Board logo

標題: [徵求] [團購徵求]請問有冇人會辦價廉物美o既機箱團購呢? [打印本頁]

作者: ccchow    時間: 2009-5-26 21:06     標題: [團購徵求]請問有冇人會辦價廉物美o既機箱團購呢?

可以支援大版同細版

[ 本帖最後由 ccchow 於 2009-5-26 21:07 編輯 ]
作者: patrickteng    時間: 2009-6-2 01:31

好難wo~機箱唔細,加上難聽D講,黃金買隻重快,價錢又唔會差好多(除非像之前Fan 團禁多人例外),唔係根本搞唔到,就算搞到禁多人買,好難全部放哂在A Shop 裡羅0_o"

所以樓主你都係電腦中心選購吧。
作者: ccchow    時間: 2009-6-4 19:54

原帖由 patrickteng 於 2009-6-2 01:31 發表
好難wo~機箱唔細,加上難聽D講,黃金買隻重快,價錢又唔會差好多(除非像之前Fan 團禁多人例外),唔係根本搞唔到,就算搞到禁多人買,好難全部放哂在A Shop 裡羅0_o"

所以樓主你都係電腦中心選購吧。


可以好似蘿莉狗糧兄之前攪過o個團咁,直接係工廠或貨倉攞貨呢
作者: g3white    時間: 2009-6-5 01:01

原帖由 ccchow 於 2009-6-4 19:54 發表


可以好似蘿莉狗糧兄之前攪過o個團咁,直接係工廠或貨倉攞貨呢

想BUY咩箱
作者: ccchow    時間: 2009-6-5 09:14

原帖由 g3white 於 2009-6-5 01:01 發表

想BUY咩箱


當然係香港未出過或就出o既平靚正o既野啦!
作者: lwt1989    時間: 2009-6-5 09:50

原帖由 ccchow 於 2009-6-5 09:14 發表


當然係香港未出過或就出o既平靚正o既野啦!

又無例子又咩都無...
叫有心人點搞
作者: ccchow    時間: 2009-6-5 10:06

原帖由 lwt1989 於 2009-6-5 09:50 發表

又無例子又咩都無...
叫有心人點搞


叫得有心人,當然佢已經搵齊資料先會開團啦!
我只係徵求呢!
作者: g3white    時間: 2009-6-5 14:28

原帖由 ccchow 於 2009-6-5 10:06 發表


叫得有心人,當然佢已經搵齊資料先會開團啦!
我只係徵求呢!

做不到無要咩牌子點去找資料
作者: K_C_    時間: 2009-6-5 16:35

原帖由 g3white 於 2009-6-5 14:28 發表

做不到無要咩牌子點去找資料


聯力有冇計?跑車代理好鬼煩,成日冇貨/要人白等~~~

如果搞到聯力配件應該更掂~~
作者: ccchow    時間: 2009-6-5 16:40

原帖由 K_C_ 於 2009-6-5 16:35 發表


聯力有冇計?跑車代理好鬼煩,成日冇貨/要人白等~~~

如果搞到聯力配件應該更掂~~


我都贊成呢
作者: ccchow    時間: 2009-6-5 23:35

例如呢隻:coolermaster p100 (RC-P100-KKN1-GP)
http://www.coolermaster.com.cn/RC-P100.asp

[ 本帖最後由 ccchow 於 2009-6-5 23:36 編輯 ]
作者: lokko    時間: 2009-6-6 03:42

我覺得如果團購, 做itx可能吸引d..
一o黎, 場o既款唔算多,
二o黎, 放a sir 到都唔算太大舊,
三o黎, 可以令更多ching 們踏入itx 門檻...^^
作者: readonlymember    時間: 2009-6-6 05:34

http://www.yeongyang.com/
對呢個牌子既機箱好有興趣
但係香港完全搵唔到
只係taobao搵到

唔知有無人有興趣搞?
作者: mrchan903    時間: 2009-6-6 14:00

原帖由 lokko 於 2009-6-6 03:42 發表
我覺得如果團購, 做itx可能吸引d..
一o黎, 場o既款唔算多,
二o黎, 放a sir 到都唔算太大舊,
三o黎, 可以令更多ching 們踏入itx 門檻...^^

itx太細 好多C兄用唔著
作者: ccchow    時間: 2009-6-6 21:14

原帖由 readonlymember 於 2009-6-6 05:34 發表
http://www.yeongyang.com/
對呢個牌子既機箱好有興趣
但係香港完全搵唔到
只係taobao搵到

唔知有無人有興趣搞?


呢個我都有興趣呢
作者: oo0t0oo    時間: 2009-6-6 22:31

係大陸網到見過d個樣好正既箱, 個價都成便.(當然佢既設計如何我唔知, 有冇師兄可以幫手睇睇 )
作者: mig33    時間: 2009-6-6 22:39     標題: 回覆 1# 的帖子

價廉物美??!

一分錢,一分貨就真

我都想用買銅價錢買黃金
作者: LL3578    時間: 2009-6-7 16:00

How about this one?

作者: deadgwai    時間: 2009-6-8 11:08

原帖由 readonlymember 於 2009-6-6 05:34 發表
http://www.yeongyang.com/
對呢個牌子既機箱好有興趣
但係香港完全搵唔到
只係taobao搵到

唔知有無人有興趣搞?


呢個ok wor, 我有興趣
作者: ccchow    時間: 2009-6-8 23:24

原帖由 deadgwai 於 2009-6-8 11:08 發表


呢個ok wor, 我有興趣


我都有興趣
作者: ccchow    時間: 2009-6-21 03:27

原帖由 LL3578 於 2009-6-7 16:00 發表
How about this one?


正野呢
作者: 阿Gong    時間: 2009-6-21 16:53

http://www.yeongyang.com/pccase_mini-itx.htm

正呀
作者: KCHK    時間: 2009-6-21 17:38

原帖由 K_C_ 於 2009-6-5 16:35 發表


聯力有冇計?跑車代理好鬼煩,成日冇貨/要人白等~~~

如果搞到聯力配件應該更掂~~

有師兄搞到既話我有興趣啊
作者: KCHK    時間: 2009-6-21 17:39

原帖由 LL3578 於 2009-6-7 16:00 發表
How about this one?

喳利號?

[ 本帖最後由 KCHK 於 2009-6-21 17:39 編輯 ]
作者: LL3578    時間: 2009-6-22 17:25

原帖由 KCHK 於 2009-6-21 17:39 發表

喳利號?

係,冇錯   
我上網search 過類似既箱,有D網標價要成四十幾歐元
如果有人係淘寶度search到類似既箱就好lu~~
作者: ncwken    時間: 2009-6-22 22:18

我想買呢http://www.yeongyang.com/pccase_tiny.htm
唔知幾錢?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2