作者: FZ8028 時間: 2009-4-28 18:46 標題: Birkenstock Graniph 大約幾時再有第2團架?
如題
[ 本帖最後由 FZ8028 於 2009-4-28 18:47 編輯 ]
作者: c0232076 時間: 2009-4-28 22:43
5月頭-月中會再有^^"
作者: nkc1101 時間: 2009-4-30 11:14
期待...... 睇中左野...
作者: c0232076 時間: 2009-4-30 18:20
Birkenstock or Graniph?? POST 個款同大家分享下^^
作者: chris1234567 時間: 2009-4-30 21:21 標題: 回覆 4# 的帖子
我都等緊~
不如早D開~
作者: dvd-rw 時間: 2009-5-1 18:32
如果價位相若....Graniph 上團買完今次都仲想買....
作者: c0232076 時間: 2009-5-2 11:34
應該可以做返同價(如果日元唔大幅升值)
作者: calvin928chan 時間: 2009-5-5 07:35
上團有買既, 不如做番個優惠仲吸引


