Board logo

標題: [諮詢] Birkenstock Graniph 大約幾時再有第2團架? [打印本頁]

作者: FZ8028    時間: 2009-4-28 18:46     標題: Birkenstock Graniph 大約幾時再有第2團架?

如題

[ 本帖最後由 FZ8028 於 2009-4-28 18:47 編輯 ]
作者: c0232076    時間: 2009-4-28 22:43

原帖由 FZ8028 於 2009-4-28 18:46 發表
如題

5月頭-月中會再有^^"
作者: nkc1101    時間: 2009-4-30 11:14

原帖由 c0232076 於 2009-4-28 22:43 發表

5月頭-月中會再有^^"
期待...... 睇中左野...
作者: c0232076    時間: 2009-4-30 18:20

原帖由 nkc1101 於 2009-4-30 11:14 發表
  期待...... 睇中左野...

Birkenstock  or Graniph?? POST 個款同大家分享下^^
作者: chris1234567    時間: 2009-4-30 21:21     標題: 回覆 4# 的帖子

我都等緊~
不如早D開~
作者: dvd-rw    時間: 2009-5-1 18:32

如果價位相若....Graniph 上團買完今次都仲想買....
作者: c0232076    時間: 2009-5-2 11:34

原帖由 dvd-rw 於 2009-5-1 18:32 發表
如果價位相若....Graniph 上團買完今次都仲想買....

應該可以做返同價(如果日元唔大幅升值)
作者: calvin928chan    時間: 2009-5-5 07:35

原帖由 c0232076 於 2009-5-2 11:34 AM 發表

應該可以做返同價(如果日元唔大幅升值)


上團有買既, 不如做番個優惠仲吸引





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2