 時間: 2009-6-23 10:57
無用啦$5一枝
作者: kwokaj7389 時間: 2009-6-23 14:50
買過黎整相簿 效果幾差下 結果掉左係度無用到
作者: aragornbb 時間: 2009-6-23 15:09
點解咁講呀
作者: 『魂』 時間: 2009-6-23 21:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: g3white 時間: 2009-6-23 23:54
係一套10支
作者: roof 時間: 2009-6-24 12:37
我support你, 如果有得單賣.
[ 本帖最後由 roof 於 2009-6-24 12:37 編輯 ]
作者: Babiiwai 時間: 2009-6-24 18:58
會唔會爆完會掉下來?
作者: g3white 時間: 2009-6-25 01:39
不好了 我open 一套10枝 要$55 連a 費
人地 ya $36
一陣又比人話就不好了
都係玩家自行研究啦

