作者: ccchow 時間: 2009-5-26 21:06 標題: [團購徵求]請問有冇人會辦價廉物美o既機箱團購呢?
可以支援大版同細版
[ 本帖最後由 ccchow 於 2009-5-26 21:07 編輯 ]
作者: patrickteng 時間: 2009-6-2 01:31
好難wo~機箱唔細,加上難聽D講,黃金買隻重快,價錢又唔會差好多(除非像之前Fan 團禁多人例外),唔係根本搞唔到,就算搞到禁多人買,好難全部放哂在A Shop 裡羅0_o"
所以樓主你都係電腦中心選購吧。
作者: ccchow 時間: 2009-6-4 19:54
原帖由 patrickteng 於 2009-6-2 01:31 發表
好難wo~機箱唔細,加上難聽D講,黃金買隻重快,價錢又唔會差好多(除非像之前Fan 團禁多人例外),唔係根本搞唔到,就算搞到禁多人買,好難全部放哂在A Shop 裡羅0_o"
所以樓主你都係電腦中心選購吧。
可以好似蘿莉狗糧兄之前攪過o個團咁,直接係工廠或貨倉攞貨呢
作者: g3white 時間: 2009-6-5 01:01
想BUY咩箱
作者: ccchow 時間: 2009-6-5 09:14
當然係香港未出過或就出o既平靚正o既野啦!
作者: lwt1989 時間: 2009-6-5 09:50
又無例子又咩都無...
叫有心人點搞
作者: ccchow 時間: 2009-6-5 10:06
叫得有心人,當然佢已經搵齊資料先會開團啦!
我只係徵求呢!
作者: g3white 時間: 2009-6-5 14:28
做不到無要咩牌子點去找資料
作者: K_C_ 時間: 2009-6-5 16:35
聯力有冇計?跑車代理好鬼煩,成日冇貨/要人白等~~~
如果搞到聯力配件應該更掂~~
作者: ccchow 時間: 2009-6-5 16:40
我都贊成呢
作者: ccchow 時間: 2009-6-5 23:35
例如呢隻:coolermaster p100 (RC-P100-KKN1-GP)
http://www.coolermaster.com.cn/RC-P100.asp
[ 本帖最後由 ccchow 於 2009-6-5 23:36 編輯 ]
作者: lokko 時間: 2009-6-6 03:42
我覺得如果團購, 做itx可能吸引d..
一o黎, 場o既款唔算多,
二o黎, 放a sir 到都唔算太大舊,
三o黎, 可以令更多ching 們踏入itx 門檻...^^
作者: readonlymember 時間: 2009-6-6 05:34
http://www.yeongyang.com/
對呢個牌子既機箱好有興趣
但係香港完全搵唔到
只係taobao搵到
唔知有無人有興趣搞?
作者: mrchan903 時間: 2009-6-6 14:00
原帖由 lokko 於 2009-6-6 03:42 發表
我覺得如果團購, 做itx可能吸引d..
一o黎, 場o既款唔算多,
二o黎, 放a sir 到都唔算太大舊,
三o黎, 可以令更多ching 們踏入itx 門檻...^^
itx太細 好多C兄用唔著
作者: ccchow 時間: 2009-6-6 21:14
原帖由 readonlymember 於 2009-6-6 05:34 發表
http://www.yeongyang.com/
對呢個牌子既機箱好有興趣
但係香港完全搵唔到
只係taobao搵到
唔知有無人有興趣搞?
呢個我都有興趣呢
作者: oo0t0oo 時間: 2009-6-6 22:31
係大陸網到見過d個樣好正既箱, 個價都成便.(當然佢既設計如何我唔知, 有冇師兄可以幫手睇睇
作者: mig33 時間: 2009-6-6 22:39 標題: 回覆 1# 的帖子
價廉物美??!
一分錢,一分貨就真
我都想用買銅價錢買黃金
作者: LL3578 時間: 2009-6-7 16:00
How about this one?

作者: deadgwai 時間: 2009-6-8 11:08
原帖由 readonlymember 於 2009-6-6 05:34 發表
http://www.yeongyang.com/
對呢個牌子既機箱好有興趣
但係香港完全搵唔到
只係taobao搵到
唔知有無人有興趣搞?
呢個ok wor, 我有興趣
作者: ccchow 時間: 2009-6-8 23:24
我都有興趣
作者: ccchow 時間: 2009-6-21 03:27
正野呢
作者: 阿Gong 時間: 2009-6-21 16:53
http://www.yeongyang.com/pccase_mini-itx.htm
正呀
作者: KCHK 時間: 2009-6-21 17:38
有師兄搞到既話我有興趣啊
作者: KCHK 時間: 2009-6-21 17:39
喳利號?
[ 本帖最後由 KCHK 於 2009-6-21 17:39 編輯 ]
作者: LL3578 時間: 2009-6-22 17:25
係,冇錯
我上網search 過類似既箱,有D網標價要成四十幾歐元
如果有人係淘寶度search到類似既箱就好lu~~
作者: ncwken 時間: 2009-6-22 22:18
我想買呢http://www.yeongyang.com/pccase_tiny.htm
唔知幾錢?

