作者: siuman9 時間: 2009-6-16 10:56 標題: 有冇人會搞靚KEYBOARD團購呀?
成日換電腦~
但就好多年未換過KEYBOARD
其實一個好鍵盤都好重要~
想問有冇人會搞團購機械式鍵盤呀?
又或者普通DELL KEYBOARD都可以~
打機或常用皆宜
我一定支持~
作者: Mitsume 時間: 2009-6-16 10:58
wait for 99 sir's 團購.
作者: siuman9 時間: 2009-6-16 12:28
我想問99 SIR 係咪自己開公司?
定係自己興趣做福人群呢?
我去過佢個FORUM
加佢MSN但唔知點解個MAIL冇效~
作者: warcraft 時間: 2009-6-16 16:11
無問題wor應該
成日見佢 online
作者: hugo2005 時間: 2009-6-16 18:57
其實係唔係可以直接聯絡99sir買?
作者: victorchuk622 時間: 2009-6-16 19:38 標題: 回覆 3# 的帖子
wait for group buy la, should be cheaper
作者: 99hk.biz 時間: 2009-6-16 20:09
月尾 or 7 月頭就會開團 lu
作者: aftergood 時間: 2009-6-16 23:09
好消息
作者: Pennylau 時間: 2009-6-16 23:54
支持
作者: terence0918 時間: 2009-6-18 12:35
99sir, 請問到時有無transform DA 架?
作者: So魂uL 時間: 2009-6-18 16:18
我想要 Microsft SIDEWINDER x6 不知會不會比上次平DD呢
作者: 99hk.biz 時間: 2009-6-18 20:56
我唸未有住
如果出面無平到,都係一樣
作者: kckh 時間: 2009-6-19 01:25
99sir, 請問Dell Keyboard有無中文版?
作者: siuman9 時間: 2009-6-19 09:24
99SIR~就憑你呢句~
我至多買個廿蚊O既CHEAP KEYBOARD頂住先~
等你呀~
作者: LKNim 時間: 2009-6-19 12:22
希望下團有黑無刻鍵盤
作者: love_04 時間: 2009-6-19 12:59
good..好消息呀
作者: siuman9 時間: 2009-6-19 19:19
如果有佢就正囉~
一見傾心呀~
作者: Mitsume 時間: 2009-6-19 20:15
this special version has stopped production and its not in 99's last groupbuy... so good luck!
作者: 99hk.biz 時間: 2009-6-19 20:26
chi ver 無呀
原帖由 Mitsume 於 2009-6-19 20:15 發表
this special version has stopped production and its not in 99's last groupbuy... so good luck!
以前有攪過,不過我搵左好多地方都無 lu

