Board logo

標題: [徵求] 有冇人會搞靚KEYBOARD團購呀? [打印本頁]

作者: siuman9    時間: 2009-6-16 10:56     標題: 有冇人會搞靚KEYBOARD團購呀?

成日換電腦~
但就好多年未換過KEYBOARD
其實一個好鍵盤都好重要~
想問有冇人會搞團購機械式鍵盤呀?
又或者普通DELL KEYBOARD都可以~
打機或常用皆宜
我一定支持~
作者: Mitsume    時間: 2009-6-16 10:58

wait for 99 sir's 團購.
作者: siuman9    時間: 2009-6-16 12:28

我想問99 SIR 係咪自己開公司?
定係自己興趣做福人群呢?
我去過佢個FORUM
加佢MSN但唔知點解個MAIL冇效~
作者: warcraft    時間: 2009-6-16 16:11

無問題wor應該
成日見佢 online
作者: hugo2005    時間: 2009-6-16 18:57

其實係唔係可以直接聯絡99sir買?
作者: victorchuk622    時間: 2009-6-16 19:38     標題: 回覆 3# 的帖子

wait for group buy la, should be cheaper
作者: 99hk.biz    時間: 2009-6-16 20:09

月尾 or 7 月頭就會開團 lu
作者: aftergood    時間: 2009-6-16 23:09

原帖由 99hk.biz 於 2009-6-16 20:09 發表
月尾 or 7 月頭就會開團 lu


好消息
作者: Pennylau    時間: 2009-6-16 23:54

支持
作者: terence0918    時間: 2009-6-18 12:35

99sir, 請問到時有無transform DA 架?
作者: So魂uL    時間: 2009-6-18 16:18

我想要 Microsft SIDEWINDER x6 不知會不會比上次平DD呢
作者: 99hk.biz    時間: 2009-6-18 20:56

原帖由 terence0918 於 2009-6-18 12:35 發表
99sir, 請問到時有無transform DA 架?


我唸未有住

原帖由 So魂uL 於 2009-6-18 16:18 發表
我想要 Microsft SIDEWINDER x6 不知會不會比上次平DD呢


如果出面無平到,都係一樣
作者: kckh    時間: 2009-6-19 01:25

99sir, 請問Dell Keyboard有無中文版?
作者: siuman9    時間: 2009-6-19 09:24

原帖由 99hk.biz 於 2009-6-16 20:09 發表
月尾 or 7 月頭就會開團 lu


99SIR~就憑你呢句~
我至多買個廿蚊O既CHEAP KEYBOARD頂住先~
等你呀~
作者: LKNim    時間: 2009-6-19 12:22

希望下團有黑無刻鍵盤
作者: love_04    時間: 2009-6-19 12:59

原帖由 99hk.biz 於 16/6/2009 08:09 PM 發表
月尾 or 7 月頭就會開團 lu

good..好消息呀
作者: siuman9    時間: 2009-6-19 19:19

如果有佢就正囉~
一見傾心呀~
作者: Mitsume    時間: 2009-6-19 20:15

原帖由 siuman9 於 2009-6-19 19:19 發表
如果有佢就正囉~
一見傾心呀~


this special version has stopped production and its not in 99's last groupbuy... so good luck!
作者: 99hk.biz    時間: 2009-6-19 20:26

原帖由 kckh 於 2009-6-19 01:25 發表
99sir, 請問Dell Keyboard有無中文版?


chi ver 無呀

原帖由 Mitsume 於 2009-6-19 20:15 發表


this special version has stopped production and its not in 99's last groupbuy... so good luck!


以前有攪過,不過我搵左好多地方都無 lu





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2